آشنایی با قابلیت جدید تسویه با شناسه

آشنایی با قابلیت جدید تسویه با شناسه

 در هر کسب‌وکاری اگر رضایت مشتری برای شما اولویت نداشته باشد، به اهدافی که مدنظر دارید نمی‌رسید. راز موفقیت هر کسب‌وکاری رضایت مشتری است و باید تمهیداتی فراهم کنید که این هدف آسان به دست بیاید.

 اینکه شما شرایطی را فراهم کنید تا مشتری بتواند به‌راحتی حضوری یا در صورت دلخواه غیرحضوری از شما خرید کند، تمام سلایق را به سمت خود جلب کرده‌اید. کسب‌وکاری که دو راه کاملاً مجزا برای خرید محصولاتش دارد و در ضمن ارسال محصولات غیرحضوری را نیز رایگان کرده، به طور حتم می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب و در نهایت فروش موفقی داشته باشد.

 یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید، روش پرداخت و تسویه مشتریانتان است. این کار باید در سریع‌ترین زمان و امن‌ترین حالت انجام شود. پرداخت و انتقال وجه امروزه برای کاهش بار مالی و عملیاتی کسب‌وکارها با کمک درگاه پرداخت به شکل غیرحضوری انجام می‌شود. زمانی که این کار به بهترین شکل و امن‌ترین حالت انجام شود، سبب ارتقا تجربه کاربری و ارائه خدمات به مشتری می‌شود.

 آیا شما از سرویس تسویه با شناسه اطلاعی دارید؟ انتقال وجه بدون محدودیت در سقف و در مقیاس گسترده برای کسب‌وکارهای بزرگ جهت انتقال وجه ایمن و تسویه زودهنگام، مزیتی بزرگ و مهم به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم درباره تسویه‌حساب با شناسه صحبت کنیم و اگر شما نیز به این موضوع علاقه‌مندید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

 تسویه با شناسه

 با استفاده از روش تسویه با شناسه می‌توانید به‌راحتی واریز کننده را شناسایی کرده و آن را رهگیری کنید. در واقع با داشتن درگاه پرداخت اینترنتی معتبر می‌توانید از سرویس تسویه با شناسه در داخل پنل، استفاده کنید و در ضمن با در اختیار داشتن جزئیات تراکنش مدیرت مالی بهتری داشته باشید.

 با در اختیار داشتن حساب‌های دارای شناسه مانند ارگان‌ها و نهادهای دولتی، می‌توانید برای انتقال وجه از روش تسویه با شناسه استفاده کرده و وجه را با شناسه و به‌صورت پایا جابه‌جا کنید.

 

 واریز به حسابهای بانکی شناسه‌دار

 اشاره شد که اگر صاحب کسب‌وکاری هستید، فراهم کردن شرایطی که تسویه و انتقال وجه را برای مشتریان راحت و امن کند یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید تا سبب جلب رضایت مشتریان شود. با استفاده از حساب‌های بانکی شناسه‌دار می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز زمانی که شماره شبا مقصد را دارید عملیات انتقال وجه را انجام دهید.

 در بعضی از درگاه‌های پرداختی که توسط شاپرک دارای مجوز هستند، این امکان وجود دارد که تسویه با شناسه را راحت‌تر انجام دهند و در ضمن بتوانند مدیریت ویژه‌ای روی تراکنش‌های انجام شده داشته باشید. برای این کار فقط کافی است شناسه حساب مشتری را داشته باشید تا بتوانید عملیات جابه‌جایی وجه توسط «تسویه با شناسه» را در کمترین زمان انجام دهید.

 

 توجه به نیاز کسب‌وکارهای بزرگ

 کسب‌وکارهای بزرگ برای ارقام بزرگی را جابه‌جا می‌کنند و تسویه با شناسه این کار را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهد و سبب می‌شود فشار زیادی از گروه مالی شما برداشته شود. بررسی و تأیید تراکنش‌های انتقال وجه و تسویه آنها کار راحتی خواهد بود و مدیریت آنها چندین روز از شما وقت نخواهد گرفت.

 به طور مثال اگر تور مسافرتی دارید می‌توانید با گرفتن شماره شناسه حساب صاحبان هتل گزینه «تسویه با شناسه» را انتخاب کنید تا در کمترین زمان وجه به حساب هتل‌های طرف قرارداد منتقل شود.

 

 اقدامات لازم برای بهره‌مندی از تسویه با شناسه

 قبل از اینکه بتوانید از روش تسویه با شناسه استفاده کنید، باید فرایند بررسی اطلاعات بانکی حساب مقصد مانند شماره شناسه و شبا را انجام دهید. این کار به این دلیل انجام می‌شود که درصورتی‌که اگر اطلاعات بانکی و شماره شناسه با یکدیگر مطابقت نداشته باشند نمی‌توانید این نوع تراکنش را انجام دهید.

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 مزایای تسویه با شناسه

 همان‌طور که می‌دانید سرعت و امنیت در زمان واریز وجه یکی از اصلی‌ترین مواردی است که کاربران به دنبال آن هستند و تسویه با شناسه قادر است کار شناسایی و تأیید هویت واریز کننده وجه و انتقال وجه را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

 

 

 

و در پایان

 در این بخش می‌خواهیم درگاه پرداختی به شما معرفی کنیم که از سمت بانک مرکزی مجوز داشته و زیر نظر سامانه شاپرک فعالیت خود را ادامه می‌دهد. در درگاه پرداخت سیزپی می‌توانید بیش از یک شبا را برای تسویه تراکنش‌ها معرفی کنید و با مشخص کردن درصد سهم هر یک از شرکا، به‌صورت خودکار تسویه انجام می‌شود و فقط کافی است منتظر پیامک واریز باشید.

 اگر بخواهید دقیق‌تر با فعالیت سیزپی آشنا شوید، باید بگوییم افزونه‌های پرداخت سیزپی جزو کامل‌ترین ماژول‌ها بوده و اسکریپت راه‌اندازی درگاه پرداخت موبایلی فراهم است. این ویژگی به این معنی است که روی اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانید درگاه پرداخت داشته باشید.

 حتماً می‌دانید امروزه هر نقل‌وانتقال وجهی، کارمزد دارد و از شما این مبلغ کم می‌شود. درگاه پرداخت سیزپی دارای کمترین میزان کارمزد بوده و حتی شرایطی را فراهم کرده که بتوان پرداخت کارمزد را به صفر رساند. درگاه پرداخت سیزپی انتظارات مدیران بخش‌های مختلف یک سازمان یا بیزنس را مرتفع خواهد کرد. سیزپی در کمترین زمان به شما درگاه پرداخت داده و دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای برای درگاهتان است.

 

 برای اخذ درگاه پرداخت با کارشناسان ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.