کسب درآمد با درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

کسب درآمد با درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

دورکاری، فریلنسری و ... کلماتی هستند که این روزها خیلی به گوشمون میخوره. دورکاری یعنی چی به چه کسی میگن فریلنسر؟

بعد از اومدن کرونا خیلی از موسسات و سازمان ها تصمیم گرفتن از طریق دور کاری به ادامه فعالیت بپردازند دورکاری یک نوع ارتباط جدید بین کار و کارمند و کارمند با مدیر است به طوریکه کارمند به جای اینکه در اداره حاضر شود و کار خود را انجام دهد در خانه می نشیند و وظایف تعریف شده را انجام می دهد.

اما فریلنسر;

ساده‌ترین تعریف فریلنسر (Freelancer) این است که: یک نفر، بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت مشخص متعهد شود، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد. مزیت آزادکاری این است که نیازی به رفت و آمد به محل کار ندارد، زمان انجام کار انعطاف پذیر است، تنوع کاری بالا است و اختیار عمل بالاتری هم وجود دارد.

پس تا اینجای کار فهمیدیم که در حالت دورکاری کارمند تمام وقت کار خود را انجام میدهد با این تفاوت که محل کار به خانه تغییر یافته و فریلنسر کسی است که به صورت پروژه ای با یک سازمان کار می کند و بعد از اتمام پروژه ممکن است از سازمان جدا شود.

ما در سیزپی در دو حالت امکان درآمد زایی را بوجود آورده ایم :

  1. بازاریابی برای درگاه پرداخت

فرقی نمی کند ساکن کدام شهر باشید اگر علاقه ای به کار بازاریابی داشته باشید می توانید همین امروز با سیزپی تماس بگیرید و کار خود را شروع کنید. به ازای هر کسب و کار و مشتری که به ما معرفی کنید از محل کارمزد تراکنش ها درصدی به شما تعلق خواهد گرفت. اگر بخواهید به درآمد بالاتری برسید باید مشتریانی را معرفی کنید که تعداد تراکنش بالایی دارند.

  1. فریلنسری

همانطور که میدانید کار ما درگاه پرداخت اینترنتی است و تیم برنامه نویسی سیزپی مرتبا در حال به روز رسانی و توسعه افزونه ها و ماژول های پرداخت هستند اگر در زمینه برنامه نویسی موبایل و وب کار کرده اید می توانید با ارسال رزومه خود به تیم ما بپیوندید و افزونه های مورد نیاز را توسعه دهید  و از این طریق به درآمد برسید.

 

 

خیلی از سایت ها هستند که ارتباط بین کارمند و کارفرما رو ایجاد میکنند اما ما سعی کردیم بدون واسطه با شما در ارتباط باشیم نیازمندیهامونو گفتیم و دوست داریم اگر که در خودتون احساس آمادگی کردید به ما بپیوندین.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.