کارت به کارت بدون اینترنت

کارت به کارت بدون اینترنت

اگر شما به دنبال کارت به کارت بدون اینترنت هستید و پاسخ شما به این سئوال (دنبال راه حلی هستید که بدون مراجعه به بانک و بدون نیاز به وصل شدن اینترنت با موبایل هوشمند و رایانه تان پرداخت وجه انجام شود؟) بله است، بهتر است دیگر برای این مورد دنبال راه حل نباشید و کشف راه حل این مسئله را بر عهده بانک و شرکت های فین تک بگذارید زیرا هنوز برای این مسئله که شما بتوانید بدون اینترنت از طریق سیستم هوشمند شخصی تان و بدون مراجعه به بانک عملیات انتقال وجه کارت به کارت را انجام دهید در ایران امکان پذیر نیست و اگر بخواهید برای این امر پافشاری کنید، ممکن است طعمه سود جویان و کلاهبرداران شوید.
ولی اگر منظور شما از انتقال وجه کارت به کارت بدون اینترنت بانک بوده است و می خواهید در انتقال وجه هایی که انجام می دهید از اینترنت بانک یا همان اپلیکشین های بانکی استفاده نکنید، باید به شما مژده دهیم که این امکان سال ها است که در دنیا به وجود آمده است و شما به لطف پیشرفت علم فناوری اطلاعات در ایران نیز به راحتی  می توانید از این امکان استفاده نمایید.
بیشتر بدانید: کارت به کارت بدون اپلیکیشن
همانطور که در ابتدا گفته شد، امکان کارت به کارت یا  هر نوع انتقال وجه دیگر از طریق سیستم شخصی تان بدون وصل شدن به شبکه جهانی اینترنت امکان پذیر نیست.
ولی توجه داشته باشید که با اینترنت بانک امکان پذیر است یعنی شما نیاز دارید که برای پرداخت وجه کارت به کارت از طریق اینترنت بانک؛ سیستم رایانه یا موبایل هوشمندتان به اینترنت وصل باشد.
اگر می خواهید که بدون داشتن اینترنت بانک پرداخت کارت به کارت انجام دهید، فقط یک روش و انتخاب پیش رو دارید و آن هم استفاده از لینک پرداخت است.
بیشتر بدانید: تبدیل شماره کارت به لینک پرداخت
به زبان ساده که بخواهیم توضیح دهیم که این لینک پرداخت چیست باید برای تان بگوییم که این لینک از نظر ساختار و ظاهر همانند دیگر لینک هایی است که تا کنون در فضای مجازی با آن ها سر و کار داشته ایم با این تفاوت که هنگامی که روی آن کلیک می کنیم برایمان یک صفحه پرداخت باز می شود و ما را به درگاه پرداخت هدایت می کند.
اگر دیگر تمایل ندارید که از اینترنت بانک های مختلف استفاده کنید و به یک لینک پرداخت شخصی نیاز دارید، همین حالا عبارت درگاه پرداخت سیزپی را در Google سرچ کنید و با کلیک بر روی اولین نتیجه به راحتی وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و اقدام به ثبت نام نمایید تا در اسرع وقت احراز هویت شوید و لینک پرداخت اینترنتی تان را فعال کنید.
یکی از مزیت های داشتن لینک پرداخت این است که شخصی که دارد انتقال وجه را انجام می دهد نیاز نیست که شانزده رقم شماره کارت را یکی یکی وارد کند و خسته بشود. برای لینک پرداخت سیزپی خود می توانید آدرس دلخواه تعیین کنید مثلا لینک پرداخت را به نام خود بسازید، یعنی اگر نام شما حمید است می توانید لینک پرداختی شبیه به me.sizpay.ir/hamid داشته باشید. در صفحه لینک پرداخت شخصی سیزپی خود می توانید آدرس های شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت خود را نیز درج کنید. از دیگر امکانات لینک پرداخت سیزپی به فیلدهای اطلاعاتی آن می توان اشاره کرد : نام پرداخت کننده، شماره موبایل پرداخت کننده، شناسه پرداخت و ... . تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که مدیریت این فیلدهای اطلاعاتی با صاحب لینک پرداخت و از طریق پنل کاربری درگاه پرداخت سیزپی امکان پذیر است. یعنی شما می توانید برخی از فیلدها را نمایش دهید برخی را مخفی نمائید یا حتی تکمیل برخی را اجباری کنید و یا حتی مقدار پیش فرض برای آن فیلد تعیین نمائید. هر چه از مزایای لینک پرداخت سیزپی بگوییم کم گفته ایم؛ از دیگر امکانات لینک پرداخت سیزپی ایجاد لینک پرداخت با مبلغ ثابت دلخواه است تا پرداخت کننده قادر نباشد مبلغ را تغییر دهد. این نکته را هم اضافه کنیم بعد از هر پرداخت موفق یک پیامک برای صاحب لینک ارسال می گردد تا از واریزی ها مطلع گردد.
اگر حین ثبت نام و اخذ لینک پرداخت سیزپی به راهنمایی نیاز داشتید و یا به مشکلی بر خوردید می توانید با پشتیبان های سیزپی تماس تلفنی بر قرار کنید تا راهنمایی تان کنند.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.