پرداخت های ناموفق با درگاه پرداخت

پرداخت های ناموفق با درگاه پرداخت

امروزه که اکثر افراد حداقل برای یک بار هم شده در طول روز خرید اینترنتی انجام می دهند و پرداخت ها را نیز به همین شیوه اینترنتی انجام می دهند بدیهی است که گاهی هنگام برخی از پرداخت هایی که انجام می دهند دچار مشکل شوند و با خطا های گوناگون رو به رو شوند. اگر برای شما هم این مشکلات پیش آمده است که هنگام خرید کردن و استفاده کردن از گزینه پرداخت اینترنتی با خطا مواجه شده اید و اطلاع ندارید در این موارد چه کاری باید انجام دهید و با مفهوم خطا های صادره حین فرآیند پرداخت اینترنتی آشنایی ندارید، در این وبلاگ شما را با انواع خطا های بانکی و پرداخت الکترونیک که ممکن است با آن ها مواجه شوید آشنا می کنیم. 
لازم به ذکر است که در چنین مواقعی (مواجه شدن با خطای پرداخت) ابتدا قبل از هر کاری خون سردی خودتان را حفظ نمایید، زیرا در بسیاری از موارد مشکل قابل بر طرف شدن و پیگیری است. 
انواع خطا هایی که هر دارنده کارت هنگام پرداخت اینترنتی می تواند آن را تجربه کند مواردی هستند که در زیر آورده ایم:
1.    پذیرنده فروشگاهی نا معتبر است. (با دیدن این خطا هنگام پرداخت با درگاه پرداخت اینترنتی اصلا نگران نشوید چون هیچ تهدیدی برای شما به عنوان پرداخت کننده ندارد)
2.    خطای شماره 14 تراکنش نا معتبر است. (این خطا نیز خطایی است که ممکن است برای هر کسی پیش آید و اگر با دیدن این خطا همزمان از حساب شما مبلغ کسر شد بعد از نهایت 72 ساعت پول به حساب شما عودت داده خواهد شد)
3.    خطای 34 عملیات نا موفق (این خطا زمانی رخ می دهد که اطلاعات روی کارت (cvv2) را به درستی وارد نکرده اید)
4.    خطای 55 رمز نا معتبر است (اگر این خطا را دیدید شوکه نشوید، این خطا به این معناست  که رمز کارت را به درستی وارد نمی کنید)
خطا هایی که در بالا مشاهده می کنید، رایج ترین نوع خطا های بانکی حین عملیات پرداخت هستند و ممکن است بپرسید که این اعداد که بعد از خطا ها آمده اند به چه معنا هستند؟ پاسخ: به علت فراوان بودن این خطا ها در سیستم شاپرک آن ها را با اعداد کد گذاری کرده اند و شما می توانید در سامانه شاپرک همه خطا ها و علت آن ها را ببینید. 
اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و مشتری های شما با این خطا ها هنگام پرداخت مواجه می شوند و به دنبال "درگاه پرداخت" مطمئنی هستید که کمتر خطا بگیرد؛ بی شک درگاه پرداخت سیزپی بهترین گزینه برای شماست و شما دیگر پرداخت های نا موفق نخواهید داشت.
درگاه پرداخت سیزپی یکی از بهترین و کم خطا ترین درگاه های موجود، در حال حاضر است که رکورد دار بیشترین تراکنش های موفق در سال های اخیر است و علاوه بر امنیت بالا و کارمزد های منصفانه باعث رضایتمند بودن بیش تر مشتریان خود که اکثرا صاحبان کسب و کار های اینترنتی هستند شده است. 
اگر شما نیز تمایل دارید و می خواید که درگاه پرداخت سیزپی را برای وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید، کافی است برای دریافت درگاه پرداخت، نام این درگاه پرداخت امن را در موتور جستجوی در Google جست و جو کنید و در وب سایت این درگاه پرداخت ثبت نام نمایید تا در کسری از دقایق صاحب درگاه پرداختی مطمئن و با امکانات و قابلیت های نوین پرداخت شوید.
درگاه پرداخت سیزپی با وجود ارائه ده ها خدمت دیگر در زمینه پرداخت همچون: کیف پول الکترونیک، درگاه پرداخت اعتباری، فاکتور آنلاین، لینک پرداخت و... شما را از داشتن هر درگاه پرداخت دیگری بی نیاز  می کند.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.