پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی

پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی

اگر شما یک راننده تاکسی شخصی و یا غیر شخصی هستید و بابت دریافت کرایه مسافرانی که به صورت نقدی (اسکناس) پرداخت می کنند به مشکل خورده اید و حتی گاهی به دلیل عدم دارا بودن وجه نقد کافی برای پس دادن اضافه پول مسافر هایی که کرایه خود را با اسکناس پرداخت می کنند مجبور می شوید که به دلیل نبود اسکناس کافی در دست خود از مبلغ کرایه خود بگذرید، این مطلب را تا انتها بخوانید.


در سال های اخیر مردم بیش تر از قبل از خرید های اینترنتی لذت می برند و همچنین بیش تر از گذشته تمایل دارند که به صورت اینترنتی پرداخت ها را انجام دهند و کم تر ترجیح می دهند که پول نقد، یعنی اسکناس کاغذی نزد خود نگه دارند و استفاده کنند.
به دلیل این که افراد دیگر همانند گذشته خیلی تمایلی ندارند که از پول نقد برای پرداخت هزینه ها و خرید های خود استفاده کنند، از اپلیکیشن های پرداخت آنی (همراه بانک ها و اینترنت بانک ها) استفاده می کنند تا هنگام پرداخت اگر دستگاه کارت خوان برای پرداخت وجود نداشت، به صورت اینترنتی پرداخت هزینه ها را انجام دهند.
یکی دیگر از مشکلاتی که این روز ها در سطح کلان شهر ها می شود به وضوح دید، نبود و یا کمبود پول نقد و پول خورد است. 
این مسئله باعث شده است که برخی از کسب و کار ها و ارباب رجوع آن ها را به دردسر و به زحمت بی اندازد.
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد در صبح زود یک روز کاری هنگامی که از منزل خارج می شوید تا با تاکسی خودتان اولین مسافر را به مقصد برسانید، هنگام پرداخت کرایه تاکسی متوجه شوید که اولین مسافری که سوار تاکسی تان شده است، مبلغ اسکانسی که می خواهد توسط آن کرایه اش را پرداخت کند بیش تر از مبلغی است که کرایه اش در آن مسافتی که طی کرده اید می باشد و شما باید بقیه پول مسافر را به او پس بدهید ولی به انداره کافی پول نقد در دست تان ندارید یا این که به طور کلی پول نقدی ندارید که بخواهید به مسافر ما بقی پولش را برگردانید.
در این شرایط بالا یا شما باید از گرفتن کرایه تاکسی تان صرف نظر کنید و بگذرید که این اصلا منصفانه نیست و یا این که مسافر شما الباقی پول را به شما ببخشد که این هم دور از انصاف هست زیرا در هر دو روش اگر به مدت طولانی اتفاق بیوفتد ممکن است که در طولانی مدت برخی از مسافر ها و یا راننده ها دچار ضرر و زیان چشم گیری شوند.
ممکن است که شما تاکسی اینترنتی نباشید و مسافر شما نتواند به راحتی پرداخت اینترنتی را انجام دهد و یا حتی ممکن است که مسافر شما موبایل خود را در این شرایط از جیبش درآورد و به صورت اینترنتی برای شما بخواهد که کارت به کارت کند، اما اپلیکیشن پرداختش کار نکند و یا وقت تنگ باشد و شماره کارت شما را وقت نداشته باشد که وارد کند و باید سریعا پیاده شود و نتواند پرداخت اینترنتی موفقیت آمیزی داشته باشد.


پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی


برای این که در گرفتن کرایه تاکسی خود از مسافر های خودتان دیگر دچار مشکل نشوید ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.
پیشنهاد ما به شما یک روش نوین پرداخت اینترنتی است، یعنی کیو آر کد که درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ارائه می دهد.
شما به طور کلی می توانید از خدمات درگاه پرداخت سیزپی برای گرفتن اینترنتی کرایه از مسافر های خود بدون آن که نیاز باشد که اپلیکیشن و یا برنامه ای مخصوص نصب شود از مسافر خود بخواهید که کرایه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کند.


پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی با کد QR سیزپی


پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی با کد QR سیزپی کار شما و مسافر های شما را از این نظر آسان تر می کند که دیگر هنگام پرداخت اینترنتی نیازی نیست که 16 رقم شماره روی کارت بانکی تان را برای مشتری بخوانید و او نیز یکی یکی این ارقام را وارد کند و سپس پرداخت کند. با کد QR فقط کافی است که کد کیو آری که شما در خودرو تان نصب کرده اید را اسکن کند و پرداخت را سریع انجام دهد. 


پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی با لینک پرداخت سیزپی 


لینک پرداخت سیزپی لینکی است که به شبای بانکی شما وصل است و اگر لینک پرداخت داشته باشید می توانید به راحتی برای مسافر ارسال کنید و مسافر نیز با باز کردن لینک به صفحه پرداخت کرایه منتقل می شود و به آسانی کرایه شما را پرداخت می کند. 


چگونه از امکانات سیزپی برای گرفتن کرایه تاکسی استفاده کنم ؟ 

برای این که بتوانید از خدمات سیزپی برای پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی استفاده نمایید لازم است که ابتدا یک درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی داشته باشید.


روش گرفتن درگاه پرداخت سیزپی 


برای داشتن درگاه پرداخت سیزپی که بتوانید از خدمات آن برای گرفتن کرایه تاکسی استفاده نمایید نیاز است که وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و سپس ثبت نام را تکمیل کنید تا احراز هویت شوید و درگاه شما فعال شود و بتوانید از ده ها امکانات درگاه پرداخت سیزپی برای اخذ کرایه تاکسی از مسافر های خود استفاده نمایید.

یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.