نصب درگاه پرداخت اینترنتی روی سایت

نصب درگاه پرداخت اینترنتی روی سایت

تقریبا ما همه می دانیم که آخرین مرحله در طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی دقیقا زمانی که محصولات خود را که برای فروش است در ویترین وب سایت چیدیم، دریافت و فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی و نصب درگاه پرداخت بر روی سایت است.
وجود درگاه پرداخت اینترنتی فعال بر روی وب سایت فروشگاهی و یا لینک پرداخت آنلاین در کسب و کار های ایترنتی بسیار واجب و حیاتی است و اگر کسب و کار اینترنتی می خواهد در مسیر فروش خود پیشرفت و ترقی داشته باشد و سود خود را از فروش افزایش دهد بایستی حتما در وب سایت خودش از درگاه پرداخت اینترنتی برای گرفتن پول از مشتری هایش استفاده کند.


بیش تر بدانید: لینک پرداخت 


نمی شود گفت که کسب و کار اینترنتی که برای اخذ پول از مشتری هایش از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده نمی کند حتما شکست خواهد خورد ولی می توان گفت کسب و کار های اینترنتی که برای گرفتن پول از مشتری های خود بابت خرید کالا ها و یا خدمات از درگاه پرداخت آنلاین استفاده نمی کنند قطعا نسبت به رقبای خود که از درگاه پرداخت و روش های نوین پرداخت اینترنتی استفاده می کنند، دیر تر به موفقیت می رسند. البته که باید همواره این را در نظرداشت که موفق شدن یا عدم موفقیت کاملا نسبی است و یقینا به شرایط  و فاکتور های دیگری به غیر از درگاه پرداخت اینترنتی نیز بستگی دارد و صرفا استفاده از یک درگاه پرداخت اینترنتی به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت و یا شکست نخوردن یک کسب و کار اینترنتی باشد ولیکن باز هم می شود گفت که داشتن یک درگاه پرداخت امن به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی 


اگر شما این مطلب را برای یادگیری و آموزش نصب درگاه پرداخت اینترنتی بر روی وب سایت فروشگاهی تان می خوانید، قطعا باید بدانید که قبل از نصب درگاه پرداخت اینترنتی روی سایت ابتدا نیاز است که یک درگاه پرداخت اینترنتی فعال از سمت شاپرک داشته باشید. اگر  هنوز درگاه پرداخت اینترنتی فعال ندارید ابتدا نیاز است که یک درگاه پرداخت بسازید  و در ادامه مطلب برای نحوه ساخت و فعال سازی درگاه پرداخت توضیح مفصلی ارائه شده است.


نحوه ساخت و فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی 


برای این که یک درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید به دو روش می توانید عمل کنید که در زیر به آن ها می پردازیم:
روش اول: با در دست داشتن مدارک حقوقی و یا حقیقی می توانید به شعبه های بانک ها مراجعه کنید و درخواست درگاه پرداخت بدهید و پس از تکمیل فرم های لازم درگاه پرداخت شما فعال می شود.
روش دوم: به سایت یکی از ارائه دهنده های درگاه پرداخت مراجعه کنید و در آن جا ثبت نام نمایید و درخواست ثبت کنید تا درگاه پرداخت شما به صورت اینترنتی فعال شود.
توجه داشته باشید که اگر هنوز درگاه پرداخت فعال ندارید و روش دوم را انتخاب کرده اید حتما در سایت یک درگاه پرداخت امن و معتبر ثبت نام انجام دهید تا خدایی نکرده گرفتار فیشینگ نشوید.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت امن چه ویژگی هایی دارد  ؟


بهترین درگاه پرداخت اینترنتی


اگر وقت کمی دارید و می خواهید خیلی سریع و فوری یک درگاه پرداخت امن و معتبر را برای وب سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید ولی بین این همه درگاه پرداخت بانکی و پرداخت یار ها گیج شده اید و نمی دانید که کدام را انتخاب کنید، بهتر است دل را به دریا بزنید و در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی که با مجوز شاپرک  و بانک مرکزی فعالیت می کند و درگاه پرداخت ارائه می دهد ثبت نام کنید تا احراز هویت شوید و درگاه پرداخت شما فعال شود. 
درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی بهترین و معتبر ترین درگاه پرداخت در ایران است و با کم ترین کارمزد به شما تمامی خدماتی که می شود از یک درگاه پرداخت انتظار داشت را در کم ترین زمان ارائه می دهد.


بیش تر بدانید: نحوه استفاده از سیستم بلاک‌چین در پرداخت آنلاین

 


نحوه نصب درگاه پرداخت اینترنتی روی سایت


برای نصب یک درگاه پرداخت برای سایت اول از همه شما باید با زبان برنامه نویسی وب سایت خود آشنایی داشته باشید اگر نمی دانید که زبان برنامه نویسی سایت شما چیست ساده ترین راه این است که این سئوال را از برنامه نویس خود بپرسید. اگر با زبان برنامه نویسی وب سایت خود آشنایی داشتید سریع به سراغ نصب افزونه درگاه پرداخت مرتبط بروید و سپس اطلاعات لازم را از درگاه پرداخت فعال شده خود بردارید و در افزونه مورد نظر وارد کنید تا درگاه پرداخت بر روی سایت شما نصب شود و در آخر نیز یک تست از درگاه پرداخت بگیرید تا از نصب و فعال سازی درگاه پرداخت مطمئن شوید. 


سخن پایانی
معمولا نصب درگاه پرداخت درهر وب سایتی متفاوت است و شما بهتر است که از برنامه نویس خود بخواهید که خودش برای سایت فروشگاهی تان درگاه پرداخت اینترنتی نصب کند.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.