نحوه اطلاع از هزینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

نحوه اطلاع از هزینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

 

 در دنیای دیجیتال امروزی، خریدهای آنلاین طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند. هر کسب‌وکاری که فروشگاه اینترنتی داشته باشد، به طور حتم مشتریان بیشتری به سمت خود جلب خواهد کرد. به همین دلیل اگر شما نیز صاحب کسب‌وکاری هستید راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای شما یکی از اصلی‌ترین کارها قبل از هر اقدام دیگری است.

 عوامل زیادی را برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی از جمله هزینه طراحی، دیزاین سایت، گرفتن درگاه پرداخت و... باید مدنظر قرار دهید. در این مقاله، می‌خواهیم درباره هزینه‌هایی که در زمان راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باید بپردازید صحبت کنیم و اگر شما نیز در ابتدای راه هستید، خواندن این مقاله برای شما خالی‌ازلطف نخواهد بود.

 

 آشنایی با روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی

 اینکه چه روشی را برای راه‌اندازی فروشگاه انتخاب می‌کنید، روی میزان هزینه‌هایی که باید بپردازید تأثیر مستقیمی دارد. سه روش معمول برای طراحی سایت وجود دارد که در ادامه درباره آنها توضیحاتی داده می‌شود:

 

 سیستم مدیریت محتوا

 از متداول‌ترین روش‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. با استفاده از این روش می‌توانید بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی، در کم‌ترین زمان فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده و محصولات موردنظرتان را در آن بارگذاری کنید.

 وردپرس، جوملا و دروپال از جمله سیستم‌های مدیریت محتوا هستند که هر کدام امکانات خاص خود را داشته و در ضمن مخاطبان خاص خود را نیز دارند. این نوع سیستم‌ها قالب‌های آماده‌ای دارند و با استفاده از آنها هزینه شما برای راه‌اندازی سایت کمتر خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ظاهر سایت را جذاب کرده و با امکانات مناسبی مشتریان را به خرید ترغیب کنید.

 

 فروشگاه‌ساز

 فروشگاه‌ساز دومین راه برای ساخت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. این راه‌حل کارکرد آسانی دارد و با کمک مزیت‌های آن می‌توانید در کمترین زمان فروشگاه ساده و پرکاربردی را برای مشتریان خود آماده کنید. زرین نمونه‌های ایرانی فروشگاه‌ساز مثل اکسپرس، وبزی، پرتال و... نمونه‌های غیرایرانی مثل Wix و Shopify هستند که با استفاده از آنها می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را در کمترین زمان راه‌اندازی کنید.

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 کدنویسی

 برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی، روش کدنویسی یکی از قدیمی‌ترین راه‌هاست. برای این کار به فردی آشنا بهHTML، CSS،JavaScript و زبان‌های برنامه‌نویسی مثل PHP یا Asp.Net نیاز دارید. در نظر داشته باشید با استفاده از این روش هزینه‌های شما افزایش پیدا می‌کند و زمان بیشتری جهت راه‌اندازی فروشگاه نیاز دارید.

 

 عوامل مؤثر بر هزینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

 عواملی که بر روی میزان هزینه‌های احتمالی برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی مؤثرند را می‌شناسید؟ همان‌طور که می‌دانید راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به فاکتورها یا در اصل عوامل متعددی است که در واقع این عوامل روی میزان هزینه‌های راه‌اندازی فروشگاه نیز تأثیرگذار هستند. در ادامه به چند عامل مهم در میزان برآورد هزینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تأثیرگذارند، اشاره شده است:

  • ثبت دامنه و هاست
  • روش طراحی
  • طراحی ریسپانسیو
  • طراحی ظاهری
  • امکانات فروشگاه
  • خدمات پشتیبانی
  • خدمات سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت
  • انتخاب درگاه پرداخت

 

 و در پایان

 داشتن فروشگاه آنلاین برای تمامی کسب‌وکارها لازم است و این الزام در زمان بروز بیماری کرونا برای همه افراد مشخص شد. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه‌های مختص به خود را دارد که بااطلاع از آنها راحت‌تر مسیر راه‌اندازی را طی خواهید کرد.

 برای انتخاب درگاه پرداخت عجله نکنید و سعی کنید با بررسی و مقایسه بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را برای سایت خود انتخاب کنید. اگر در ابتدای مسیر راه‌اندازی یک فروشگاه مجازی هستید در انتخاب مهم‌ترین بخش سایت یعنی درگاه پرداخت اینترنتی هوشمندانه عمل کنید.

انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بسیار مهم است چراکه درست کار نکردن آن منجر به ترک سایت توسط مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش می‌شود. پایداری و عملکرد صحیح درگاه پرداخت نیز منجر به خرید مجدد مشتری شده که آینده کسب‌وکار شما را نیز شکل می‌دهد.

 افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و رایانه‌های شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سیزپی تماس بگیرید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.