نئوبانک چیست و چه مزایایی دارد؟

نئوبانک چیست و چه مزایایی دارد؟

 نئوبانک چیست و چه مزایایی دارد؟

 با توجه به فناوری‌های جدیدی که خوشبختانه در زمینه مالی نیز استفاده شده، کمتر نیاز است که برای انجام امور بانکی به بانک‌ها مراجعه کنیم. اکثر عملیات بانکی توسط خود مردم و از طریق تلفن همراه یا یارانه‌ها به‌سادگی انجام می‌شوند.

 امروزه حتی برای افتتاح حساب، احراز هویت، اعتبارسنجی، گرفتن وام و... نیز لازم نیست به بانک‌ها مراجعه کنند و از طریق نئوبانک (Neobank) این کارها نیز به‌سادگی در کمتر از چند دقیقه توسط خود افراد و غیرحضوری انجام می‌شود.

 

 بانک آنلاین بر روی موبایل شما

 تمام کارهای این روزهای دنیای ما به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است. به طور مثال شما در هر زمان و مکانی که باشید می‌توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پول جابه‌جا کنید و دیگر لازم نیست ساعت‌ها برای پرداخت پول آب و برق صف بانک‌ها معطل شوید. نئو بانک را شرکت‌های فین تک ارائه داده و دارای فنّاوری و قابلیت‌های تازه‌ای است. این نوع بانک از سال در عرصه بانکداری الکترونیک پیدا شد و در جهان مورد استقبال قرار گرفت.

 نئوبانکی؛ بانکی است که روی تلفن همراه شما همیشه در دسترس است و در قیاس با بانک‌های سنتی می‌توانند با سرعت بیشتر خدمات متنوعی را به شما در هر ساعت از شبانه‌روز ارائه دهد.

 

 روش عملکرد نئوبانک

 روش عملکرد نئوبانک با بانک‌های سنتی متفاوت بوده و این نوع بانک قادر است خدمات متنوعی را به شکل خصوصی‌تری به مشتریان ارائه دهد. نئوبانک ابتدا داده‌های زیادی را از مشتریان خود جمع‌آوری می‌کند و بعد از آن با تجزیه‌وتحلیل درست آنها می‌تواند الگوی رفتاری مشتری را شناسایی کرده و خدمات خوبی به او ارائه دهد. نئوبانک سرعت عمل بالایی دارد و این امر سبب جذب بیشتر مشتریان برای انجام کارهای بانکی به‌صورت آنلاین شده است.

 

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 مزایای استفاده از نئوبانک‌ها

 به علت نوع عملکردی که نئوبانک دارد، مزایای زیادی برای مشتریان خواهد داشت. بدون نیاز به بانک مشتریان می‌توانند از خدمات بانکی غیرحضوری بهره ببرند و شاهد سرعت بالای انجام کارهایشان باشند. نحوه ارائه خدمات، پشتیبانی این نوع بانک‌ها بسیار حرفه‌ای بوده و سبب جلب رضایت مشتریان شده است.

 از نظر اقتصادی نیز تأسیس و راه‌اندازی نئوبانک‌ها برای دولت‌ها نیز به‌صرفه است، زیرا لازم نیست مکانی برای ارائه خدمات کنند یا کارمندانی را برای ارائه سرویس به مشتریان استخدام کنند و بنابراین در منابع مالی بانکدارها صرفه‌جویی چشمگیری انجام می‌شود.

 

 تفاوت بانک سنتی با نئوبانک‌ها

 همان‌طور که اشاره شد نئوبانک شعبه فیزیکی ندارد. یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی بین این دو بانک پشتیبانی بانک‌های سنتی و نئوبانک‌ها از مشتریانشان است. نئوبانکها از طریق بات و هوش مصنوعی پشتیبانی انجام می‌دهند و نیازی به حضور افراد یا تلفن ندارند.

 

 و در پایان

 همان‌طور که اشاره شد فناوری‌های مالی به طور چشمگیری گسترش یافته‌اند. این نوع بانک می‌تواند سریع‌تر، امن‌تر و راحت‌تر امور بانکی مشتریان را انجام دهد.  این روزها اکثر ما برای خرید، خریدهای اینترنتی را بیشتر از هر زمان دیگری ترجیح می‌دهیم. در زمان خرید استفاده از درگاه پرداخت مطمئن‌ترین راه است.

افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب و کارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی به دقت متناسب سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به وسیله کلیه کارت های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا می باشد. ثبت نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع ترین زمان ممکن محقق می شود به گونه ای که با ثبت نام کامل و بی نقص شاهد احراز هویت و فعالسازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه درگاه پرداخت با ما در تماس باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.