مزیت استفاده از پرداخت الکترونیکی برای کسب‌وکارهای کوچک

مزیت استفاده از پرداخت الکترونیکی برای کسب‌وکارهای کوچک

 

 شروع هر کسب‌وکاری با مشکلات متعددی از جمله جذب مشتری روبه‌روست. جذب مشتری و بیشتر شدن فروش از طریق راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که یکی از مهم‌ترین آنها داشتن روش پرداخت الکترونیکی آسان و امن است.

 در این مقاله قصد داریم مزیت‌های استفاده از پرداخت الکترونیکی برای کسب‌وکارهای کوچک را با یکدیگر بررسی کنیم و به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی

 اگر به دنبال کاهش هزینه‌های کسب‌وکارتان در ابتدای راه هستید، بهتر است از پرداخت الکترونیک برای کسب‌وکارتان استفاده کنید. با استفاده از این روش نیازی به چک‌های بانکی، خدمات پستی یا کارت‌های اعتباری ندارید.

 پرداخت الکترونیکی هزینه‌های شما کم می‌کند و راحت‌تر می‌توانید از نظر قیمتی با سایر رقبای خود رقابت کنید.

 

 جذب بیشتر مشتریان

 زمانی که شما در کسب‌وکار به‌خصوص کسب‌وکار آنلاین‌تان درگاه پرداخت معتبری داشته باشید، مشتریان مراحل خرید را راحت‌تر طی می‌کنند و به مرحله پرداخت موفق می‌رسند. بسیاری از مشتریان به دنبال خریدی آسان و سریع هستند و اگر شما مرحله پرداخت مناسبی نداشته باشید، مشتری خود را از دست خواهید داد و به‌مرورزمان با تبلیغات منفی که دهان‌به‌دهان می‌چرخند، مشتری نخواهید داشت.

 

 بالا رفتن انجام موفق تراکنش‌ها

 با استفاده از درگاه پرداخت و خدمات الکترونیکی معتبری که سرعت و امنیت بالایی در زمان انجام تراکنش‌ها دارد مشتریان با دیدن تراکنش موفق و پیام‌های پیگیری رضایت خاطر خوبی به دست می‌آورند و برای تکرار خرید مجدد ترغیب می‌شوند.

 

 افزایش امنیت در پرداخت‌ها

 همان‌طور که بارها اشاره شد، وجود امنیت در روش پرداخت الکترونیکی بسیار اهمیت دارد. شما به‌عنوان صاحب هر کسب‌وکاری با هر ابعادی مسئول برقراری این امنیت هستید. با انتخاب درست درگاه پرداخت مناسب و دارای مجوز می‌توانید به‌راحتی بستر امنی را در اینترنت برای انجام تراکنش‌های مالی مشتریانتان فراهم کنید.

 عدم وجود امنیت در زمان وارد کردن اطلاعات بانکی مشتریان سبب سرقت اطلاعات مالی، کلاهبرداری و فعالیت کاربران تقلبی می‌شود. به همین دلیل امروزه بسیاری از درگاه‌های پرداخت برای انجام پرداخت‌های الکترونیک از احراز هویت آن هم دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند.

 

 کمک به رقابت در بازار

 داشتن راهکارهای دقیق و به‌روز در کسب‌وکار آنلاین نقش مهمی در موفقیت شما در بازار رقابتی دارد. با استفاده از پرداخت الکترونیک، مشتریان شما می‌توانند بی‌دردسر، امن و سریع پرداخت خود را انجام دهند و تجربه خوبی از خریدشان داشته باشند.

 با استفاده از پرداخت الکترونیکی این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کنید تا در هر ساعتی از شبانه‌روز که نیاز داشتند، خرید خود را با موفقیت انجام دهند و در بازار رقابتی تجارت الکترونیک بیش‌ترین سود را به دست آورند.

 

 افزایش رضایت مشتریان

 زمانی که با استفاده از پلتفرم‌های پرداخت الکترونیک مختلف، از روش‌های گوناگونی مانند کارت‌های اعتباری، پرداخت درون برنامه‌ای و… مشتریان می‌توانند در هر زمان و مکانی خرید خود را انجام دهند. مزیت معاف از رفتن به فروشگاه‌ها و راحتی در انتخاب و خرید محصولات موردنیاز، سبب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

 

 امکان مدیریت مالی راحت‌تر

 با استفاده از پرداخت الکترونیکی در کسب‌وکارهای کوچک، پیگیری تراکنش‌ها و مدیریت مالی راحت‌تر خواهد شد. بسیاری از درگاه‌های پرداخت این امکان را دارند که گزارشی از تراکنش‌ها را روزانه در اختیار شما قرار دهند و این کار کمک می‌کند تا شما مدیریت راحتی نسبت به تراکنش‌ها و واریزی‌ها داشته باشید.

 

 افزایش اعتماد مشتری

 اعتماد مشتریان با استفاده از سرویس‌های پرداخت الکترونیک بیشتر می‌شود. مشتریان می‌توانند در درگاه پرداخت اینترنتی معتبر در محیط امنی تراکنش‌های خود را به‌صورت آنلاین و آنی انجام دهند. خطرات احتمالی با استفاده از این روش کاهش یافته و اطلاعات مالی مشتریان را در بستر امنی نگهداری می‌شود.

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 تسهیل فرایند خرید

 مشتریان نیازی به حضور در فروشگاه ندارند با استفاده از روش پرداخت الکترونیکی مشتریان می‌توانند به‌راحتی می‌توانند اقدام به خرید آنلاین کنند. فرایند خرید بادقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود و مشتریان برای خرید مجدد تشویق می‌شوند.

 

 و در پایان

 در این مقاله با مزایای استفاده از روش پرداخت الکترونیک برای رشد کسب‌وکارهای کوچک آشنا شدید. اگر در شروع راه هستید و قصد انتخاب درگاه پرداخت مناسبی برای فروشگاه خود دارید ما به شما درگاه پرداخت سیزپی را معرفی می‌کنیم.

 درگاه پرداخت سیزپی کمترین میزان کارمزد را می‌گیرد و حتی شرایطی را فراهم کرده که می‌توانید پرداخت کارمزد را به صفر برسانید.

 انتظارات مدیران در یک بیزینس با استفاده از درگاه پرداخت سیزپی را مرتفع خواهد شد. مدیریت مالی، تسویه به‌موقع و گزارش‌گیری آسان از ویژگی‌های استفاده از این درگاه پرداخت است و مدیر فروش امکان پرداخت بدون قطعی و داشتن قابلیت‌هایی مختص بیزینس خود (مانند فاکتور آنلاین برای یک رستوران‌دار و یا کارمند صندوق قرض‌الحسنه) اولویت خود قرار خواهند داد.

 شما نیز اگر به دنبال دریافت درگاه پرداخت امن، پایدار و با پشتیبانی و امکانات ویژه‌ای هستید ما به شما درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را معرفی می‌کنیم. با ما در تماس باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.