فقط یک کلیک؛فاصله مشتری تا فروشگاه شما

فقط یک کلیک؛فاصله مشتری تا فروشگاه شما

حالا که فصل پاییز شروع شده و مدارس و دانشگاه ها شروع به کار کردند، کسب و کار شما که فروشنده لوازم تحریر و کتاب و دیگر محصولات مرتبط هستید پر رونق شده است. اما اگر می خواهید در این دوران کرونا فروش بیشتری داشته باشید و از دیگر رقبایتان عقب نمانید توصیه می شود که دست به کار شوید و فروشگاه اینترنتی خود را هر چه زودتر راه بیندازید، چون خرید اینترنتی بهترین راهکار برای رفع نگرانی مردم در روزهای کرونایی است و افراد با یک کلیک می توانند از فروشگاه های آنلاین، نیاز خود را تامین کنند.

شما با ایجاد سایت و یا شبکه اجتماعی می توانید محصولات به تعداد بی نهایت خود را بچینید، حتی محصولاتی را که در حال حاضر موجود ندارید نیز می شود در ویترین جا داد بدون اینکه مشکل کمبود جا داشته باشید.

مزیت داشتن این نوع از فروشگاه ها این است که لازم نیست حتما برای فروش محصولات، حضور فیزیکی داخل مغازه داشته باشید در هر زمان از شبانه روز با چک کردن سفارشات متوجه خواهید شد که چند نفر خرید کردند و پرداخت انجام دادند و افراد از هر منطقه و مکانی که باشند می توانند محصولات مورد علاقه خود را بخرند بدون اینکه رفت و آمدی و ترافیکی باشد.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک شهر کتاب باشید، برای افرادی که علاقمند به کتاب خواندن باشند ولی امکان اینکه هر هفته به شهر کتاب بیایند نداشته باشند باید راهکاری ارائه دهید. که این راهکار می تواند با فراهم کردن فروش آنلاین و گذاشتن سفارش توسط آن ها میسر شود و حتما با استقبال بسیار زیادی مواجه خواهد شد.

 

شاید الان مسئله مهمی که ذهن شما را مشغول کرده است در رابطه با چگونگی پرداخت باشد که چطور یک خرید آنلاین و پرداخت آن، برای دوطرف مشتری و فروشنده راحت، سریع و امن انجام شود؟

با مجهز کردن فروشگاه آنلاین خود به درگاه پرداخت سیزپی تمام دغدغه های پرداخت شما رفع می شود. با ثبت درگاه پرداخت مستقیم، درگاه پرداخت اینترنتی به سایت شما متصل می شود. هم چنین از لینک پرداخت، در شبکه‌های اجتماعی می توانید استفاده کنید. با به اشتراک گذاشتن این لینک در فروشگاه آنلاین خود، پرداخت را برای مشتریان خود آسان می کنید چرا که نیاز به کارت به کارت کردن و ارسال فیش واریزی و چک کردن این فیش ها نیست و در پنل خود لیست تمامی تراکنش ها را خواهید داشت پس این کار، شما را یک مرحله به جلو می اندازد و در وقت شما صرفه جویی می شود.

اگر می خواهید از نحوه ساخت درگاه پرداخت برای اینستاگرام مطلع شوید بر روی لینک زیر کلیک کنید و برای اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی خود درگاه پرداخت ایجاد کنید.

 

مطلب مرتبط: نحو ساخت درگاه پرداخت اینستاگرام

 

 از همین الان شروع کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.