شارژ ساختمان

شارژ ساختمان

هر ساختمان مسکونی دارای یک سری هزینه های مشترکی می باشد که همه ساکنین باید سهمی از آن را پرداخت کنند مانند هزینه سرایدار، هزینه تعمیرات و نگهداری، هزینه های مشترک آب، برق، گاز و .... تشخیص سایر موارد به عهده مدیر ساختمان و در ساختمان های دارای هیئت مدیره، بر عهده هیئت مدیره خواهد بود. مدیران ساختمان علاوه بر مدیریت هزینه ها باید وقتی را هم صرف پیگیری واریز به موقع شارژ ساختمان ، دریافت رسید واریزی و ارائه رسید به هر واحد کنند. راه حل سیزپی استفاده از لینک پرداخت است. اما به راستی این لینک چگونه به حل این مشکلات کمک خواهد کرد؟

لینک پرداخت ساختمان در واقع همان درگاه پرداخت اینترنتی مختص ساختمان است که اعضا هر واحد می توانند از طریق همان درگاه پرداخت نسبت به واریز هزینه ها و شارژ ساختمان اقدام کنند و نیازی به دریافت رسید و ارسال تصویر آن به مدیر ساختمان و پیگیری واریزی ها از سمت مدیریت نیست در واقع هر واحد شارژ را واریز می کند و مدیر ساختمان داخل پنل درگاه پرداخت سیزپی لیست واریزی ها را مشاهده می کند. همچنین علاوه بر مبلغ، گزارشی از نام واریز کننده، شماره واحد ساختمان و موضوع پرداخت وجود دارد.

موضوع پرداخت معمولا مورد توجه مدیران ساختمان قرار می گیرد! بگذارید با یک مثال توضیح دهیم:

وقتی شما نسبت به ایجاد درگاه پرداخت ساختمان اقدام کردید می توانید گزینه هایی مانند پرداخت بابت شارژ ، پرداخت بابت هزینه نگهداری از گیاهان باغچه، هزینه آب و ... را تعریف کنید. ساکنین واحدها در زمان پرداخت وجه با انتخاب گزینه مناسب نسبت به عملیات پرداخت اقدام خواهند کرد.

الزام واحدهای خالی به پرداخت شارژ!

 می دانید که واحدهای خالی هم باید شارژ ساختمان را واریز کنند، افرادی که خارج از کشور هستند می توانند شارژ واحد خود را در کمترین زمان و تنها با یک کلیک پرداخت کنند. و نگرانی های مربوط به سایر اپ ها که از دسترس خارج می شوند را نداشته باشند.

نمونه درگاه پرداخت ساختمان کسری در زیر آورده شده است:


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.