سریعترین راه گرفتن درگاه پرداخت

سریعترین راه گرفتن درگاه پرداخت

اگر جزء دسته افردی هستید که حوصله و صبر در کارهای اداری را ندارید و به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش ها برای راه اندازی کارهایتان هستید و اکنون به درگاه پرداخت نیاز دارید ما در این مطلب  برای شما به طور کامل سریع ترین راه گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی را توضیح می دهیم.
به احتمال زیاد می دانید که گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی دو روش دارد (اخذ درگاه پرداخت از بانک و دیگری شرکت های پرداخت یار) که هر دو این روش ها خیلی زمان بر نیستند و نهایت بین چند دقیقه تا حداکثر دو هفته طول می کشد.

بیشتر بندانید: تفاوت درگاه های بانکی مستقیم و واسط

این مدت زمان حداکثری برای زمانی است که شما تصمیم دارید از که از یک شعبه بانکی که در آن حساب دارید درگاه پرداخت اخذ نمایید و گاهی ممکن است بیشتر هم به طول بیانجامد پس اگر قصد گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی سریع و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن را دارید دور گرفتن درگاه پرداخت از بانک ها را خط بکشید و اصلا سراغ آن ها نروید. 
اگر تصمیم دارید که در گرمای تابستان و سرمای زمستان بدون خارج شدن از منزل و مراجعه حضوری به صورت فوری و اینترنتی درگاه پرداخت آنلاین اخذ نمایید، بهترین انتخاب برای شما با این ویژگی ها گرفتن درگاه پرداخت از شرکتهای پرداخت یار ها یا همان درگاه های پرداخت واسط است.(توجه داشته باشید که منظور از درگاه پرداخت واسط همان شرکت های پرداخت یاری است و در گذشته به این شرکت ها درگاه واسط گفته می شد. درحال حاضر چیزی به عنوان درگاه پرداخت واسط نداریم.)
برای گرفتن درگاه پراخت از شرکت های خصوصی پرداخت یاری مثل سیزپی نیاز نیست که شما حضوری مراجعه کنید و فقط کافیست در هر جایی که هستید به مدارک شخصی تان و مدارک و مجوزات کسب  و کارتان و همچنین به شبکه جهانی اینترنت دسترسی داشته باشید با جستجوی عبارت "درگاه پرداخت سیزپی" در موتور جستجوی گوگل به راحتی می توانید وارد وب سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و در سایت درگاه پرداخت سیزپی به راحتی و سهولت ثبت نام تان را با توجه به اطلاعات و مشخصات مجازی که از شما می خواهد تکمیل کنید.
بهترین و کارآمد ترین درگاه پرداخت اینترنتی در این موارد درگاه پرداخت سیزپی است. شما با جست و جو کردن نام این درگاه (سیزپی) در موتور جست و جو گر Google به راحتی می توانید وارد سایت این درگاه پرداخت  شوید و در همان سایت از قسمت ثبت نام اقدامات لازم را انجام می دهید. برای ثبت نام درگاه پرداخت سیزپی تصویر شناسنامه و کارت ملی هوشمند نیاز است و شما بایستی این تصاویر را در پروفایل خودتان آپلود نمایید. در ضمن برای گرفتن درگاه پرداخت از سیزپی احتیاج نیست در بانک خاصی حساب داشته باشید و حساب شما درهر بانکی که باشد با قراردادن شماره شبا آن در پروفایل سیزپی تراکنش های شما به همان حساب و بانک دلخواه شما تسویه می شود.
بعد از تکمیل ثبت نام تا دقایقی بعد توسط کارشناسان مربوطه احراز هویت می شوید و سپس درگاه پرداخت شما در کسری از دقایق فعال و آماده استفاده می باشد. به راحتی می توانید با استفاده از پلاگین پرداخت و افزونه پرداخت که در بخش مستندات سایت درگاه پرداخت سیزپی و برای هر تکنولوژی قرار دارد، درگاه پرداخت را در سایتان جاگذاری نمائید.
نا گفته نماند که داشتن نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و کد مالیاتی نیز جزء ملزومات ثبت نام است و شما در هر مرحله از ثبت نام که احساس کردید به راهنمایی نیاز دارید و یا به طور کلی سوالی برای شما پیش آمد می توانید با شماره پشتیبانی روی سایت تماس بگیرید تا پشتیبانان سیزپی شما را راهنمایی کنند. 
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.