ساخت لینک پرداخت

ساخت لینک پرداخت

دیگر تمایلی به استفاده از روش کارت به کارت ندارید و با دیدن پیامک اقساط سر ماه خودتان که حاوی لینک پرداخت است کنجکاو شده اید بدانید این لینک چیست و از کجا آمده است و به کجا وصل می شود و دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید که خوتان هم از این لینک ها داشته باشید تا به جای شماره کارت ازآن استفاده کنید؟ 
در این نوشتار تلاش کرده ایم تا به تمامی سوالات پیش آمده در ذهن شما در خصوص لینک پرداخت پاسخ دهیم.
بیشتر بخوانید: لینک پرداخت
لینک پرداخت، لینکی است که زمانی که شما روی آن کلیک چپ می کنید و وارد آن می شوید یک صفحه پرداخت بانکی برای شما باز می شود. 
گاهی در این صفحه مبلغ و ارقام پرداخت برای شما از قبل تنظیم شده است و شما قادر به تغییر آن نخواهید بود و گاهی برای شما این امکان فراهم است که خودتان مبلغ مورد نظر را وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید و این مورد بستگی دارد که فرستنده لینک آن را محدود کرده باشد یا خیر. مثلا برای اقساط بیمه ممکن است نمایندگی بیمه شما لینک حاوری مبلغ  بفرستد ولی یک خیریه که صدقات و نذورات جمع آوری می کند، بیشتر احتمالش است که برای دیگران یک لینک بدون مبلغ  بفرستند تا خیرین هر مبلغی را که تمایل داشتند کمک کنند وارد لینک کنند و پرداخت نمایند.
برای پرداخت از طریق لینک نیاز است که شما اطلاعاتی را که روی کارتی که دارید از آن پرداخت را انجام می دهید داشته باشید، همچنین نیازبه رمز دوم (برای امنیت بیشتر از رمز پویا استفاده نمایید) دارید.
این امکان که بشود هم با مبلغ  و هم بدون مبلغ  لینک فرستاد را در حال حاضر فقط شرکت درگاه پرداخت سیزپی می تواند ارائه دهد. سیزپی، شرکتی ایرانی است که می تواند شماره کارت شما را به یک "لینک پرداخت" تبدیل کند.
بیشتربخوانید: شماره کارت خود را به لینک پرداخت تبدیل کنید!
برای داشتن یک لینک پرداخت که بشود از آن به جای شماره کارت یا شماره حساب استفاده کرد، نیاز است که به بانک یا یکی از سایت های ارائه دهنده لینک پرداخت و درگاه پرداخت مراجعه کنید. 
سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، یکی از بهترین سایت ها برای گرفتن لینک پرداخت است و شما با مراجعه به این سایت و ثبت نام کردن پس از دقایقی احراز هویت می شوید و لینک پرداخت شما  آماده و فعال می شود، همه این مراحل کاملا رایگان انجام می شود. 
بعد از فعالسازی این لینک شما می توانید آن را به صورت کد QR نیز استفاده نمایید، دقیقا مانند خیلی از کافه ها و رستوران های مدرن که برای پرداخت های حضوری از این روش استفاده می کنند. ولیکن اگر مشتری حضوری ندارید می توانید علاوه بر فرستادن لینک پرداخت، فاکتور آنلاین هم می توانید بفرستید و در این فاکتور شما این امکان را دارید که اقلام را درج نمایید و یا حتی اینکه ارزش افزوده را هم میتوانید اضافه نمایید. 
اگر با خواندن این مطلب به پاسخ تمامی پرسش هایتان را در مورد لینک پرداخت نرسیدید و هنوز برایتان در این خصوص ابهاماتی وجود دارد می توانید سایت سیزپی را در Google جست و جو کنید و در قسمت بلاگ ها موارد بیشتری را مطالعه کنید یا در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبان های سایت درگاه پرداخت سیزپی تماس تلفنی حاصل فرمایید یا از طریق چت آنلاین مکاتبه داشته باشید. 
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.