روش‌های رفع مشکل اتصال به درگاه پرداخت

روش‌های رفع مشکل اتصال به درگاه پرداخت

 

با تمام امکاناتی که درگاه‌های پرداخت دارند، ممکن است به دلایل زیادی درگاه پرداخت دچار مشکل یا در اصل خطا در اتصال شوند. به‌طور مثال ممکن است شبکه پرداخت شاپرک قطع شده و خطای تراکنش ناموفق اتفاق بیفتد.

 اگر شما صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید یا طرف‌دار پروپاقرص استفاده از درگاه پرداخت برای نقل‌وانتقالات هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. می‌خواهیم در این مقاله روش‌های رفع مشکلات اتصال به درگاه پرداخت را با هم بررسی کرده تا بتوانیم راه‌حل رفع آنها را پیدا کنیم.

 

 خطاهای احتمالی در زمان پرداخت

خطای SSL

 حتماً شما هم به این مشکل برخورده‌اید که در زمان انتقال وجه خطای تراکنش ناموفق، رخ میدهد. در این زمان اگر پولی از حساب شما کم شده باشد تا ۷۲ ساعت به‌حساب شما برمی‌گردد. به نظر شما دلایلی که ممکن است موجب شود تا این پیام برای شما ارسال شود کدام‌اند؟

 گاهی دلیل عدم موفقیت در ثبت پرداخت وجه، درگاه‌های پرداخت نقص فنی در پروتکل‌های امنیتی HTTPS است که هنگام اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی دچار مشکل می‌شوند. بهتر است بدانید پیغام خطای SSL در هر مرورگری متفاوت است.

 

 نحوه رفع خطای اتصال

 برای اینکه بتوانید این خطا را از بین ببرید، باید روی گزینه دوم یعنی Continue To This Website کلیک کرده تا بتوانید با مرورگر اکسپلورر به درگاه پرداخت اینترنتی وصل شوید و خریدتان را انجام دهید. ممکن است در سایر مرورگرها مانند کروم و سافاری و... این مشکل به وجود بیاید که رفع آنها کار چندان وقت‌گیری نیست و باید کمی صبور باشید.

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 انتخاب هوشمندانه درگاه پرداخت

 درگاه‌های پرداخت غیرمستقیم که به پرداخت‌یار معروف هستند، امکاناتی را به شما می‌دهند که مشتریان شما برای پرداخت به چند درگاه پرداخت معتبر دسترسی داشته باشند. درگاه پرداخت سیزپی نیز یکی از این پرداخت‌یارهاست.

 در زمان مشکل برای اتصال به درگاه پرداخت سوئیچینگ هوشمندی انجام می‌شود و کاربران به‌راحتی می‌توانند در بستر امن و سریع درگاه پرداختی، پرداخت‌های اینترنتی خود را با بیشترین سرعت انجام دهند.

 

 رفع دیگر خطاهای درگاه پرداخت

 همان‌طور که اشاره شد رفع مشکلات اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی کار دشواری نیست و شما می‌توانید با استفاده از اصول و نکاتی محدود، مشکلات به وجود آمده را رفع کرده و کیفیت و سرعت انجام تراکنش‌ها را افزایش دهید.

 در ادامه به بررسی چند نکته مهم برای برقراری اتصال درگاه پرداخت جهت انجام پرداخت وجه می‌پردازیم:

 - برای اینکه اتصال درگاه پرداخت برقرار شود، ابتدا اتصالات اینترنتی دستگاهی که می‌خواهید از طریق آن پرداخت را انجام دهید؛ مانند (رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل) بررسی کنید. ممکن است اینترنت یا مودمی که به آن متصل شده‌اید دچار مشکل شده باشد.

 - اگر اپلیکیشن خاصی ندارید هر زمان که خطایی برای پرداخت شما به وجود آمد از مرورگرهای مختلف استفاده کنید تا اگر علت خطا مرورگر شما بود بتوانید سریع پرداخت را انجام دهید.

 - همیشه مرورگرهای اینترنتی خود را به‌روزرسانی کرده و بروز نگهدارید. این کار به راحت‌تر انجام شدن پرداخت‌های شما کمک بزرگی می‌کند.

 - تنظیمات لازم را برای انجام پرداخت از طریق درگاه پرداخت پیش از این کار انجام دهید تا با خیالی راحت بتوانید با اطمینان تراکنش‌های موردنظرتان را انجام دهید.

 

 و در پایان

 یکی از نیازهای ضروری جامعه درگاه پرداخت اینترنتی است. با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی امن پرداخت‌های بانکی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند و برای اینکه کیفیت این نوع پرداخت‌ها بیشتر شود باید مشکلات به وجود آمده بر سر راه آن را در کمترین زمان برطرف کنید.

 پرداخت‌یار سیزپی (SIZPay) درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می‌دهد و دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است. در سیزپی اعتقاد داریم مشتری اولویت اصلی است. افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و رایانه‌های شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را داراست.

 ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به‌گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 

 برای اخذ اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت سیزپی با کارشناسان ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.