راهکار نوین برای دریافت نذورات در ماه محرم

راهکار نوین برای دریافت نذورات در ماه محرم

همین طور که آگاه هستید مهم ترین راه قطع زنجیره کرونا، پرهیز از رفتن به اماکن شلوغ و استفاده از پرداخت آنلاین است.

در این شرایط اگر شما صاحب هیئت اید و به دنبال راه حلی برای جمع آوری نذورات نقدی مردمی هستید، ما به شما استفاده از سرویس لینک پرداخت درگاه پرداخت سیزپی را پیشنهاد می کنیم.

با لینک پرداخت،نذورات به راحتی به حساب هییت واریز می شود.

 شما می توانید برای تامین هزینه های آماده سازی نذری های مراسم ماه محرم از صفحه پرداخت مختص هیئت استفاده کنید.برای دریافت صفحه پرداخت و لینک پرداخت، ابتدا در سایت سیزپی ثبت نام را انجام دهید سپس با ایجاد درگاه پرداخت، یک لینک و QR Code منحصر به فرد به هیئت شما اختصاص داده می شود که اشخاص به جای مراجعه به خود پرداز و روش پرداخت نقدی می توانند برای کمک به هیئت پول واریز نمایند.

قابل استفاده در سایت و شبکه های اجتماعی

اگر هیئت شما دارای وب سایت است می توانید با ثبت درگاه مستقیم سایت خود را به درگاه پرداخت متصل نمایید. هم چنین در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ هم می توانید لینک پرداخت را به اشتراک بگذارید که اشخاص از هر شهری و در هر مکانی که هستند نذورات خود را به هیئت شما اهدا کنند. شما هر رویداد مذهبی داشته باشید می توانید برای مدیریت هزینه های خود و جمع آوری کمک های مردمی از این سرویس استفاده نمایید.  

مرتبط بخوانید: سیزپی و خیریه ها 

صفحه پرداخت با نمایش لوگو و اسم هیئت

سیزپی قابلیت جدید و ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد که در صفحه پرداخت نام و لوگو شما نمایش داده شود تا پرداخت کنندگان با خیال راحت و مطمئن تر نذورات خود را پرداخت کنند. لوگو و اسم هیئت هم در صفحه پرداخت شاپرک و هم در لینک پرداخت نمایش داده می شود.

 

 

گزارش مالی مدیریت شده

در سیزپی به راحتی گزارش تمامی تراکنش های انجام شده (موفق، ناموفق، تایید نشده) را می توانید در داشبورد حساب کاربری خود مشاهده نمایید و دیگر خبری از به هم ریختگی گزارش های مالی نیست.

 

برای ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت شخصی خود بر روی لینک کلیک کنید.

 

نذرتون قبول باشه...


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.