راهنمای دریافت درگاه پرداخت بانک صادرات

راهنمای دریافت درگاه پرداخت بانک صادرات

 

 اگر مقالات ما را دنبال کرده باشید، به طور حتم می‌دانید بانک‌ها نمی‌توانند برای پرداخت‌های الکترونیکی راهکاری ارائه دهند و این نوع کارها جزو خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند، نیست و فقط شرکت‌هایی که از سمت بانک مرکزی و شاپرک مجوزهای لازم برای این نوع کارها را دریافت کرده‌اند می‌توانند به مشتریان ارائه دهند.

 در این مقاله می‌خواهیم درباره تنها بانک ارائه دهنده پرداخت با شما صحبت کنیم. بانک صادرات علی‌رغم اینکه بانک است؛ اما به‌عنوان سیزدهمین درگاه پرداخت بانکی شناخته می‌شود. برای اینکه درباره این درگاه اطلاعات خوبی به دست بیاوردید با ما انتهای این مقاله همراه شوید.

 

 درگاه پرداخت صادرات

 بانک صادرات درگاه پرداخت خود را فقط در اختیار افرادی قرار می‌دهد که در این بانک حساب داشته باشند. درگاه پرداخت‌ مستقیم مانند صادرات می‌توانند خدماتی مانند موارد زیر را به مشتریان ارائه دهند.

 · تسهیم تراکنش

 · امکان واریز درصدی مبالغ به چند حساب

 · امکان ارائه گزارش تراکنش‌ها

 · خرید شناسه‌دار

 · امکان ثبت تراکنش

 

 

 مدارک لازم جهت دریافت درگاه پرداخت صادرات

 برای اینکه بتوانید درگاه پرداخت صادرات را دریافت کنید باید مدارکی را آماده کرده و این مدارک به نوع ثبت‌نام شما حقیقی یا حقوقی بستگی دارد.

 

 مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

 · حساب در بانک صادرات

 · داشتن سایت فعال

 · اخذ اینماد

 · اخذ کد مالیاتی

 · ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی

 · کپی سند یا اجاره‌نامه محل فعالیت

 · کپی پروانه کسب

 · فیش تلفن ثابت

 · پرینت حساب

 · تکمیل فرم قرارداد پذیرندگی

 از سمت بانک مرکزی اعلام شده است که اگر قصد اخذ درگاه پرداخت اینترنتی را دارید باید ۷۲ ساعت از زمان افتتاح حساب شما در این بانک گذشته باشد.

 

 مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

 · داشتن یک حساب در بانک صادرات

 · داشتن سایت فعال

 · اخذ اینماد برای سایت

 · اخذ کد رهگیری مالیاتی

 · ارسال کپی آگهی در روزنامه رسمی، آگهی تأسیس، آگهی تغییرات

 · ارسال کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب کسب‌وکار یا صاحبان امضا

 · ارسال فیش تلفن ثابت

 · اخذ پرینت حساب و...

 

 چگونه درگاه اینترنتی بانک صادرات را بگیریم؟

 بعد از اینکه مدارکی که به آن اشاره شد را آماده کردید، به‌صورت حضوری و هم آنلاین می‌توانید برای گرفتن درگاه اینترنتی بانک صادرات اقدام کنید. فرم درخواست اخذ درگاه پرداخت را هر صورت حضوری یا اینترنتی پر کنید و بعد از احراز هویت لازم است. اطلاعات بانکی، اینترنتی، مکانی و... را در اختیار مسئولان قرار دهید.

 

 و در پایان

 در این مقاله با درگاه پرداخت بانک صادرات آشنا شدید و بهتر است بدانید این درگاه از طریق چهار شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، کارت اعتباری ایران کیش، آسان پرداخت پرشین (آپ) و پرداخت الکترونیک سپهر ارائه می‌شود.

 معمولاً ۷۲ ساعت مراحل بررسی و اعطای درگاه پرداخت طول می‌کشد و بعد از پذیرفته شدن بانک صادرات شما را به یکی از pspها معرفی خواهد کرد. اگر به دنبال سریع وصل شدن درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب‌وکارتان هستید، بهتر است از درگاه‌های پرداخت غیربانکی مانند سیزپی استفاده کنید.

 در زمان اخذ درگاه سیزپی لازم نیست حتماً حساب خاصی داشته باشید و این درگاه تمام بانک‌ها را پوشش‌ می‌دهد. سیزپی در میان رقبای خود کمترین کارمزد را دریافت می‌کند و قادر است به‌صورت روزانه با مشتریان خود تسویه کند.

 ثبت‌نام برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و شما برای این کار مدارک زیادی لازم ندارید. شما با تمام کردن مراحل ثبت‌نام و احراز هویت کمتر از ۲۴ ساعت با اتصال درگاه پرداخت خود فاصله دارید.

 برای تسویه تراکنش‌ها در سیزپی این امکان فراهم شده است که بتوانید بیش از یک شبا معرفی کرده و زمانی که سهم هر یک از حساب‌ها مشخص است به‌صورت خودکار تسویه انجام شود. انتظارات مدیران توسط درگاه پرداخت سیزپی در بخش‌های مختلف یک بیزینس مرتفع خواهد شد. به دلیل اینکه مدیر بیزینسی امنیت درگاه پرداخت را اولویت قرار داده، مدیر مالی تسویه به‌موقع و گزارش‌گیری آسان از واریزی‌ها را مدنظر دارد و مدیر فروش امکان پرداخت بدون قطعی و داشتن قابلیت‌هایی مختص بیزینس خود مانند فاکتور آنلاین برای یک رستوران‌دار و یا کارمند صندوق قرض‌الحسنه اولویت خود قرار خواهند داد. اگر به دنبال دریافت درگاه پرداخت امن، پایدار و با پشتیبانی و امکانات ویژه‌ای هستید، درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را فراموش نکنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از ثبت‌نام و امکانات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.