راهنمای دریافت درگاه ایران کیش

راهنمای دریافت درگاه ایران کیش

 

 درگاه‌های پرداخت زیادی از سوی بانک مرکزی و شاپرک مجوز فعالیت گرفته‌اند که یکی از آنها شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. این شرکت از سال ۱۳۸۲ در صنعت پرداخت حضور دارد و می‌توان گفت جزو اولین‌ها در این حوزه است. در این مقاله قصد داریم با شرکت ایران کیش و فعالیت‌هایی که در حوزه پرداخت به‌واسطه درگاه پرداخت انجام می‌دهد، بیشتر آشنا شویم و از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

 شروع فعالیت شرکت ایران کیش

 همان‌طور که در مقدمه اشاره شد شرکت ایران کیش فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و در ابتدا به صدور و ارائه خدمات کارت‌های اعتباری مشغول بود و توانست با بانک‌ها، مؤسسات مالی و... همکاری کند. این شرکت در سال ۱۳۸۵ مجوز ارائه درگاه پرداخت نیز از سوی بانک مرکزی دریافت کرد تا بتواند به انواع کسب‌وکارها درگاه پرداخت اینترنتی ارائه دهد.  ایران کیش شرکت بورسی است به‌صورت مستقل از بانک‌ها فعالیت دارد و البته بانک تجارت و بانک سپه جز سهام‌داران آن هستند.

 

 خدمات شرکت ایران کیش

 اصلی‌ترین فعالیت شرکت ایران کیش خریدوفروش، اجاره یا حتی پشتیبانی از دستگاه‌های خودپرداز است و بعد از آن فعالیت‌هایی مانند ارائه درگاه پرداخت اینترنتی، پول‌گذاری، پول رسانی و... را انجام می‌دهد.

 ارائه درگاه پرداخت یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ایران کیش است که در ادامه می‌خواهیم به بررسی مزایا و معایب آن بپردازیم.

 

 

 مزایا و معایب درگاه پرداخت ایران کیش

 خدماتی که اکثر درگاه‌های پرداخت به مشتریان خود ارائه می‌دهند یکسان هستند و اغلب بین آنها وجه تمایز خاصی نیست.

 · قابلیت پرداخت تسهیمی

 · واریز آنی مبلغ دریافتی

 · وجود امنیت در پرداخت‌ها

 · قابلیت بررسی اشکالات و خطاها

 · قابل اطمینان 

 · وجود پشتیبانی قوی و...

 

 نحوه اخذ درگاه پرداخت ایران کیش

 برای اینکه بتوانید درگاه پرداخت کیش را برای سایت شرکت خود بگیرید، باید ابتدا مدارک زیر را آماده ارائه کنید.

 

 · داشتن اینماد برای سایت

 · گرفتن کد مالیاتی

 · داشتن حساب بانکی (این حساب باید فردی باشد که اینماد سایت به نام او گرفته شده و کد مالیاتی به نام اوست).

 · ارائه درخواست درگاه پرداخت

 · تصویر شناسنامه و کارت ملی

 · مدارک مربوط به محل کسب (مانند اجاره‌نامه، سند مالکیت یا جواز کسب)

 لازم است یادآوری کنیم شرایط اخذ درگاه به شکل حقوقی با حقیقی متفاوت است که باید در زمان ثبت‌نام به آن توجه کنید.

 

 درگاه پرداخت سیزپی

 سیزپی؛ یکی از درگاه‌های پرداخت دیگر در کشور است که مجوز فعالیت از سمت بانک مرکزی و شاپرک دارد. سیزپی فراهم‌کننده بستر پرداخت الکترونیک یا همان درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی طیف‌ها از اشخاص گرفته تا شرکت‌های بزرگ و سازمان‌هاست. در حوزه درگاه پرداخت سیزپی خدمات متنوعی مانند لینک پرداخت شخصی، تسهیم، صدور فاکتور، گزارش‌گیری از میزان فروش و... .

 تلاش سیزپی بر آن است که علاوه بر تنوع‌بخشی به خدمات و قابلیت‌های خود، امنیت این خدمات را نیز برای شما فراهم کند تا بتوانید در فضایی امن تراکنش‌های موفقی داشته باشید. سیزپی باتوجه به تجارب چندین ساله تیم کارشناسی که در زمینه تولید نرم‌افزارهای بانکداری و پرداخت الکترونیک حضوری فعال داشته‌اند شروع به فعالیت کرده است. این حضور فعال در عرصه پرداخت باعث کامل‌تر شدن امکانات درگاه پرداخت سیزپی شد.

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 نحوه کار درگاه سیزپی

 نحوه کارکرد درگاه پرداخت به این شکل است که مشتری بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید به صفحه پرداخت منتقل می‌شود و باید اطلاعات کارت‌بانکی خود را در قسمت درخواستی وارد کند. برای امنیت بیشتر خریداران در سال‌های اخیر داشتن رمز پویا برای انجام عملیات پرداخت ضروری و الزامی شده است. در ادامه به بخشی از قابلیت‌های درگاه پرداخت سیزپی اشاره می‌کنیم.

 قابلیت‌های استفاده از درگاه سیزپی

 درگاه پرداخت سیزپی قابلیت‌های زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

 تسهیم وجوه

 شما در سیزپی می‌توانید بیش از یک شبا را برای تسویه تراکنش‌ها معرفی کنید و با مشخص کردن درصد سهم هر یک از شرکا به‌صورت خودکار تسویه انجام می‌شود.

 

 افزونه پرداخت

 افزونه‌های پرداخت سیزپی جزو کامل‌ترین ماژول‌هاست و اسکریپت راه‌اندازی درگاه پرداخت تلفن همراهی فراهم است یعنی روی اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانید درگاه پرداخت داشته باشید.

 

کم کارمزد ترین درگاه پرداخت 

 درگاه‌های پرداخت برای ارائه خدمات خود کارمزد دریافت می‌کنند. بهتر است بدانید درگاه پرداخت سیزپی دارای کمترین میزان کارمزد بوده و حتی شرایطی را فراهم کرده که بتوان پرداخت کارمزد را به صفر رساند. درگاه پرداخت سیزپی انتظارات مدیران بخش‌های مختلف یک سازمان یا بیزنس را مرتفع خواهند، مدیر IT یک سازمان امنیت درگاه پرداخت را اولویت قرار می‌دهد، مدیر مالی تسویه به‌موقع و گزارش‌گیری آسان از واریزی‌ها را مدنظر دارد و مدیر فروش امکان پرداخت بدون قطعی و داشتن قابلیت‌هایی مختص بیزنس خود (مانند فاکتور آنلاین برای یک رستوران‌دار یا کارمند صندوق قرض‌الحسنه) اولویت خود قرار خواهند داد.

اگر به دنبال دریافت درگاه پرداخت امن، پایدار و با پشتیبانی و امکانات ویژه‌ای هستید حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.