درگاه پرداخت مجاز

درگاه پرداخت مجاز

مجاز بودن درگاه پرداخت یکی از فاکتورهایی است که اشخاص در انتخاب درگاه پرداخت ملاک قرار می دهند. سیزپی به عنوان پرداخت یار بانک مرکزی و با مجوز رسمی از سوی این نهاد در حال فعالیت است. این درگاه پرداخت با سابقه ای بیش از یک دهه (نزدیک 13 سال) در حوزه فین تک ها توانسته از تجربیات خود در راستای گسترده شدن طیف خدمات بهره ببرد. در حال حاضر کمتر شرکتی را می توانید ببینید با چابکی بسیار بتواند خدمات مورد نیاز مشتری را راه اندازی کند.  جهت مشاهده مجوز فعالیت سیزپی می توانید به انتهای سایت سیزپی مراجعه کنید.  

پرداخت یاری نسل جدید ارائه دهندگان خدمات پرداخت به سبکی نوین هستند و با ارائه سبدی از خدمات متفاوت به مشتریان ارزش افزوده زیادی برای مشتری ایجاد می کنند. سیزپی با هدف دسترس پذیری بیشتر خدمات پرداخت برای عموم مردم به وجود آمد و در حال حاضر کسب و کارهای خرد و نیز کسب و کارهای در مقیاس بزرگ به این خدمات دسترسی دارند. Google

ارزش افزوده سیزپی برای کسب و کارها:

  • امکان واریز وجوه تراکنش های موفق به صورت ریز یا سرجمع
  • امکان ایجاد کیف پول و انجام تسویه به شباهای دلخواه
  • درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگوی کسب و کار
  • امکان ارائه سرویس استعلام لحظه ای تراکنش ها
  • امکان دریافت گزارش های متنوع مالی
  • واریز همزمان مبلغ خرید به چند حساب به صورت درصدی
  • ارائه اطلاعات مربوط به تراکنش های صورت پذیرفته (از طریق وب سرویس)
  • اتصال پایدار، ارائه خدمات 24 ساعته
  • فراهم سازی راهکار متناسب با نیاز خاص مجموعه
  • امکان ساخت و ارسال آنلاین فاکتور

جهت اطمینان از امن بودن درگاه پرداخت باید بدانید درگاهی که در سیزپی ارائه می شود متنوع بوده و متصل به چندین درگاه پرداخت است و باعث می شود موقع انجام پرداخت و اتصال به درگاه شاپرکی، بین درگاه های مختلف سوئیچ شود، همچنین سایت سیزپی دارای گواهی SSL بوده و  کلمه https را در ابتدای آدرس سایت می توانید مشاهده کنید. دارنده مجوز شاپرک موظف به طی کردن تست های امنیتی بوده و بدون آن مجوزی صادر نمی شود. لازم به ذکر است درگاه پرداخت سیزپی فقط به کسب و کارهای مجاز و فعال در دایره قوانین جمهوری اسلامی ارائه می شود. سیزپی جهت احراز هویت پذیرندگان اطلاعات کاملی دریافت می کند و متصل به سامانه شاهکار بوده و مالکیت شماره موبایل و پذیرنده استعلام می گردد. همچنین با اتصال سیزپی به سامانه ثبت احوال اطلاعات هویتی فرد چک خواهد شد.

 

آیا تجربه استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را داشته اید؟ 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.