درگاه پرداخت فروشگاه آنلاین

درگاه پرداخت فروشگاه آنلاین

با بررسی های انجام شده و تحلیل رفتار مشتری در هنگام خرید اینترنتی می توان متوجه شد که مقوله پرداخت، نحوه و چگونگی آن، میزان امن بودن آن  بسیار  مهم می باشد به همین دلیل مهم است که درک کنیم کیفیت درگاه های پرداخت اینترنتی به کسب و کار شما کمک می کند تا در بستری امن، پرداخت به سریع ترین و ساده ترین نحو ممکن انجام شود. به عنوان نمونه در ادامه به برخی از مهم ترین دلایل منصرف شدن و ادامه ندادن خرید توسط مشتریان اشاره می شود:

15٪  مشتریان، به دلیل نداشتن تجربه کاربری در فروشگاه، سبد خرید را کنار می گذارند.

6٪  به دلیل کمبود گزینه های پرداخت انصراف می دهند.

4٪ به دلیل مسائل فنی در وب سایت، ادامه خرید را رها می کنند.

با در نظر داشتن همه این موارد، شاید برای شما که به عنوان صاحب یک کسب وکار آنلاین هستید این سوال پیش بیاید که چگونه یک درگاه پرداخت را انتخاب کنیم که راحتی پرداخت به حداکثر برسد و امنیت اطلاعات مشتریان را تضمین کند؟

درگاه پرداخت یکی از مولفه های اصلی سیستم پردازش پرداخت الکترونیکی است که وظیفه پردازش و ارسال اطلاعات تراکنش های انجام شده به بانک صاحب فروشگاه را دارد. فناوری های درگاه پرداخت همیشه در حال پیشرفت هستند تا سلیقه و موارد  فنی جدید مورد نیاز مصرف کننده را منعکس کنند.

درگاه پرداخت سیزپی همان چیزی است که فرایند پرداخت ها را راحت و آسان می کند، زیرا پرداخت آنلاین را برای مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل امکان پذیر می کند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید لازم است که اصول نحوه پرداخت آنلاین را از مشتری ها به حساب بانکی خود درک کنید.

بیشتر بدانید : طراحی رایگان سایت فروشگاهی

مشتری، محصول یا خدمتی را که می خواهد بخرد انتخاب می کند و زمانی که روی دکمه پرداخت در وب سایت شما کلیک می کند، درگاه پرداخت سیزپی به عنوان واسط بین وب سایت تان و خریدار عمل می کند تا تمام خریدها به صورت ایمن و به موقع انجام شود و در هنگام پردازش پرداخت، موارد حساسی مانند اطلاعات بانکی مشتری را مدیریت می کند تا خطر کلاهبرداری، شما و مشتری تان را تهدید نکند زیرا اگر در انتخاب درگاه پرداخت دقت نکنید ممکن است کلاهبرداران به راحتی به داده های کارتی که پردازش می شود دسترسی پیدا کنند و باعث آسیب به نام تجاری شما شود.

درگاه پرداخت سیزپی مانند دروازه بان داده های پرداخت مشتری شماست. درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر امنیت، موارد های زیر را برای صفحه پرداخت فروشگاه آنلاین شما متناسب با نیازهای شغلی شما ارائه می دهد:

دستگاه کارتخوان مجازی جایگزین کارتخوان فیزیکی ( دستگاه Pos ) می باشد و امکان استفاده در گوشی های موبایل را دارد. بسیاری از مشتریان اکنون از تلفن های خود به عنوان یک کارت پرداخت که جایگزین کارت های اعتباری فیزیکی می باشند استفاده می کنند. کارتخوان مجازی مناسب تمام کسب و کارهای آنلاین می باشد مخصوصا کسب و کارهایی که پرداخت در محل دارند یا به صورت تلفنی سفارش قبول می کنند. روند کار کارتخوان مجازی به این صورت می باشد که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، صورتحسابی حاوی لینک پرداخت به شماره همراه مشتری ارسال می شود و مشتری در هر مکانی که باشد می تواند با گوشی موبایل خود پرداخت را انجام دهد و  پس از انجام نراکنش، پیامکی به عنوان واریز موفق به صاحب فروشگاه ارسال می شود.

همچنین می توانید درگاه پرداخت شخصی سازی شده ایجاد نمایید، در این نوع از درگاه، سیزپی به شما یک درگاه پرداخت اختصاصی همراه با لوگو و نام کسب و کارتان را ارائه می دهد که می توانید داخل سایت یا فروشگاه اینستاگرامی خود از آن استفاده کنید.

اگر تمایل دارید کسب و کار خود را حرفه ای کنید و از راهکار های نوین پرداخت سیزپی بهره ببرید فقط کافیست که در سایت سیزپی ثبت نام کنید و از قابلیت های دیگر مطلع شوید و از آن ها استفاده کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.