درگاه پرداخت بدون احراز هویت

درگاه پرداخت بدون احراز هویت

اگر به تازگی یک کسب و کار اینترنتی و یا حضوری را استارت زده اید و احساس می کنید که به یک درگاه پرداخت اینترنتی برای اخذ وجه از مشتریان خود نیاز دارید که بتوانند به وسیله استفاده از درگاه در وب سایت یا اپلیکشن شما پرداخت اینترنتی آنی و فوری انجام دهند.
بیشتر بدانید: درگاه پرداخت برای سایت
و یا این که اگر شما به درگاه پرداختی نیاز دارید که بتوانید از کیو آر کد و یا لینک پرداخت آن در فروشگاه حضوری و اینترنتی تان هم زمان با هم استفاده کنید ولی تمایل به احراز هویت شدن و دادن اطلاعات بانکی و حتی اطلاعات کسب و کارتان به درگاه پرداخت انتخابی تان را ندارید


دریافت درگاه پرداخت بدون احراز هویت  


و می خواهید که بدون دادن مشخصات فردی و اطلاعات بانکی و به طور مجهول درگاه پرداخت اینترنتی اخذ نمایید و شرکت پرداختی نیز پیدا کرده اید که این خدمات را در باه شما ارائه می کند مطمئن باشید طمعه فیشینگ و کلاهبر داری شده اید چون چنین نحوه رائه درگاه پرداخت غیر ممکن است. تا کنون متوجه نشده اید که همچین چیزی امکان پذیر نیست مگر این که شما طعمه یک فیشینگ و کلاهبرداری شوید.
بیشتر بدانید: درگاه پرداخت بدون مالیات
این به این معنا است که شما به عنوان یک شهروند و یا یک صاحب و مدیر کسب و کار نمی توانید بدون این که به طور کامل اطلاعات و مشخصات هویتی، مکانی  و بانکی و نوع کسب و کار را به یک شرکت ارائه دهنده درگاه پرداخت (پرداخت یار) و یا درگاه بانکی (PSP) اطلاع دهید، درگاه پرداخت اینترنتی اخذ نمایید. علاوه بر این در حال حاضر در ایران برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی نیاز است که شما به عنوان کسی که صاحب وب سایت فروش اینترنتی است، اینماد ( نماد اعتماد ) و کد مالیاتی نیز داشته باشد تا بتواند درگاه پرداخت اخذ نماید.
بیشتر بدانید: درگاه پرداخت بدون نیاز به اینماد
با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد متوجه شدیم که برای گرفتن درگاه پرداخت اینترتی نیاز است که حتما احراز هویت شویم و بدون احراز هویت شدن خودمان و کسب و کارمان گرفتن درگاه پرداخت امکان پذیر نیست ولیکن نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که برخی از درگاه های پرداخت برای این که کار مشتری را سخت نکنند برخی از مدارک که خیلی اهمیتی ندارند و صحت آن ها را می شود از دیگر مدارک استعلام کرد را از شما نمی خواهند و با  مدارک کمتری شما را احراز هویت می کنند. مثل در گاه پرداخت امن سیزپی!
ولی این که به طور کامل هیچ مدرکی ارائه ندهید و احراز هویت شوید به هیچ وجه در ایران در خصوص گرفتن درگاه پرداخت معتبر امکان پذیر نیست و اگر با همچین درگاه پرداختی روبرو شدید حتما شک کنید و به هیچ وجه هیچ اقدامی درخصوص اخذ این درگاه پرداخت بدون احراز هویت انجام ندهید زیرا می تواند حتما یک کلاهبردای از شما و مشتریان شما باشد.
برای این که به آسانی و با ارائه مدارک کمی بتوانید در کم ترین زمان ممکن درگاه پرداخت اخذ کنید می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی درگاه پرداخت اینترنتی بگیرید.

دریافت درگاه پرداخت

مراحل اخذ درگاه پرداخت اینترنتی


برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ابتدا وارد سایت موتور جستجوی google شوید و عبارت درگاه پرداخت سیزپی را جست و جو کنید و در اولین نتایج روی درگاه پرداخت سیزپی کلیک نمایید و وارد سایت sizpay.ir شوید و سپس از قسمت ثبت نام، ثبت نام خود را با دقت انجام دهید تا احراز هویت شوید و سپس در کوتاه ترین زمان درگاه پرداخت شما فعال می شود و هم زمان می توانید برای فروشگاه اینترنتی و یا فروشگاه حضوری تان از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده نمایید و اگر در هر مرحله از ثبت نام نیا به راهنمایی داشتید با پشتیبان های سیزپی تماس حاصل فرمایید.
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.