درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و تمایل دارید که از درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد استفاده نمایید تا بتوانید آن را در وب سایت یا اپلیکیشن خود قرار دهید تا مشتری های شما هنگام خرید در همان لحظه بتوانند هزینه سبد خرید خود را پرداخت نمایند، این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

تاریخچه و آشنایی کلی با بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد در تاریخ 1384/06/22 با مجوز از بانک مرکزی اولین شعبه خود را در استان خراسان رضوی، شهر مشهد و در منطقه احمد آباد افتتاح کرد. هم اکنون بانک پاسارگاد بالغ بر 300 شعبه در استان های مختلف ایران دارد و دفتر مرکزی آن در حال حاضر در شهر تهران، محله ونک در حال فعالیت است.


خدمات و محصولات بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد نسبت به رقیب های خود خدمات ارزنده تر و با کیفیت تری ارائه می دهد و به غیر از خدماتی که همه بانک ها آن را باید داشته باشند، مانند: افتتحاح حساب و ارائه کارت بانکی و... که همه با آن آشنایی دارند، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که برخی از این خدمات به شرح زیر است:

 

پایانه فروشگاهی POS

منظور از پایانه فروشگاهی همان دستگاه پوز POS یا کارتخوان است که اکثر فروشندگان حضوری برای دریافت مبلغ صورتحساب به طور معمول از آن استفاده می کنند.
 

درگاه پرداخت اینترنتی IPG

پایانه اینترنتی همان درگاه پرداخت اینترنتی است که در حال حاضر با پیشرفت روز افزون اینترنت و کسب و کار های اینترنتی بازار گرم و تازه ای دارد و در ادامه مطلب بیشتر در خصوص درگاه پراخت پاسارگاد و ویژگی ها، نحوه اخذ و کاربرد آن توضیح می دهیم.

کارت هدیه سفارشی

در گذشته هنگامی که قرار بود به مناسبت خاصی برای شخصی هدیه ای بخرند و بنا به هر دلیلی سلیقه او را نمی دانستند یا این که با آن شخص صمیمی بودند و سلیقه او را هم می دانستند ولیکن از مشکلات مالی او هم خبر داشتند، به جای خریدن وسیله ای به عنوان کادو برای آن شخص مقداری پول در پاکت های نامه و بعد ها در پاکت های پول می گذاشتند و به او می دادند که با این روش هم از به وجود آمدن سوء تفاهم جلو گیری می شد و اگر هم آن شخص مشکل مالی داشت و یا به کالایی نیاز داشت با این پول آن را حل می کرد. 
امروزه با وجود هوش مصنوعی و پیشرفت روز افزون بانکداری الکترونیک دیگر نیازی نیست پولی که می خواهید به کسی هدیه بدهید را داخل پاکت بگذارید و این کار جای خودش را به کارت هدیه داده است و برای این که پولی به کسی هدیه بدهید می توانید از کارت های هدیه بانک پاسارگاد با طراحی دلخواه و مبلغ دلخواه تان استفاده نمایید.

 امور ارزی

 شما برای دریافت و پرداخت اسکناس ارزی و انتقال وجوه ارزی نیز می توانید از خدمات ارزی بانک پاسارگاد استفاده کنید.

 

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پراخت الکترونیک پاسارگاد در حال حاضر یک شرکت فین تک و زیر نظر بانک پاسارگاد و شاپرک است و درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد را ارائه می دهد. 
شرکت پراخت الکترونیک پاسارگاد در تاریخ 1384/11/30 فعالیت خود را آغاز کرده است و مجموعه ای جدا از دفتر مرکزی بانک پاسارگاد است و خود به تنهایی دفتری در غرب تهران دارد و به طور کلی یکی از شرکت های هلدینگ فناپ است.


کاربرد و ویژگی های درگاه پرداخت پاسارگاد

اولین کاربرد و ویژگی اصلی هر درگاه پرداختی این است که شما بتوانید آن روی وب سایت و یا اپلیکیشن تان برای تسویه حساب هنگام خرید اینترنتی نصب نمایید. این کار باعث می شود که مشتری شما دیگر نیازی به شماره کارت شما برای پرداخت وجه  نداشته باشد. 


نحوه دریافت درگاه پرداخت پاسارگاد

برای اخذ درگاه پرداخت پاسارگاد کافی است که وارد سایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی : https://pep.co.ir/ شوید و سپس از قسمت محصولات اولین گزینه یعنی پایانه اینترنتی (IPG) را انتخاب نمایید و بعد در کادر زرد گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید و اقدام به ساخت اکانت کنید و بعد مشخصات خود را تکمیل کنید تا درگاه پرداخت ایترنتی شما پس از احراز هویت فعال شود. 
مدارک مورد نیاز جهت گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد
لطفا قبل از شروع روند ثبت نام در سامانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، مدارک زیر را آماده کنید و در دسترس داشته باشید:

 

سایت و اینماد 
برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد نیاز است که شما هم سایت داشته باشید و هم برای وب سایت خود اینماد بگیرید و شخصی که اینماد به نام او است بایستی درگاه پرداخت به نام وی  ثبت شود.


کد رهگیری مالیاتی 
در حال حاضر برای گرفتن درگاه پرداخت نیاز است که کد مالیاتی داشته باشید. 
مدارک دیگری که برای اخذ درگاه پرداخت پاسارگاد به صورت حقیقی و حقوقی مورد نیاز است را می توانید در وب سایت رسمی پرداخت الکترونیک پاسارگاد ملاحظه نمایید.


سخن پایانی 
توجه داشته باشید که بعد از ساخت اکانت و درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، بین 15 الی 20 روز کاری زمان می برد تا مدارک شما بررسی شود و درگاه پرداخت شما فعال شود.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.