درگاه پرداخت بانک

درگاه پرداخت بانک

در دنیای امروزی کم تر کسی پیدا می شود که تا کنون نام درگاه پرداخت را نشنیده باشد یا با آن آشنایی نداشته باشد و حتی کم تر کسی را می شود یافت که با روش های استفاده از درگاه پرداخت آشنا نباشد.
درگاه پرداخت یک وسیله یا یک روش پرداخت اینترنتی مدرن است و کار با آن بسیار ساده تر از کارت به کارت های معمول است و در بلاگ های قبل تر برای افرادی که برای اولین بار می خواهند از درگاه پرداخت در خرید های خود استفاده کنند چگونه پرداخت کردن از طریق درگاه پرداخت اینترنتی را توضیح داده ایم. 


بیشتر بخوانید: نحوه پرداخت اینترنتی


اما اگر شما به دنبال اخذ درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار خود هستید و می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را به درگاه پرداخت مجهز کنید تا دیگر نیازی نباشد که از شماره کارت در وب سایت تان استفاده کنید و همچنین نیاز نباشد که همراه با پیک فروشگاه تان دستگاه کارتخوان POS به محل مشتریتان بفرستید تا مشتری شما بتواند پرداخت را انجام دهد، این مطلب را تا انتها بخوانید.


 بیشتربخوانید: استفاده از کد کیوآر به جای کارتخوان

نحوه اخذ درگاه پرداخت 

در حال حاضر برای اخذ درگاه پرداخت در کشور ما دو روش وجود دارد که به صورت مختصر به آن ها اشاره می کنیم.


روش اول: اخذ درگاه پرداخت از بانک
گرفتن درگاه پرداخت از بانک نیاز به مدارک متعددی دارد و شما باید تمامی مجوز های کسب و کار خود را به یکی از شعب بانک که در آن حساب دارید ببرید تا بررسی شود و داشتن اینماد و کدمالیاتی نیز الزامی است.


روش دوم: اخذ درگاه پرداخت از پرداختیار
پرداخت یار به شرکت های خصوصی معتبر که با مجوز شاپرک ارائه دهنده درگاه پراخت هستند می گویند. اگر شما بخواهید که از شرکت های پرداخت یار درگاه پرداخت اینترنتی بگیرید، نیازی نیست که به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید و حتی لازم نیست که در بانک خاصی حساب داشته باشید یا حساب باز کنید و فقط کافی است که وارد سایت پرداخت یار مورد نظرتان شوید و ثبت نام کنید تا احراز هویت شوید.


تفاوت روش های اخذ درگاه
به طور کلی گرفتن درگاه پرداخت از شرکت های پرداخت یار روش آسان تری است و سریع تر درگاه پرداخت به شما تعلق می گیرد و تفاوت چندانی با درگاه بانک ندارد به شرطی که از یک شرکت شناخته شده و معتبر مانند سیزپی درگاه پرداخت بگیرید.
ممکن است به دلیل فراوان بودن خدمات پرداخت یاری نیاز باشد برای استفاده از برخی از خدمات آن ها کارمزد بپردازید.
درگاه پرداخت سیزپی به غیر ارائه درگاه پرداخت که فعالیت اصلی آن است، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که برخی از آن ها را در ذیل می بینید:

تمامی این خدماتی که در بالا از آن ها نام برده شد و ده ها خدمات دیگر هنگام فعال سازی درگاه پرداخت سیزپی برای شما فعال و قابل استفاده می شود که هم برای فروشگاه اینترنتی و هم فروشگاه حضوری شما قابل استفاده است.

دریافت درگاه پرداخت

برای اخذ درگاه پرداخت سیزپی لازم است مدارکی هم چون تصویر شناسنامه و کارت ملی تان را آماده کنید و سپس  در Google عبارت درگاه پرداخت سیزپی را جست و جو نمایید و سایت سیزپی را بیابید و وارد آن شوید و سپس ثبت نام را شروع نمایید و تا مرحله آخر ادامه دهید تا اطلاعات شما تایید شود و احراز هویت شوید و سپس درگاه پرداخت اینترنتی شما فعال گردد. یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.