حتما یکبار هم که شده است به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین افتاده اید، کسب و کار آنلاین یا به سایت نیاز دارد یا در بستر شبکه های اجتماعی اتفاق میافتد. اگر یک سرچی در گوگل انجام دهید متوجه خواهید شد طی دوسال اخیر فروش اینترنتی چقدر رشد داشته است و باعث ترغیب افراد شده است تا به این سمت و سوی بیایند. Google
اگر به فکر ایجاد یک وب سایت فروشگاهی هستید درگاه پرداخت اختصاصی آن را سیزپی به شما ارائه خواهد کرد، این درگاه پرداخت با برند خودتان بوده و امکان درج لوگو را دارد و هنگامی که خریدار به درگاه پرداخت منتقل میشود تنها چیزی که خواهد دید اطلاعات فروشنده شامل نام فروشگاه و لوگوی فروشگاه است.
اگر هم به فکر ایجاد کسب و کار در دنیای مجازی مانند اینستاگرام هستید بدانید و آگاه باشید که امکان اتصال پیج اینستاگرام به درگاه پرداخت وجود دارد، سیزپی یک لینک پرداخت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد که نام این لینک همان برند خودتان خواهد بود.
اما شرایط گرفتن درگاه با برند خودتان چیست
اولا که شما باید یک ثبت نام اولیه در سایت سیزپی انجام دهید.
دوم تکمیل اطلاعات پذیرندگی را انجام دهید، یک لوگوی با اندازه 150*150 و فرمت JPG هم بارگذاری کنید تا در صفحه پرداخت نمایش داده شود.
سوم تیکت بزنید و درخواست درگاه اختصاصی کنید.
به همین سادگی و در کمترین زمان صاحب درگاه پرداخت شوید. یکی از قابلیتهای سیزپی امکان صدور فاکتور آنلاین است که این فاکتورها نیز به صورت اختصاصی و با برند خود شما ارسال خواهد شد. سامانه گزارش دهی اختصاصی (پورتال پذیرندگان) دارای گزارش های منحصر به فردی است که می توانید از نوع تراکنش موفق/ناموفق تا نتیجه تسویه را گزارش بگیرید و مغایرت گیری کنید. در ضمن سیزپی در جدیدترین سرویس خود امکان دریافت جمع تراکنش ها در آخر شب را فراهم کرده تا بدون نیاز به مراجعه به پورتال گزارش فروش تجمیعی را در گوشی خود داشته باشید.
چرا کسب و کارها به داشتن درگاه با برند اختصاصی خودشان نشان میدهند؟
پاسخ سوال روشن است، زمانی که خریدار در سایت شما اقدام به خرید می کند و در صفحه پرداخت نیز لوگو و نام فروشگاه را مجدد میبیند با اعتماد بیشتری به خرید اقدام میکند و احتمال کمتری دارد تا از تراکنش منصرف شود.
بیشتر بخوانید: برندینگ
دیدگاه