درگاه پرداخت آیدی پی

درگاه پرداخت آیدی پی

آیدی پی یک درگاه پرداخت ایرانی و قدیمی است که سال ها است در زمینه خدمات پرداخت اینترنتی فعالیت می کند و هم مشتری هایی که فروش اینترنتی دارند و هم مشتری هایی که فروش حضوری دارند را با محصول های کاربردی خود در زمینه پرداخت وجه به خود جذب کرده است.
یکی از فعالیت های اصلی آیدی پی ارائه درگاه پرداخت اینترنتی IPG به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای دریافت وجوه ازمشتری ها است.

 

درگاه پرداخت آیدی پی چیست ؟

آیدی پی یکی دیگر از درگاه های پرداخت اینترنتی است که از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه فین تک و ارائه درگاه پرداخت، با مجوز پرداخت یاری از شاپرک آغاز کرده است و یکی از قدیمی ترین پرداخت یار ها و شرکت پرداخت یاری است که اکثر مهندس های کامپیوتر که از قدیم کار طراحی وب سایت های فروشگاهی را انجام می دادند، آن را می شناسند.
آیدی پی متعلق به شرکت وب کاران ایمن است و برند تجاری این شرکت می باشد. شرکت وب کاران ایمن یک شرکت فعال و خلاق در زمینه پرداخت الکترونیک است.

دریافت درگاه پرداخت

محصولات و خدمات درگاه پرداخت آیدی پی 

آیدی پی در حال حاضر خدمات و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می دهد که برخی از این محصولات به شرح زیر است:
 

خدمات آیدی پی


انواع درگاه پرداخت :

درگاه پرداخت شخصی

درگاه پرداخت شخصی آیدی پی مانند لینک پرداخت است و کار شما را از این بابت تسهیل می کند که با داشتن درگاه پرداخت شخصی آیدی پی، دیگر نیازی نیست که به مشتری های خود شماره کارت، شماره حساب و شماره شبا بدهید و فقط کافی است که لینک درگاه پرداخت شخصی خود را برای آن ها ارسال کنید تا پرداخت را انجام دهند.

درگاه پرداخت برای کسب و کار

درگاه پرداخت برای کسب و کار نیز مانند لینک پرداخت است و شما می توانید برای گرفتن مبالغ صورت حساب های خودتان درگاه پرداخت برای کسب و کار بسازید و آن را برای مشتری های خودتان ارسال کنید.

ساخت لینک پرداخت یا همان فاکتور پیامکی

آیدی پی به شما این امکان را می دهد که با مبلغ مورد نظرتان لینک پرداخت بسازید و آن را با مبلغ معین برای مشتری های خود از طریق پیامک ارسال کنید.

کیف پول الکترونیکی

شما می توانید در آیدی پی کیف پول فعال کنید و آن را با مبالغ دلخواه خود شارژ نمایید و هر گاه تمایل داشتید از آن استفاده کنید. برای مثال شما اگر کیف پول الکترونیکی آیدی پی داشته باشید و آن را به اندازه کافی شارژ کرده باشید می توانید از آن برای پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت، خرید بلیط  مترو، کرایه تاکسی و... استفاده کنید.

جابجایی پول تا سقف پانصد میلیون ریال 

شما می توانید از طریق درگاه پرداخت آیدی پی برای کسانی که در آیدی پی عضو هستند تا سقف مبلغ پنجاه میلیون تومان پول واریز کنید یا این که افراد دیگر میتوانند برای شما به جای کارت به کارت معمولی تا سقف  مبلغ پنجاه میلیون تومان پول واریز کنند.


محصولات سخت افزاری درگاه پرداخت آیدی پی

همراه خوان

همراه خوان خوان آیدی پی یک دستگاه جدید و یک  روش پرداخت نوین است که نسبت به پرداخت با کارت خوان امنیت بالا تری دارد. همراه خوان آیدی پی به این صورت است که در هنگام خرید حضوری، مشتری ها کد کیو آر  روی دستگاه را به وسیله موبایل و یا تبلت شخصی خود با برنامه های اسکن کننده، اسکن می کنند و پرداخت را انجام می دهند و مبلغی که توسط مشتری پرداخت شده است نهایت بعد از دو روز به حساب فروشگاه واریز می شود.
 

برخی از ویژگی های همراه خوان آیدی پی

  • کارمزد پایین
  • امنیت بالای پرداخت به علت وارد نکردن رمز
  • اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت رایگان نا محدود و شبکه وای فای
  • امکان بروز رسانی دستگاه از راه دور

 

افزونه پرداخت درگاه پرداخت آیدی پی

درگاه پرداخت آیدی پی همانند دیگر درگاه های پرداخت افزونه و پلاگین های مناسب برای هر تکنولوژی را در اختیار برنامه نویسان قرارداده است، شما می توانید افزونه های مربوط به کد مورد نظرتان را برای وب سایت خودتان دانلود و نصب نمایید و درگاه پرداخت اینترنتی را روی سایت و یا حتی اپلیکیشن خود بگذارید و برای پرداخت های اینترنتی از آن استفاده نمایید. 


دریافت درگاه پرداخت


دریافت درگاه پرداخت آیدی پی

برای این که بتوانید از خدمات و محصولات درگاه پرداخت اینترنتی آیدی پی استفاده کنید، نیاز است که ابتدا وارد سایت درگاه پرداخت آیدی پی به نشانی:  https://idpay.ir/ شوید و سپس روی کادر نارنجی ساخت درگاه پرداخت در صفحه اول کلیک کنید و وارد شوید و حساب کاربری خود را بسازید تا در نهایت بتوانید از خدمات و محصولات درگاه پرداخت آیدی پی استفاده نمایید.
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.