درگاه آسان پرداخت

درگاه آسان پرداخت

تقریبا همه ما نام آپ به گوش مان رسیده است و می دانیم که یکی از اولین استارت آپ های ایرانی در زمینه مالی است.
خدمات این استارت آپ موفق به اندازه ای کاربردی و کاربر پسند است که اکثر افراد جامعه با توجه به نیاز هایشان حداقل یک بار هم که شده از خدمات این شرکت از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن جذابش استفاده کرده اند.
برای صحت و اطمینان از فراگیر شدن استفاده از خدمات آسان پرداخت آپ می توانید همین حالا از اطرافیان خود در خصوص اپلیکیشن آپ سئوال بپرسید و سپس متوجه خواهید شد که درصد زیادی از افراد جامعه آپ را می شناسند و از خدمات آن استفاده می کنند.

دریافت درگاه پرداخت

 

یکی از خدمات خوب این مجموعه که می خواهیم این مطلب را به آن اختصاص دهیم، درگاه پرداخت اینترنتی IPG آسان پرداخت است که کار صاحبان کسب و کار را بسیار آسان کرده است.
شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) یکی دیگر از شرکت های ایرانی معتبر در حیطه فین تک است که ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی آپ است و تا کنون قریب به 20 هزار کسب و کار اینترنتی که دارای سایت و یا اپلیکیشن هستند، در حال استفاده از خدمات درگاه آسان پرداخت بر روی وب سایت و یا اپلیکیشن خود هستند.
درگاه پرداخت اینترنتی آپ ویژگی ها و شایستگی هایی دارد که می تواند نظر صاحبان کسب و کار های آنلاین را به خود جلب کند.

برخی از ویژگی های درگاه آسان پرداخت با توجه به آن چه در وب سایت اختصاصی این شرکت (آسان پرداخت پرشین) می باشد به شرح زیر است:

قابلیت تعریف چند شبا

این ویژگی یعنی قابلیت تعریف چند شبا به این معنا است که شما به عنوان پذیرنده به جای یک شبای بانکی می توانید از چند شبای بانکی برای تسویه وجوه در این درگاه پرداخت استفاده نمایید و هر زمانی که تمایل داشتید شبای بانکی خود را برای تسویه تغییر دهید.

تسهیم وجوه

ویژگی تسهیم وجوه درگاه آسان پرداخت بیش تر زمانی به کار می آید که شما در حیطه کسب و کار خود شریک و ذی نفع داشته باشید که در درآمد شما سهیم باشند و شما مجبور باشید که مبلغی یا درصدی از پولی که وارد درگاه می شود را به عنوان سهم شریکان یا ذی نفعان به حساب هایشان واریز نمایید.
درگاه پرداخت آسان آپ این امکان را به شما می دهد که قبل از واریز شدن وجه به حساب پذیرنده، درصدی که سهم شریک یا ذی نفع شما است تفکیک شود و مستقیم از درگاه به حساب خودش برود و باقی مانده وجه و سهم پذیرنده به حساب پذیرنده واریز شود.
می توان از این ویژگی به این صورت هم استفاده کرد که به جای تسهیم با دیگران، تسهیم با چند شبای بانکی خودتان انجام شود.
مثلا: می توانید چند حساب بانکی خود را که در بانک های مختلف دارید را معرفی کنید و درصد واریزی به هر یک از حساب ها را مشخص کنید تا به جای این که کل پول به یک شبای شما واریز شود، تقسیم شود و به شبا های مختلف شما واریز شود.

سیستم گزارش دهی اختصاصی


این ویژگی شما را قادر می کند که آمار ریز تراکنش های خود را که از طریق درگاه آسان پرداخت انجام می شود را داشته باشید و اگر مشکلی در حساب های خود داشتید به راحتی و با توجه به فیلتر های مختلف گزارش گیری تراکنش های خود را بررسی کنید.

سایر ویژگی ها درگاه پرداخت آپ

 
درگاه پرداخت آسان پرداخت به غیر از این ویژگی هایی که توضیح داده شد، ویژگی های دیگری نیز دارد که آن ویژگی ها نیز بسیار کاربردی و ارزشمند هستند.
 ویژگی هایی که در بالا خواندید برخی از ویژگی های درگاه آسان پرداخت بود که برای هر کسب و کار و فروشگاه اینترنتی بسیار مفید و کار آمد است. 

نحوه دریافت درگاه آسان پرداخت 

برای استفاده از تمامی خدمات آسان پرداخت نیازاست که وارد وب سایت آسان پرداخت و یا اپلیکیشن آپ شوید تا بتوانید از خدمات بهره مند شوید. اخذ درگاه پرداخت آپ هم به صورت اینترنتی است.
برای اخذ درگاه پرداخت IPG آسان پرداخت نیز نیاز است که وارد وب سایت asanpardakht.ir شوید و در صفحه اول از بالای صفحه روی خدمات کلیک کنید و بعد از باز شدن لیست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) را انتخاب نمایید و سپس روی کادر قرمزرنگ ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

دریافت درگاه پرداخت
 

مدارک لازم برای دریافت درگاه آسان پرداخت

مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی آپ موارد زیر می باشد:

  • اینماد 
  • کدمالیاتی
  • مرتبط بودن زمینه فعالیت وب سایت و صنف
  • مدارک هویتی اشخاص حقیقی و حقوقی 
  • و... 

داشتن یک حساب بانکی فعال در بانک های مورد نظر شرکت آسان پرداخت نیز الزامی است.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.