حذف درگاه پرداخت

حذف درگاه پرداخت

اگر به هر دلیلی می خواهید که دیگر از درگاه پرداخت اینترنتی در سایت فروشگاهی تان استفاده نکنید ولی نمی دانید که برای کاملا غیر فعال شدن آن چه کاری انجام دهید، در این وبلاگ شما را راهنمایی می کنیم تا به راحتی درگاه پرداخت خود را حذف نمایید.
اینکه شما به چه دلیلی می خواهید درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی تان را حذف کنید بسیار با اهمیت است زیرا ممکن است با دلیل  شما روش حذف درگاه پرداخت نیز تغییر  کند.
مثلا شما اگر در فروشگاه اینترنتی تان در حال ایجاد تغییراتی هستید و فعلا نمی خواهید فروش اینترنتی از طریق درگاه پرداخت داشته باشید یا اینکه اجناسی که در ویترین سایت هستند ناموجود هستند و یا قیمت ها واقعی نیستند و تغییر کرده اند و شما برای اینکه کسی نتواند با این قیمت ها خرید کند می خواهید اقدام به حذف درگاه پرداخت از روی وب سایت فروشگاهی تان کنید و بعد از اعمال تغییرات لازم بر روی سایت دوباره درگاه پرداخت اینترنتی را به وب سایت فروشگاهی تان برگردانید، روش حذف آن با زمانی که به طور کلی می خواهید به هر دلیلی به کسب و کارتان خاتمه دهید و درگاه پرداخت را به طور کل غیر فعال و حذف نمایید و دیگر به آن هیچ وقت نیاز ندارید متفاوت است.
اگر منظور شما از حذف درگاه پرداخت، این باشد که همانطور که در بالا خواندید برای مدتی موقت غیر فعال و حذف شود تا تغییرات لازم را روی وب سایت انجام دهید، کار سختی نیست و شما برای این کار فقط کافی است که درگاه پرداخت اینترنتی را از روی وب سایت خودتان حذف نمایید و اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید به برنامه نویس یا طراح سایت خودتان بگویید که این کار را انجام دهد و بعد از اعمال تغییرات درگاه پرداخت را دوباره بگذارید روی سایت و درگاه را فعال کنید تا مشتری بتواند به راحتی خرید هایش را نهایی و وجه را پرداخت کند.
همانطور که متوجه شدید در موارد مشابه مورد بالا به همین راحتی درگاه پرداخت حذف و دوباره فعال می شود ولی اگر به طور کلی کسب و کار اینترنتی شما دچار شکست شده است و به جای تلاش های بیشتر دارید به آن خاتمه می دهید و دیگر به درگاه پرداخت برای  وب سایت تان نیاز ندارید و می خواهید به طور کلی آن را ببندید و حذف کنید، به سایت شرکت پرداختیار یا بانکی که از آن درگاه پرداخت گرفته اید مراجعه کنید و درخواست حذف درگاه پرداخت را بدهید و سپس به سامانه مالیاتی مراجعه کنید و درگاه های پرداخت اینترنتی حذف شده را از پرونده مالیاتی تان حذف نمایید. 
اگر شما جزء افرادی هستنید که در گذشته درگاه پرداخت تان را حذف کرده اید و اکنون به دنبال فعال سازی یک درگاه پرداخت امن هستید، بهتر است از درگاه پرداخت سیزپی استفاده نمایید که بسیار سریع پس از احراز هویت برای شما فعال می شود و شما ساعت ها و روزها معطل نمی مانید.

دریافت درگاه پرداخت سیزپی

برای ثبت نام درگاه پرداخت سیزپی فقط کافی است که در موتور جست و جو google عبارت درگاه پرداخت سیزپی را سرچ کنید و با کلیک بر روی اولین نتیجه جستجو وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و در سایت پرداختیار سیزپی ثبت نام را به صورت آنی و غیر حضوری انجام دهید تا پس از احراز هویت صاحب درگاه پرداخت شوید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.