تغییر نگاه مشاغل کوچک به نحوه پرداخت‌ها

تغییر نگاه مشاغل کوچک به نحوه پرداخت‌ها

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان راه‌اندازی کسب‌وکاری باید به آن توجه کنید، انتخاب روش پرداخت برای مشتریان است. در گذشته استفاده از پول نقد، رایج‌ترین روشی بود که افراد برای دادوستدهای خود استفاده می‌کردند و کم‌کم افراد ترجیح دادند پول‌های خود را در حجم زیاد جابه‌جا نکنند.

بعد از این نیاز، کارت‌های بانکی مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه پرداخت‌ها روش‌های متنوعی پیدا کرده‌اند. از آنجا که بیشتر کسب‌وکارها بعد از کرونا آنلاین شدن و تلاش کردند همیشه در دسترس باشند، باید روشی مطمئن نیز برای پرداخت خریدهای احتمالی نیز وجود داشته باشد.

استفاده از درگاه پرداخت یا حتی کیو آر کد که به درگاه پرداخت منتقل می‌شود، یکی از بهترین، امن‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای پرداخت پول بابت خرید یا دریافت خدمات از سمت مشتریان است. در تمام دنیا این نوع خرید و پرداخت در زندگی اقتصادی آمریکا رایج شده است.

 در این مقاله قصد داریم درباره تغییر نگاه صاحبان مشاغل کوچک برای نحوه پرداخت مشتریانشان صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنیم که ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 

 نارضایتی مشاغل کوچک

 پس از مدتی بررسی، مشخص شد استفاده از کارت‌های بانکی یا نقدی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا به‌صرفه نیست. مباحث مالیاتی از یک طرف و آنلاین شدن بیشتر این نوع کارها از طرف دیگر سبب نارضایتی آنها از خدمات کارت‌ها شد.

 این نارضایتی باعث شد کسب‌وکارها بعد از آنلاین شدن به انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی و خدماتی که این نوع پرداخت می‌تواند در اختیار آنها قرار دهد، روی آوردند. به گفته گزارش‌های گرفته شده در امریکا امروزه فقط

 ۲۰ درصد از مصرف‌کنندگان چه در زمان خرید حضوری و چه غیرحضوری از پول نقد استفاده می‌کنند.

 

 درگاه پرداخت؛ جایگزینی برای پرداخت‌ها

اینکه مشتریان بتوانند در هر لحظه و مکانی خرید انجام دهند و پرداختی‌های آنها به‌صورت امن باشد، سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان شده و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. روش‌های جدید پرداخت همیشه روی پیشرفت کسب‌وکارهای کوچک نتیجه می‌دهد.

البته عوامل دیگری نیز روی فروش تأثیر می‌گذارد که برای اطلاع از آن بهتر است مقاله مدیریت فروش با کمک درگاه پرداخت را مطالعه کنید. استفاده از درگاه پرداخت و خدمات آن راه‌حل مناسبی برای مدیریت راحت‌تر کسب‌وکار و واریزی‌های مشتریان است.

استفاده از لینک پرداخت برای آنلاین‌شاپ‌ها یا درگاه پرداخت به‌طور مستقیم روی سایت به امنیت بیشتر کسب‌وکارها و حساب‌های بانکی مشتریان نیز کمک می‌کند. هر کسب‌وکاری برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی باید یک‌سری مدارک هویتی تحویل دهد.

 

 روش‌های پرداخت نوظهور

کسب‌وکارهای کوچک از فناوری‌های مدرن برای پیشرفت آینده باید استفاده کرده تا با امکانات بروز مشتریان بیشتری به سمت خود جلب کنند. از جمله فناوری‌های جدید روش‌های پرداخت جدید مانند احراز هویت بیومتریک، مبادله بازارها، برنامه‌ها، ارزهای دیجیتال و... است.

 

 و در پایان

انتخاب درگاه پرداخت مناسب برای کسب‌وکارها به‌خصوص زمانی که کوچک و به‌تازگی تأسیس شده باشند بسیار اهمیت دارد. انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی از آن جهت مهم است که درست کار نکردن آن منجر به ترک سایت توسط مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش می‌شود از طرف دیگر پایداری و عملکرد صحیح درگاه پرداخت به تکرار خرید منجر می‌شود چیزی که آینده کسب‌وکار را شکل می‌دهد.

برای انتخاب درست در Google سیزپی را سرچ کنید. افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و رایانه‌های شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به گونه ای که با ثبت نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.