تعداد درگاه پرداخت در یک سایت فروشگاهی

تعداد درگاه پرداخت در یک سایت فروشگاهی

با توجه به موضوع مطلب می شود به آسانی به این نتیجه رسید که در این مطلب تصمیم داریم که شما را با تعداد درگاه های پرداختی که می توانید در وب سایت فروشگاهی تان نصب داشته باشید آشنا کنیم.


به طور معمول این سئوال که چه تعداد درگاه پرداخت اینترنتی را می شود در یک وب سایت فروشگاهی نصب کرد برای افرادی که به تازگی و برای اولین بار وارد حوزه خرید و فروش اینترنتی در وب سایت خود شده اند پیش می آید.


اگر شما هم برای نخستین بار است که می خواهید در یک وب سایت فروشگاهی، فروش کالا و یا خدمات خود را شروع کنید، ممکن است این سئوال که در بالا تر گفته شد (چه تعداد درگاه پرداخت اینترنتی را می شود در یک وب سایت فروشگاهی نصب کرد؟) برای شما هم پیش آمده باشد و ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد.


شاید هم شما از آن دسته افراد و فروشنده های اینترنتی باشید که می دانید در یک وب سایت فروشگاهی که کالا ها و خدمات به صورت اینترنتی به فروش می رسد می شود چند تا درگاه پرداخت اینترنتی نصب کرد ولی نمی دانید که دقیقا چه تعداد درگاه پرداخت در یک سایت فروشگاهی می شود نصب کرد و به همین دلیل دارید در مورد این موضوع مطالعه می کنید.


این مطلب را تا پایان همراهی کنید تا در ادامه مطلب با کاربرد درگاه پرداخت آشنا شوید و به پاسخ سئوالی که ذهن شما را مشغول کرده است دست پیدا کنید.

بیش تر بدانید: چگونه در خانه درآمد چند میلیاردی داشته باشیم ؟

کاربرد درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


به طور تقریبی همه ما می دانیم که چرا باید از درگاه پرداخت استفاده کنیم و می دانیم که اگر قرار باشد که در بستر اینترنت فعالیت خرید و فروش انجام بدهیم به درگاه پرداخت اینترنتی نیاز پیدا خواهیم کرد.
اگر شما دارای یک وب سایت فروشگاهی باشید حتما در جریان هستید که برای گرفتن پول بابت کالا ها و خدماتی که به مشتری های تان ارائه می دهید و می فروشید به یک درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارید که روی سایت شما نصب باشد.
از این رو شما می توانید به این موضوع پی ببرید که کاربرد درگاه پرداخت اینترتی چه چیزی است. 
درگاه های پرداخت اینترنتی می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند و خدمات گوناگونی ارائه دهند ولی کاربرد درگاه پرداخت اینترنتی به صورت عمده در زیر نوشته شده است.
کاربرد درگاه پرداخت اینترنتی: به صورت کلی کاربرد درگاه پرداخت اینترنتی گرفتن پول بابت خرید های اینترنتی از مشتری ها است.

 

بیش تر بدانید: کاربردهای درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟

 

در ادامه مطلب برای شما توضیح داده شده است که چرا باید برای فروشگاه اینترنتی تان درگاه پرداخت بگیرید.


چرا به درگاه پرداخت اینترنتی نیاز داریم ؟


اگر شما کسب و کار اینترنتی داشته باشید باید بدانید که استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی گرفتن پول از مشتری ها را بابت خرید محصولات 50 درصد سریع تر و آسان تر می کند.
اگر کسب و کار و فروش شما اینترنتی است بهتر است که روش گرفتن پول از مشتری ها نیز اینترنتی باشد.
درگاه پرداخت اینترنتی باعث می شود که شما فرا تر از مرز های جغرافیایی محصولات خود را بفروشید و این مسئله باعث می شود شما مشتری های بیش تری داشته باشید.

بیش تر بدانید: چند مزیت داشتن درگاه پرداخت که همه فروشنده های اینترنتی باید بدانند !

 

اکنون که تا این مرحله از این وبلاگ که شما هم با کاربردهای درگاه پرداخت اینترنتی آشنا شدید و متوجه شدید که چرا لازم است که از درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت فروشگاهی تان استفاده کنید، حالا در ادامه مطلب به موضوع اصلی یعنی تعداد درگاه پرداخت که در یک سایت فروشگاهی می شود نصب کرد می پردازیم.

 

چه تعداد درگاه پرداخت در یک سایت فروشگاهی می شود نصب کرد ؟


ابتدا به صراحت و بدون حاشیه در یک جمله به این سئوال پاسخ می دهیم. شما در یک وب سایت فروشگاهی بی نهایت می توانید درگاه پرداخت نصب کنید. این که شما چه تعدادی بخواهید بر روی سایت خود درگاه پرداخت نصب و فعال کنید، کاملا به نظر خود شما و برنامه نویس وب سایت شما بستگی دارد.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی چه خدماتی ارائه می دهد ؟


چه تعداد درگاه پرداخت برای یک وب سایت نیاز است ؟

برای یک وب سایت با مشتری های کم و فروش پایین معمولا 2 درگاه پرداخت کفایت می کند ولی به طور کلی هر چقدر تعداد درگاه های پرداخت بیش تری داشته باشید بهتر است.

چرا تعداد درگاه های پرداخت بیش تر باشد بهتر است ؟

اگر تعداد درگاه های پرداختی که استفاده می کنید بیش تر باشد امکان قطع شدن پرداخت آنلاین وب سایت فروشگاهی شما کاهش می یابد و این برای شما بهتر است برای این که مشتری های شما به دلیل قطع بودن درگاه پرداخت شما سبد های خرید خود را رها نمی کنند.


به جای استفاده از چند درگاه پرداخت از درگاه پرداخت سیزپی استفاده کنید


شما می توانید به جای این که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی به بانک های مختلف مراجعه کنید، فقط یک بار در وب سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ثبت نام انجام دهید تا با فعال شدن درگاه پرداخت سیزپی هم زمان چند درگاه بانکی مختلف برای شما فعال شود و شما را از گرفتن درگاه های پرداخت دیگر بی نیاز می کند.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.