تسهیم و کسب‌وکارهای پلتفرمی

تسهیم و کسب‌وکارهای پلتفرمی

 

 تمامی خدمات مالی آنلاین که امروزه به کمک فناوری پیشرفت زیادی کرده‌اند، سعی بر آسان شدن خدمات برای دریافت پول آسان‌تر داشته‌اند. دریافت وجه به شکل آسان و راحت از نیازهای اساسی مشتریان و صاحبان کسب‌وکارهاست.

 در کسب‌وکارهای بزرگ برای تمرکز بیشتر روی انجام خدمات مالی آنلاین با وجود شرکای متعدد، نیاز به سهم‌بندی پول‌های پرداختی به دیگران وجود دارد. آیا شما با این روش آشنا هستید؟ در این مقاله می‌خواهیم درباره تسهیم و خدماتی که می‌تواند این سرویس به پلتفرم‌های کاری ارائه دهد، اشاره کنیم. دانستن این ویژگی برای نظم بیشتر کسب‌وکارتان مفید است و به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

 

 تسهیم و برداشت گروهی

 کسب‌وکارهای اینترنتی که از طریق درگاه پرداخت اینترنتی یا لینک پرداخت استفاده می‌کنند و شرکای زیادی برای دریافت سود کارشان دارند که استفاده از روش تسهیم بهترین گزینه است. با استفاده از این روش پول‌های دریافتی از مشتریان در کیف پول درگاه پرداخت انتخابی و مورد تأیید شما ذخیره می‌شود و سپس باتوجه‌به اطلاعاتی که قبلاً به درگاه داده‌اید به‌حساب شرکا و همکاران مدنظر شما واریز می‌شود.

 

 انتخاب کارآمدترین ابزار تسهیم

 لازم نیست حتماً کسب‌وکار پیچیده‌ای داشته باشید تا بتوانید از ابزاری مانند تسهیم استفاده کنید. به طور مثال برای یک کسب‌وکار تاکسی اینترنتی، باید با سرعت بالایی با رانندگان تسویه شود به همین دلیل انتخاب سرویس تسهیم بهترین گزینه خواهد بود.

 در فروشگاه‌های اینترنتی نیز ممکن است یک یا چندین سرمایه‌گذار و فروشنده وجود داشته باشند که در این صورت می‌توانید روی تسویه خودکار سرویس تسهیم درگاه پرداخت حساب کنید. با استفاده از این روش لازم نیست هر بار درخواست تسویه‌حساب بزنید و مراحل مشکل آن را طی کنید. برای اینکه بتوانید بهترین درگاه پرداخت و سرویس تسهیم را انتخاب کنید باید به یک‌سری نکات توجه داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

 محدودیت تعداد مخاطبان

 تسویه تسهیم در بهترین حالت ایده‌آل است که در روز، کار تسویه را ارائه دهد تا کسب‌وکارها زودتر به پول‌هایشان برسند. برنامه تسهیم بهتر است محدودیتی برای اضافه کردن مخاطبان نداشته باشد تا کسب‌وکارها بتوانند بدون نگرانی هر تعداد افرادی که لازم است را به لیست تسویه خود اضافه کنند. فرایند تسویه‌ها در این نوع برنامه به‌صورت خودکار توسط برنامه‌نویسی (API) خودکار انجام می‌شود.

 بعضی از درگاه‌های پرداخت برای تسویه در روزهای تعطیل نیز برنامه‌ریزی شده‌اند و این مزیت باعث رقابت بین سایر درگاه‌های پرداخت خواهد شد.

 

 

 وظیفه سرویس تسهیم چیست؟

 زمانی که شما برای کسب‌وکار اینترنتی‌تان از یک درگاه پرداخت؛ مانند سیزپی استفاده می‌کنید بر اساس سیاست‌های بیزینسی که دارید سهم هر یک از ذی‌نفعان را مستقیماً به‌حساب آنها واریز کنید. برای این کار می‌توانید شماره شبای هر یک از افرادی که لازم است سهم دریافت کنند را در پنل مدیریتی درگاه پرداخت تعریف کنید و این کار بعد از هر تراکنش به‌حساب افرادی که تعریف شده است، واریز خواهد شد.

 توجه داشته باشید که باید سهم هر یک از افراد با درصد سود آنها از قبل در پنل مشخص شده باشد تا در زمان واریز مشکلی ایجاد نشود. با این فشار کاری از بخش حسابداری کسب‌وکارتان کم می‌شود و شما علاوه بر مدیریت درست می‌توانید جزئیات واریزها مانند کارمزد، مالیات و … در پنل خود بادقت زیر نظر داشته باشید و آنها را بررسی کنید.

 

 مزایای استفاده از سرویس تسهیم وجوه

 سرویس تسهیم وجوه برای تسویه‌حساب و واریز وجه اتوماتیک از طریق درگاه پرداخت، کار انجام می‌دهد و با کمک آن نیازی به گذراندن مراحل سخت حسابداری نیست و به‌راحتی پایان هر ماه سهم هر یک از ذی‌نفعان برای هر یک از آنها واریز می‌شود.

 با استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه‌های جانبی دیگری مانند هزینه نیروی انسانی، هزینه انتقال وجه، هزینه محاسبه پرداخت مالیات و … نخواهید داشت.

 

 و در پایان

 درگاه پرداخت یکی از پرداخت‌یارهای دارای مجوز از سمت بانک ملی است که می‌تواند به مشتریان خود سرویس تسهیم وجه را ارائه دهد. افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است.

 درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.