تأثیر صنعت پرداخت بر کسب‌وکارها

تأثیر صنعت پرداخت بر کسب‌وکارها

 

 پرداخت در انواع کسب‌وکارها یکی از مراحل مهم فروش محسوب می‌شوند که با پیشرفت فناوری در دنیا تغییر و تحولات بزرگی داشته است. پرداخت اینترنتی کار خرید مشتریان را راحت کرده و افراد با استفاده از کارت‌بانکی و درگاه پرداخت در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند خرید خود را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم درباره صنعت پرداخت بر روی انواع کسب‌وکارها صحبت کنیم و از شما هم دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 بررسی روش‌های پرداخت آنلاین در سطح جهانی

 در اغلب کشورها مانند امریکا امروزه از کارت‌بانکی برای پرداخت‌ها و خریدهای خود استفاده می‌کنند. هستند کشورهایی که هنوز شهروندان آنها ترجیح می‌دهند از روش آنلاین با کارت، استفاده نکنند.

 

 آشنایی با روش پرداخت رایج در تجارت جهانی

 

 کارت‌های اعتباری

 با استفاده از کارت اعتباری که سال‌ها از زمان حضور آن در تجارت و دادوستدهای مالی می‌گذرد، مشتریان می‌توانند مبالغ زیاد را همیشه همراه خود داشته باشند و پرداخت خود را به‌راحتی انجام دهند.

کیف پول دیجیتال

 امروزه فواید استفاده از کیف پول دیجیتالی برای تمام افراد مشخص شده است و توانسته طرف‌داران زیادی پیدا کند. با کمک کیف پول می‌توانید هزینه محصولات یا خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنید. کیف پول دیجیتالی را می‌توانید شارژ کنید و با استفاده از آن به صورت مستقیم وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید و پرداخت خود را انجام دهید.

  

 دایرکت‌دبیت

  از طریق دایرکت دبیت مشتریان می‌توانند مستقیماً از بانک پرداخت انجام دهند. اگر کسب‌وکارهای اشتراکی دارید از این روش می‌توانید استفاده کرده و حق عضویت یا حق اشتراک دریافت کنید. از طریق دایرکت‌دبیت یا سرویس پرداخت مستقیم، می‌توانید با جمع‌آوری اطلاعات بانکی مشتریان پرداخت‌ها را در زمان تعیین شده پرداخت به راحتی انجام میشود. بانک این کار را در زمان‌های تعیین شده و به‌صورت دقیق از حساب‌های مشخص شده انجام می‌دهد.

 

 اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید

 این روش از پرداخت نیز طرف‌داران پروپاقرص خود را دارد. این نوع پرداخت به مشتریان کمک زیادی در پرداخت می‌کند و میزان فروش کسب‌وکارها را افزایش می‌دهد. برای استفاده از این روش پرداخت ابتدا یک تأمین‌کننده مالی، پول خرید را تقبل کرده و سپس مشتری با شرایط و میزان معین به‌صورت اقساطی مبلغ را برمی‌گرداند و پرداخت می‌کند.

 مانند خرید اقساطی اسنپ که تأمین‌کننده مبلغی را به خرید مشتریان اختصاص می‌دهد و خریدار باید بعد از انجام خرید از طریق فروشگاه‌های آنلاین و استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، بازپرداخت‌های خو را در زمان مشخص شده انجام دهد.

 

 

 کسب‌وکارهای خرده‌فروشی و پرداخت آنلاین

 اگر شما کسب‌وکار کوچکی دارید و سایتی برای فروش آنلاین، با استفاده از پرداخت آنلاین می‌توانید محصولات خود را به‌صورت خرده‌فروشی فیزیکی بفروشید. قبل از اینکه این نوع کسب‌وکار را شروع کنید باید دو نکته را مدنظر قرار دهید.

 

 آماده کردن زیرساخت‌ها

 ابتدا باید قبل از راه‌اندازی تجارت آنلاین زیر ساخت‌های مناسب را برای انجام خرید آنلاین، حضوری و پشتیبانی مهیا کنید.

 

 پشتیبانی از کیف پول

 استفاده از کیف پول خرید را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند و از سوءاستفاده کلاهبرداران نیز کم خواهد کرد.

 

 و در پایان

 استفاده از انواع روش‌های پرداخت در کسب‌وکارها سبب استقبال بیشتر مشتریان از خرید خواهد شد. محدود بودن مشتری به استفاده از یک روش پرداخت، موجب می‌شود در صورت بروز مشکل یا خرابی در روش پرداخت مشتری قید ادامه خرید را بزند و خرید را رها کند.

 شما می‌توانید با استفاده از روش‌های دیگری مانند لینک پرداخت، استفاده از کیو آر کد نیز موجبات پرداخت راحت‌تر مشتری را فراهم کنید.

 اگر برای کسب‌وکار اینترنتی خود یا سایت کسب‌وکارتان به دنبال درگاه پرداخت مناسب هستید، ما به شما درگاه پرداخت سیزپی را معرفی می‌کنیم. درگاه پرداخت سیزپی با سال‌ها تجربه و اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و شاپرک همراه شما و مشتریانتان در پرداخت‌ها خواهد بود. این شرکت سعی کرده با اخذ کمترین کارمزد برای انجام تراکنش‌ها همراه شما در رشد کسب‌وکارتان باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اخذ درگاه پرداخت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.