بهبود تجربه مشتری با انتخاب درگاه پرداخت مناسب

بهبود تجربه مشتری با انتخاب درگاه پرداخت مناسب

 

 فرایند پرداخت آخرین مرحله از خرید مشتری اما مهم‌ترین مرحله محسوب می‌شود. به نظر شما فرایند پرداخت، در افزایش مشتری و فروش مؤثر است؟ فرایند پرداخت در خریدهای آنلاین چه تأثیری دارد؟ تا زمانی که مشتری وارد درگاه پرداخت نشود و فرایند پرداخت تکمیل نشود در اصل مشتری خریدی انجام نداده است. بسیاری از خریدها تا مرحله آخر می‌رسند؛ اما به دلیل کندی سایت یا مشکلات درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاهی که از آن خرید می‌شود رها شده و مشتری از خرید پشیمان شده و سبد خرید کالا را رها می‌کند.

 تجربه مشتری برای برگشت به سایت یا توصیه خرید از سایت به دیگران به نحوه عملکرد شما تا لحظه پایانی  در درگاه پرداخت بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این بپردازیم که چگونه می‌توان تجربه خرید مشتری را از طریق انتخاب درگاه پرداخت مناسب بهبود بخشید. از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از این روش‌ها با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

 

 پرداخت آنلاین و تجربه خرید مشتری

 خرید آنلاینی مشتری را جذب می‌کند که فضا و تنوع محصولات زیاد باشند و هر یک از محصولات توضیحات لازم را برای انتخاب در اختیار مشتری گذاشته باشد و سپس با مرحله پرداخت راحت و امن به پایان برسد. سایت شلوغ، روش جستجوی سخت، فرایند پرداخت کند و... سبب از دست دادن خریداران بالقوه شما خواهند شد.

 زمانی که درگاه پرداخت انتخابی شما نامناسب باشند، کل تجربه خرید مشتری را زیر سؤال خواهد برد و سبب اعتماد نکردن مشتریان به ادامه روند خرید می‌شود.

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 افزایش فروش فروشگاه‌های آنلاین با درگاه پرداخت مناسب

 همان‌طور که می‌دانید عوامل مختلف زیادی مانند طراحی مناسب، استفاده آسان، امکان جستجوی راحت محصول، درگاه پرداخت مناسب و... در افزایش فروش تأثیر دارند. اما یکی از مهم‌ترین مراحل برای تکمیل خرید مشتریان درگاه پرداخت مناسب است. مشتری بعد از کلی گشت‌وگذار که وارد مرحله خرید و در نهایت پرداخت می‌شود و

 به دنبال فضایی امن با روشی ساده است تا بتواند اطلاعات کارت‌بانکی از جمله شماره کارت، CVV و تاریخ انقضا، را در آن قسمت وارد کرده و فرایند پرداخت را انجام دهد. کندی سایت و سرعت پایین و وجود اختلال در درگاه پرداخت اینترنتی شما سبب منصرف شدن مشتری از خرید خواهد شد و به‌مرورزمان شاهد کم شدن فروش و مشتریانتان خواهید بود.

 

 درگاه پرداخت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 اشاره شد که درگاه پرداخت و کیفیت عملکرد آن تأثیر زیادی روی میزان فروش شما دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های درگاه پرداخت مناسب برای کسب‌وکارهای آنلاین می‌پردازیم.

 

 سرعت مناسب برای انتقال به صفحه پرداخت

 زمانی که مشتری به مرحله پایانی برای تکمیل خرید و پرداخت می‌رسد، سرعت انتقال به درگاه پرداخت بسیار اهمیت دارد. برای شما پیش آمده با چندین بار رفرش صفحه درگاه پرداخت، تکمیل نشود و شما نتوانید اطلاعات کارت را وارد کنید و به کل از خرید منصرف شوید؟

 سرعت درگاه پرداخت و دریافت اطلاعات بسیار مهم هستند و سبب حس رضایت در مشتری می‌شوند. مشتری باید در ذهن، درگاه پرداخت شما را طوری تصور کند که می‌تواند تنها با یک کلیک وارد صفحه پرداخت اصلی شود و در کمترین زمان کار پرداخت خود را تکمیل کرده و جمله "پرداخت موفقیت‌آمیز بود" را رویت خواهد کرد.

 

 پشتیبانی از چندین دستگاه

 در زمان انتخاب درگاه پرداخت، حواستان باشد مشتریان ممکن است از چندین دستگاه مانند تلفن همراه، لپ‌تاپ و... برای خرید روزانه خود استفاده کنند و درگاه پرداختی انتخابی شما باید با هر نوع دستگاهی سازگاری داشته باشد و اجازه دسترسی را از طریق هر دستگاهی به کاربران بدهد.

 

 درگاه پرداخت ایمن

 امنیت درگاه پرداختی که انتخاب می‌کنید، بسیار اهمیت دارد. قبل از به وجود آمدن مشکلی برای مشتریان خود درگاه پرداختی را برای سایت انتخاب کنید که امتحان خود را در دنیای تجارت الکترونیک پس داده و مورد اعتماد باشد.

 

 دارای پشتیبانی مشتری

 کسب‌وکارهایی که به‌صورت ۲۴ ساعته امکان خرید برای مشتری دارند باید درگاه پرداختی نیز استفاده کنند که پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای دارند و در صورت به وجود آمدن مشکلی بتوانید با کمک پشتیبانی در سریع‌ترین زمان ممکن آن را حل کنید.

 زمانی که پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی در دسترس مشتریان باشد حس رضایت خوبی به آنها منتقل می‌شود. پس در زمان انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی به میزان پشتیبانی آن دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید حس رضایت مشتریان را جلب کنید.

 

 امکان شخصی‌سازی با برند شما

 اینکه بتوانید درگاه پرداختی انتخاب کنید که هویت برند شما را نشان دهد به رشد بیزینستان کمک می‌کند. هستند درگاه‌های پرداختی که امکان شخصی‌سازی دارند و می‌تواند با نشان دادن برند و هویت سایت شما کار پرداخت مشتریان را انجام دهد.

 

 پرداخت بدون توقف

 برای کسب‌وکارتان درگاه پرداختی انتخاب کنید که در سریع‌ترین زمان کار پرداختی شما انجام دهد. درگاه پرداختی همچون سیزپی قابلیت اتصال همزمان به چندین درگاه‌های معتبر بانکی را دارد و اجازه می‌دهد در امن‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن تراکنش‌های شما انجام شوند.

 

 نحو انتخاب درگاه پرداخت

 اگر به دنبال درگاه پرداخت برای کسب‌وکار خود هستید به طور حتم می‌دانید دو درگاه پرداخت مستقیم و واسط را می‌توانید باتوجه‌به نیازتان انتخاب کنید. درگاه پرداخت سیزپی با سال‌ها تجربه دارای پشتیبانی شبانه‌روزی در هفت روز هفته است. سیزپی قابلیت سفارشی‌سازی صفحه پرداخت شما را نیز دارد و می‌توانید بعد از انتخاب ما از خدمات گوناگون آن استفاده کنید. درگاه پرداخت سیزپی دارای کمترین میزان کارمزد بوده و حتی شرایطی را فراهم کرده که بتوان پرداخت کارمزد را به صفر رساند.

 

 و در پایان

 برای موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی به جزئیات توجه کنید. انتخاب درگاه پرداخت در ظاهر امری ساده به نظر می‌رسد؛ اما در میزان موفقیت شما تأثیر زیادی دارد. در سیزپی مراحل ثبت‌نام و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای شما با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. برای این کار کافی است با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.