ایمالز

ایمالز

حتما برای شما پیش آمده که برای خرید محصولی وارد سایتی شده اید و دچار تردید در خرید شده اید چرا که نمیدانید این محصول را سایر فروشندگان به چه قیمتی می فروشند، ایمالز یک موتور جستجو است که امکان مقایسه قیمت یک محصول در فروشگاه های مختلف را می دهد. قیمت ها در ایمالز روزانه بیش از 5 بار آپدیت شده و فروشگاه ها را مقایسه و طبقه بندی می کند. ایمالز علاوه بر اینکه امکان مقایسه قیمت ها را برای خریدار فراهم می کند، امکان دیده شدن فروشندگان و افزایش فروش را هم برای آن ها در پی دارد. پس اگر صاحب یک سایت فروشگاهی هستید برای بهتر دیده شدن می توانید از ایمالز بهره ببرید.

ایمالز جستجوگر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل میکند و فرایند خرید را تسهیل مینماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت ها میشود در نتیجه خریدار کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده  و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود.  لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و  هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع  برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد در واقع ایمالز مشابه گوگل یا یک موتور جستجو برای فروشگاه های اینترنتی و خرید است که به کاربر کمک می کند کالا را با بهترین قیمت خریداری کند  اما در نهایت خرید از ایمالز انجام نمی شود و خریدار برای خرید از وب سایت فروشنده کالا خرید خود را انجام میدهد و ایمالز هیچگونه دخالتی در عملیات خرید کاربر ندارد. علاوه بر سایت ایمالز، از طریق اپلیکیشن ایمالز نیز می توانید به خدمات این جستجوگر دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درگاه پرداخت با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید  را با ایمالز تجربه کنید. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.