افزونه پرداخت وردپرس

افزونه پرداخت وردپرس

 

برای راه‌­اندازی یک وب‌سایت سیستم‌­های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آن­ها نسبت به بقیه برتری­‌هایی دارند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد، شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه‌­نویسی می‌­تونید سایت خود را راه‌اندازی کنید.انعطاف پذیری، ساختار بهینه برای موتورهای جستجو و تنوع قالب ها و افزونه ها از ویژگی های مهم وردپرس است که کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است . در ادامه نحوه راه اندازی درگاه پرداخت سیزپی در وردپرس آموزش داده خواهد شد. جهت دریافت افزونه وردپرس می توانید از طریق بخش مستندات اقدام فرمایید.

با استفاده از این افزونه قادر به ساخت فرم پرداخت دلخواه در وردپرس خواهید بود.

برای انجام این کار تنها کافی است که در سایت وردپرسی خودتان:

 

1- در بخش افزونه‌ها > افزودن بروید و پلاگین وردپرس سیزپی را بارگذاری و نصب نمایید.

 

2- پس از نصب، افزونه را فعال کنید.

 

3- منویی با نام پرداخت دلخواه در پیشخوان وردپرس اضافه شده ،‌ روی این منو کلیک نموده تا به صفحه افزونه در پیشخوان وردپرس هدایت شوید.

 

4-فیلدهای مدنظرتان ( اعم از انواع فیلدهای متنی، انتخابی، پاراگراف و لیست بازشو ) را ایجاد کرده و بر روی دکمه ذخیره تغییرات که در انتهای صفحه قرار دارد کلیک نموده تا تنظیمات ذخیره شده و فیلدها ساخته شوند.

 

5-به زیرمنوی تنظیمات درگاه‌ها مراجعه و درگاه سیزپی را انتخاب و اطلاعات درگاه شامل نام پذیرنده، نام ترمینال، نام کاربری (کلید1) و رمز عبور (کلید2) درگاه است را وارد کنید.

 

6-پس از ثبت اطلاعات درگاه، به منوی تنظیمات مراجعه کنید، در این قسمت امکان ارسال پیامک به پرداخت کننده را در هنگام پرداخت هزینه میتوانید فعال کنید ( البته این بخش یازمند نصب افزونه جانبی wp-sms می‌باشد که با نصب آن میتوانید از سامانه پیام کوتاهی که استفاده می‌کنید و در لیست سامانه‌های پیامکی قرار دارد استفاده نمایید)

 

7-برای نمایش فرم پرداخت در سایت خود، به مسیر برگه‌ها در وردپرس مراجعه کرده، یک برگه جدید ایجاد نموده و شورت کد زیر را در این برگه قرار داده و برگه را منتشر نمایید.  [pardakht_sizpay]

 

8-در انتها پس از انتشار برگه،  فرم پرداخت اینترنتی در وردپرس مشابه تصویر زیر نمایش داده شده و کاربران قادر  به پرداخت هزینه با هر مبلغ انتخابی میباشند.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.