افزونه پرداخت edd

افزونه پرداخت edd

امروزه با توجه به دسترسی آسان و راحت بیشتر افراد جامعه به اینترنت، فرصت بسیار خوبی برای استفاده از این ظرفیت بالقوه به وجود آمده است. بسیاری از افراد فایل های دیجیتالی مانند پادکست های آموزشی، کتاب های الکترونیکی، مقالات علمی، ویدیوها و ... دارند که افرادی علاقمند به استفاده از محتوای این فایل ها می باشند و برای استفاده از آن ها حاضر به پرداخت هزینه نیز هستند. افزونه edd  این امکان را فراهم آورده است که افراد با ساخت یک فروشگاه مجازی از این قابلیت بهره مند شوند و کسب درآمد کنند.

معرفی افزونه edd

 edd  مخفف Easy Digital Download  می باشد و یکی از افزونه های سیستم مدیریت محتوا وردپرس است و در عین حال  یکی از پرطرفدارترین و افزونه پرقدرت وردپرسی برای ساخت فروشگاه های اینترنتی، ویژه فروش محصولات قابل دانلود می باشد. در واقع این افزونه راهکاری برای پیاده سازی پرداخت به ازای دانلود است. به این معنی که کاربران در ازای پرداخت مبلغی داخل سایت، لینک دانلود فایل های خریداری شده را دریافت می کنند.

زمانی که شما بخواهید یک محصول دانلودی را در وب سایت خود به فروش برسانید، قطعاً بهترین گزینه برای انجام اینکار افزونه Easy Digital Download یا همان edd است. برای مثال اگر قصد فروش فایل‌های آموزشی، فایل‌های گرافیکی، متنی، صوت‌ها، موزیک-ویدیو‌ها، فیلم و ویدیو را دارید پس به سراغ نصب همین افزونه بروید. افزونه edd سایت وردپرسی شما را تبدیل به یک فروشگاه حرفه ای فروش فایل می کند و بدین ترتیب می توانید لینک های پولی و تجاری بسازید و با امکانات فراوان و اتصال به درگاه پرداخت سیزپی فروش فایل های خود را استارت بزنید.

قابلیت هایی که افزونه edd در اختیار کاربران قرار می دهد شامل :

  • طراحی شده مختص محصولات دانلودی
  • دارای انعطاف و قابل شخصی سازی
  • پنل مدیریتی به زبان فارسی و محیط کاربری جذاب
  • راحتی و آسانی در فرآیند خرید
  • امکان گزارش گیری کامل از میزان دانلود، پرداخت و تعداد کاربران
  • ایجاد دسته بندی فایل ها
  • قابل محدود کردن تعداد دانلود فایل

و قابلیت های دیگر....

 

تفاوت افزونه edd و افزونه woocommerce

همانطور که در بالا توضیح داده شد  افزونه edd  مختص فروش فایل دانلودی می باشد و نمی توانید محصولات پستی مانند لباس، لوازم خانگی و ... بفروشید اما تنظیمات افزونه woocommerce به صورتی طراحی شده است که می توان یک فروشگاه حرفه ای با تمرکز بیشتر بر محصولات فیزیکی ایجاد کرد. با این افزونه می توان فایل های دانلودی نیز بفروشید در واقع یک تیر و دونشان است.

مرتبط بخوانید: معرفی افزونه پرداخت woocommerce

توجه:  بهتر است قبل از راه ‌اندازی فروشگاه خود ابتدا افزونه‌ ی مناسب جهت انجام این کار را انتخاب کنید. زیرا در آینده با تغییر پلاگین فروشگاه ساز، قابلیت انتقال محصولات را به افزونه دیگر نخواهید داشت.

برای دانلود افزونه پرداخت edd کافیست در قسمت مستندات سایت سیزپی عبارت edd را جستجو کنید. به راحتی می توانید این افزونه را دانلود و نصب نمایید و فروشگاه آنلاین خود را در چند دقیقه راه اندازی کنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.