افزونه ناپ کامرس

افزونه ناپ کامرس

nopcommerce چیست؟ ناپ‌کامرس یک پلتفرم تجارت الکترونیک است که برای رفع تمام نیازهای تاجران و فروشندگان مناسب است. این پلتفرم توسط صاحبان تجارت‌های کوچک مانند فروشگاه‌ها و صاحبان تجارت‌های بزرگ مانند شرکت‌های بین‌المللی در سراسر جهان استفاده می‌شود تا هم محصولات فیزیکی و هم محصولات دیجیتالی خود را به مشتریان خود عرضه کنند. به دلیل "منبع باز" (Open Source) بودن ناپ‌کامرس، توسعه دهندگان زیادی بر روی این پلتفرم به فعالیت پرداخته‌اند و همین امر باعث افزایش کیفیت و ساختار استاندارد این پلتفرم به نسبت پلتفرم‌های سفارشی موجود در بازار شده است. ناپ‌کامرس بهترین امکانات از پلتفرم‌های منبع باز و پلتفرم‌های تجاری را به همراه می‌آورد.

امکانات و قابلیت ها:

قابلیت توسعه پذیری مستمر

پلتفرم بومی شده و کاملا فارسی

واکنش گرا ( بهینه سازی شده برای گوشی های هوشمند)

سیستم چند فروشگاهی

پپشتیبانی از چند فروشندگی و همکاری در فروش

امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی

 

ووکامرس  به علت داشتن قالب های متنوع، نسبت به ناپ کامرس قوی تر است. اما از نظر امنیتی ناپ کامرس به عنوان یک برنامه ASP.NET CORE ، یکی از ایمن ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی است. در 10 سال حیات خود ، تنها یک حربه امنیتی به خود دیده است و هیچ گزارشی در مورد نقض امنیت وجود ندارد. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با اضافه کردن افزونه پرداخت ناپ کامرس فارسی، امکان اتصال فروشگاه ناپ کامرس به درگاه پرداخت را ایجاد کرده است. 

 

مرتبط بخوانید : نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

 

به‌روزرسانی افزونه ناپ‌کامرس با نسخه‌های 4.00 به بالا:

به منظور به‌روزرسانی افزونه در ناپ‌کامرس نسخه 4.00 به بالا مراحل زیر باید انجام شوند.

  1. در پنل مدیریت به منو تنظیمات، افزونه‌ها، افزونه‌های محلی مراجعه کنید.

2- بر روی دکمه "بارگذاری افزونه یا قالب" کلیک کنید.

 


3- در صفحه باز شده، گزینه انتخاب فایل را بزنید. سپس فایل جدید افزونه مورد نظر را انتخاب کنید.

 

4- بر روی دکمه "بارگذاری افزونه یا قالب" کلیک کنید.

5- بعد از بارگذاری افزونه، فروشگاه را راه‌اندازی مجدد کنید تا فایل‌های به‌روزرسانی شده اعمال شوند.

توجه کنید که به منظور به‌روزرسانی افزونه، فروشگاه فایل‌های قبلی افزونه را به صورت خودکار پاک کرده سپس فایل‌های جدید را جایگذاری می‌کند. در صورتی که فایل‌های نسخه قدیمی افزونه به هر صورتی ویرایش شده‌اند تا افزونه برای کاربر شخصی‌سازی شده باشد، حتماً از فایل‌ها قبل از انجام مراحل بالا نسخه پشتیبان تهیه کرده و بعد از اعمال به‌روزرسانی، ویرایش‌های قبلی را دوباره اعمال کنید.


در برخی موارد بعد از بارگذاری فایل‌های نسخه جدید، اصلاحات اعمال نمی‌شوند. در چنین مواردی فایل با نام " Global.asax" را در فایل‌های فروشگاه خود پیدا کرده، چند خط خالی در پایان فایل اضافه کرده و سپس فایل را ذخیره کنید.

 

جهت دریافت افزونه ناپ کامرس فارسی کلیک کنید. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.