از درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس چه می‌دانید؟

از درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس چه می‌دانید؟

 

قبل از انتخاب درگاه پرداخت برای کسب‌وکار اینترنتی خود باید بررسی کنید تا متوجه شوید آیا این درگاه پرداخت اینترنتی با سایت شما سازگاری دارد یا خیر؟ به طور مثال اگر سایتی وردپرسی دارید باید درگاه پرداختی انتخاب کنید تا با وردپرس سازگار باشد.

  در این مقاله قصد داریم درباره درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس صحبت کنیم، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

 در ابتدا باید درباره درگاه پرداخت بدانید و از مراحل و شرایط واگذاری آن به طور کامل مطلع شوید و سپس افزونه‌های وردپرس را بشناسید.

 

 درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

 درگاه پرداخت در حقیقت واسطه‌ای میان مشتری و وب‌سایت کسب‌وکار شماست تا پرداختی برای خرید محصولات یا خدمات واریز شود. برای انجام این کار باید درگاه پرداخت را به سرور پردازشگر در سایت وردپرسی خود وصل کنید

 زمانی که درگاه پرداخت اینترنتی را به سایت خود متصل کردید مشتریان به‌راحتی می‌توانند تراکنش‌های مالی خود را با استفاده از انواع کارت‌های بانکی در وب‌سایت انجام دهند. شرکتی که شما از آن درگاه پرداخت دریافت می‌کنید به طور معمول مبلغی را به عنوان کارمزد از هر تراکنش می‌گیرد که در شرکت‌های مختلف این مبلغ متفاوت است.

 برای رشد و توسعه تجارت الکترونیک استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف کمک بسیار زیادی می‌کند. این سرویس مالی، به‌صورت شکل‌های مختلفی مانند درگاه یا لینک پرداخت به مشتریان ارائه می‌شود.

 این روش نوین به راحت‌تر انجام شدن تراکنش‌های مالی کمک کرده و افراد می‌توانند از طریق اینترنت خریدهای غیرحضوری خود را انجام دهند. شما می‌توانید با انجام ثبت‌نام و احراز هویت درگاه پرداخت بگیرید و در سایت خود برای آسان شدن خرید کاربران استفاده کرده یا لینک پرداخت را در بیو شبکه‌های اجتماعی بگذارید.

 

 افزونه‌های فروش آنلاین وردپرس

 وردپرس با کمک افزونه‌های که به آن اضافه می‌شود می‌تواند امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. افزونه ووکامرس، یکی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه‌ای است که می‌توانید برای سایت فروشگاهی خود از آن استفاده کنید.

 افزونه‌ها براساس کاربردی که دارند می‌توانند نیاز شما را به سایت و فروشگاه آنلاین برطرف کنند. استفاده و راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس باتوجه‌به هدف‌گذاری و روش استفاده شما متفاوت خواهد بود.

 

 درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس ووکامرس

 یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های فروشگاه‌ساز وردپرس، ووکامرس است. با کمک این افزونه سایت وردپرسی شما می‌توانید محصولات یا خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و فروش خوبی داشته باشید. زمانی که درگاه پرداخت را روی این نوع افزونه‌ها نصب می‌کنید به مشکلی برنخواهید خورد و مشتریان شما به‌راحتی به شبکه پرداخت متصل خواهند شد.

 

 تشخیص افزونه‌ها و مشخصات سایت

 اگر نمی‌دانید سایت شما از کدام افزونه وردپرس استفاده می‌کند، می‌توانید به سایت wappalyzer.com وارد شوید و با عضویت و وارد کردن دامنه سایت خود در آن اطلاعات خوبی از سایت تان و افزونه‌های آن بگیرید. بعد از شناخت افزونه‌های سایت به‌راحتی می‌توانید درگاه پرداخت مناسب سایت خود را انتخاب کرده و روی سایت نصب کنید

 

 عملکرد درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس چگونه است؟

 اینکه شما از سایت وردپرسی استفاده کنید یا هر سایت دیگری، تغییری در روال کار مشتریان برای استفاده از درگاه پرداخت ایجاد نمی‌شود. ابتدا مشتری در سایت شما محصولات یا خدمات مدنظرشان را انتخاب می‌کنند و در قدم بعدی برای ادامه فرایند خرید به قسمت تسویه یا درگاه پرداخت وارد می‌شوند. در این قسمت باید اطلاعات کارت‌بانکی را در این صفحه وارد کنید و بعد از انجام تراکنش، در یک فرایند امن به سرور اصلی منتقل می‌شوند.

 

 و در پایان

 انتخاب درگاه پرداخت برای سایت فروشگاهی بسیار اهمیت دارد و باید باتوجه‌به امکانات و مزایایی که شرکت‌ها دارند آن را انتخاب کنید. شما با انتخاب درگاه پرداخت سیزپی یک تیر با چند نشان زده اید و می‌توانید از امکاناتی مانند لینک پرداخت و... نیز بهره‌مند شوید.

 کارمزد سیزپی بسیار کم بوده و در شرایطی نیز می‌توانید این کارمزد را حتی به صفر نیز برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سیزپی در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.