ابزارهای مالی کمکی برای مشتری‌مداری

ابزارهای مالی کمکی برای مشتری‌مداری

 

 مشتری‌مداری؛ یکی از مهم‌ترین اهدافی است که برای موفقیت کسب‌وکارها در اولویت کارها قرار می‌گیرد. شما برای مشتری‌مداری چه راهکارهایی دارید؟ چگونه صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند مشتری‌مدار باشند تا به درآمد بهتری برسند؟

 مشتری‌مداری باید اصول اولیه کار شما باشد و از تمام ظرفیت‌های موجود و ابزارها برای این کار استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با ابزارهای مالی که می‌توانند به مشتری‌مداری شما کمک کنند، آشنا کنیم از شما دعوت می‌کنم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 اتخاذ شیوه‌های مدرن

 استفاده از به‌روزترین ابزارها و شیوه‌های مدرن در تمام زمینه‌ها از جمله پرداخت می‌تواند گامی بلندی به سمت موفقیت کسب‌وکار شما باشد.

 با استفاده از ابزار پیشرفته پرداخت و اتخاذ شیوه‌های مدرن مالی راحت‌تر می‌توانید چالش‌های پیشرو را پشت سر بگذارید و راهکارهای جدیدی برای مشکلات کسب‌وکارتان یا حتی مشتریان پیدا کنید. از جمله ابزارهای مالی مدرن امروزی که می‌توانند باعث بالا رفتن حس رضایت در کاربر شوند، شامل استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، استرداد وجه، سرویس BNPL و دایرکت دبیت است.

 

 استفاده از خدمات به‌صورت متمرکز و یکپارچه

 هر کسب‌وکاری برای موفقیت باید رابطه خود را با مشتریان حفظ کند و این روند کاملاً دوسویه است. تا زمانی که این ارتباط دو طرفه ادامه داشته باشد، موفقیت از شما دور نخواهد بود.

 به طور مثال زمانی که شما با داشتن کسب‌وکاری آنلاین از روش‌های پرداخت ایمن و با سرعتی استفاده کنید در صورت به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل بازگرداندن وجه، لغو یا انصراف از خرید و .. با کمک پشتیبانی درگاه پرداخت می‌توانید این مشکلات را رفع کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 راهکارهای یکپارچه و متمرکز می‌توانند علاوه بر پایداری بالا، مقیاس‌پذیر بوده و نیاز مشتری یا کاربر را پوشش دهند.

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟ 

 

 درگاه پرداخت، راهکاری برای ایجاد اطمینان

 نحوه پرداخت در خریدهای آنلاین بسیار مهم است؛ زیرا در صورت خرابی یا ایجاد مشکل در زمان تکمیل خرید سبب منصرف شدن مشتری از خرید خواهد شد. مشتری بعد از تکمیل سبد خرید به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شود و اگر در این صفحه دچار اختلال و مشکلی شود بی‌اعتمادی او را اذیت کرده و درصد اینکه خرید را نیمه‌کاره رها کند بسیار زیاد خواهد بود.

 روش پرداخت درست سبب اعتماد مشتریان خواهد شد و حتی ممکن است به مشتری دائمی شما تبدیل شده یا حتی کاربران دیگری را نیز به سمت خرید از شما دعوت کنند. توجه داشته باشید که روش‌های پرداختی در نظر بگیرید که با نیاز کاربرانتان باید تطابق داشته باشد.

 این کار کمک می‌کند تا کاربر فرایند ثبت سفارش و خرید را رها نکرده و خرید امن و با سرعتی را تجربه کند. پس یکی از ابزارهای مهم جهت مشتری‌مداری استفاده از درگاه پرداخت است.

 

 استرداد وجه

 زمانی که کاربری با کالایی مواجه شود که کیفیت خوبی ندارد، حین ارسال دچار مشکل شده، کالای درخواستی مشتری یا کاربر با آنچه که به دستش می‌رسد، تفاوت دارد، فروشنده موظف است که تمام یا بخشی از وجه پرداختی را به مشتری یا کاربر برگرداند.

گاهی علت درخواست وجه از سمت مشتری کیفیت کالا یا مشکلاتی از این قبیل نیست و به‌طورکلی مشتری از خرید کالا منصرف شده است، در این صورت باید وجه پرداختی به‌حساب مشتری واریز شود. این کار هر چه توسط کسب‌وکارها در کوتاه‌ترین زمان انجام شود، به‌صورت غیرمستقیم روی درآمد و فروش کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد.

 

 واریز شناسه‌دار

 استفاده از روش واریز شناسه‌دار راهی برای واریز وجه بالاتر از سقف درگاه پرداخت است. با این روش شما نگرانی بابت خرید کالاهایی که قیمت بالایی دارند نخواهید بود و البته صاحبان کسب‌وکارها نیز با کمک این روش می‌توانند شاهد درآمدزایی بیشتر نیز باشند.

 

 برداشت خودکار

 برای تداوم جریان نقدینگی، برداشت خودکار یکی از بهترین راه‌هاست. با استفاده از این روش کسب‌وکارهایی که فروش اقساطی دارند نگران پرداخت نکردن به‌موقع اقساط خود نیستند. این روش حتی کمک می‌کند تا مشتریان بتوانند محصولات بیشتری را خریداری کنند و زمان سر رسید اقساط برداشت خودکار انجام می‌شود.

 سرویس دایرکت دبیت که به نام‌های دیگری مانند برداشت خودکار یا برداشت مستقیم معروف است نیز شناخته کسب‌وکار طی قراردادی با اجازه از مشتری از حساب او در زمان معین، مبلغی مشخص را کسر می‌کند.

 

 تقویت رابطه با مشتریان خاص

 برای افزایش فروش و بالا رفتن درآمد یک شرکت باید مشتری‌مداری را فراموش نکنید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای رسیدن به این هدف انجام دهید، ارائه کارت هدیه یا تخفیف به مشتریان همیشگی‌تان است. شما می‌توانید از سرویس BNPL نیز استفاده کنید. با استفاده از سرویس BNPL مشتریان می‌توانند الان بخرند و بعداً پرداخت کنند. این کار به افزایش فروش و در نهایت درآمدزایی کسب‌وکار نیز کمک می‌کند.

 

 و در پایان

 ابزارهای مالی به مشتری‌مداری بیشتر کسب‌وکارها کمک می‌کنند. صاحبان کسب‌وکارها باید باتوجه‌به نیازهای مشتری‌هایشان زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند و بعد از آن با استفاده از سرویس‌های پیشرفته مالی و پرداخت سبب رشد و توسعه پایدار اوضاع مالی کسب‌وکارشان شوند.

 برای یکی از این ابزارهای مالی، درگاه پرداخت کسب‌وکارتان پیشنهاد ویژه‌ای داریم. درگاه پرداخت سیزپی درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.