آموزش مجازی

آموزش مجازی

امروز 16 آذر، روز دانشجو است. این مناسبت بهانه ای شد که در رابطه با آموزش آنلاین و اهمیت آن برای شما مطلبی تهیه کنیم.

تا چند سال پیش حتی فکر نمی کردیم که بتوانیم در کلاس های دانشگاهی از طریق مانیتور لپ تاپ و گوشی در خانه یا هر شهر و مکانی که هستیم شرکت کنیم اما الان همانطور که در جریان هستید به خاطر دوران شیوع ویروس کرونا این سیستم آموزش مجازی ( E-Learning ) اجرایی شده است.

با گسترش ابزار هایی مانند تبلت و گوشی های هوشمند و تکنولوژی اینترنت پر سرعت، بسیاری از فعالیت ها در حال تغییر است، آموزش هم یکی از این موضوعاتی است که نسبت به گذشته تغییرات بسیار فراوانی داشته است. بسیاری از افراد برای آموزش دیدن دیگر سختی و مشکلاتی مانند دور بودن محل آموزشگاه و دیگر موارد را ندارند و با خیال راحت به صورت آنلاین ثبت نام می کنند و آموزش می بینند. در حال حاضر بسیاری از موسسات مجازی و آنلاین شروع به کار کرده اند و کاربران زیادی هم از این خدمات استفاده می کنند. با بررسی نمودن این تعداد از متقاضیان می توان به اهمیت آموزش آنلاین پی برد. این نوع آموزش هم برای مربیان و هم برای افرادی که قصد یادگیری دارند مزایای بسیاری دارد که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.

مهم ترین فواید آموزش آنلاین این است که می توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید از کلاس های آموزشی استفاده کنید. ممکن است فردی که شاغل هست تمایل داشته باشد که در کلاس آموزشی که مرتبط با کارش می باشد و موجب ارتقای شغلی اش می شود، شرکت کند اما زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری نداشته باشد؛ بنابراین آموزش مجازی و آنلاین این فرصت را به اینگونه افراد می دهد که هم آموزش ببینند و هم کار و شغل خود را داشته باشند.

در بسیاری از کلاس های مجازی، برخلاف کلاس های حضوری که قابل تکرار نیست، امکان ضبط جلسات کلاس ها  برای افراد شرکت کننده مجاز است. بنابراین جا به جایی، حمل و نقل و کمبود انرژی که ناشی از فعالیت فیزیکی در کلاس بود؛ در آموزش مجازی وجود ندارد. هم چنین برای مربیانی که به صورت فریلنسر آموزش می دهند و تدریس می کنند و جای بخصوصی و آموزشگاهی برای شاگردان خود ندارند آموزش آنلاین بهترین گزینه می باشد.

مزیت دیگر هزینه مقرون به صرفه تحصیل در آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری می باشد. این مزیت باعث شده است که تقریبا اکثر افراد بتوانند در این کلاس های مجازی حضور پیدا کنند. پرداخت شهریه در این کلاس ها به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد که شما پس از ثبت نام به درگاه پرداخت اینترنتی بانکی هدایت می شوید و هزینه را پرداخت می کنید.

اگر شما هم یک مربی یا فریلنسر هستید پیشنهاد می کنیم سیستم آموزش آنلاین خود ( آموزشگاه اینترنتی ) را استارت بزنید و پرداخت های آنلاین خود را با درگاه پرداخت امن سیزپی دریافت کنید.

آموزش های آنلاین از طریق سیستم های LMS اجرایی می شود که سرعت بسیاری در تولید و عرضه محتوا الکترونیکی نسبت به محتوا های چاپی و فیزیکی دارد، زیرا که نیاز به مراحل چاپ و ثبت در کتاب های مختلف نیست. هم چنین از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس آپ که در این زمینه مشغول به سرویس دهی هستند هم نباید غافل شد.

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

این روزها و شرایط شیوع ویروس کرونا، ناخواسته سیستم آموزش کشور را به  سمت استفاده از سامانه های آموزش مجازی هدایت کرده. اکنون خیلی از افراد با  این نوع از یادگیری آشنا شده اند و در کنار آموزش حضوری از آموزش مجازی نیز استفاده می کنند. و فرصت بسیار مهمی برای یادگیری مطالب و مهارت های گوناگونی برای شما می باشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.