آشنایی درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

آشنایی درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

 

 همان‌طور که می‌دانید اکثر بانک‌های کشور علاوه بر خدماتی که ارائه می‌دهند دارای درگاه پرداخت یا IPG  (Internet Payment Gateway) هستند. نرم‌افزار تجارت الکترونیک پاسارگاد، یکی از درگاه‌های پرداخت است که کارِ پرداخت اینترنتی را برای مشتریان به‌راحتی در فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهد.

 در این مطلب قصد داریم درباره درگاه پرداخت بانک پاسارگاد و مزایا و خدمات آن صحبت کنیم، برای اطلاع کامل از این درگاه با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

 

 درگاه پرداخت بانک پاسارگاد چیست؟

 با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی به راحت انجام شدن فرایند خرید یا جابه‌جا کردن پول به‌صورت اینترنتی، کمک می‌کنید. درگاه پرداخت بانک پاسارگاد می‌تواند در فروشگاه‌های اینترنتی، سازمانها و... پرداخت‌های مالی را به‌راحتی و در امن‌ترین شکل ممکن انجام دهد.

 فرایند انتقال مالی با کمک درگاه پرداخت پاسارگاد در یک بستر امن انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند اطلاعات کارت خودشان را به‌راحتی وارد این درگاه کنند، زیرا این درگاه پرداخت کاملاً رمزگذاری شده و ایمن است. این درگاه پرداخت اینترنتی دارای خدمات و امکانات متنوعی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

 امکانات و خدمات درگاه بانک پاسارگاد

 

 کارمزد

 درگاه‌های پرداخت برای فعالیت کارمزد دریافت می‌کنند؛ اما درگاه بانک پاسارگاد اعلام کرده است که برای انجام تراکنش‌ها، کارمزد دریافت نمی‌کند. البته طبق قوانین شاپرک، از کسب‌وکارها مبلغی جزئی دریافت خواهد شد.

 

 امکان تغییر

 امکان ثبت IP جدید در پنل درگاه پاسارگاد امکان‌پذیر است. با ثبت، یک IP جدید می‌توانید به‌عنوان پذیرنده وارد درگاه شوید.

 

 ثبت سریع تخلف

 اگر در زمان استفاده از درگاه پرداخت مشکل یا اختلالی به وجود آمد، می‌توانید در کمترین زمان مشکل را ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم برای رفع آنها انجام شود.

 وب‌سرویس

 شما با دریافت درگاه پرداخت پاسارگاد رمز عبور و نام کاربری داخل پنل این درگاه دارید که می‌توانید با استفاده از آن تمام گزارش‌ها و تنظیم‌های موردنیاز را در اختیار داشته باشید.

 

 امنیت کامل

 درگاه بانک پاسارگاد نیز مانند دیگر درگاه‌های پرداخت مجاز تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک قرار دارد و برای انجام انتقالات مالی ایمن است.

 

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 مزایا و معایب درگاه پرداخت پاسارگاد

 

 کارمزد کم

 همان‌طور که اشاره شد این درگاه پرداخت کارمزد کمی از مشتریان خود برای انتقالات دریافت می‌کند و به همین دلیل کسب‌وکارها می‌توانند از این گزینه استفاده کرده و درگاه پرداخت اینترنتی معتبری برای خود دریافت کنند.

 ارائه گزارش

 درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد این امکان را دارد که به شما گزارش تراکنش‌های روزانه شما را اطلاعات کامل به نمایش در بیاورد. اخذ این گزارش‌ها به برنامه‌ریزی و رسیدگی به امور کسب‌وکار شما برای رفع نواقص کمک زیادی می‌کند.

 

پروسه طولانی اخذ درگاه

 طولانی بودن زمان تأیید و واگذاری درگاه پرداخت، یکی از معایب درگاه پرداخت پاسارگاد است. با جمع‌آوری و ارسال مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام درگاه پرداخت این بانک به طور معمول بین ۱۵ تا ۲۰ روز کاری طول می‌کشد تا این درگاه برای شما فعال شود.

 

روند تسویه‌حساب

 تسویه‌حساب با مشتریان درگاه پرداخت پاسارگاد در طول یک روز یا کمتر انجام می‌شود. اگر شما از آن دسته صاحبان کسب و کار هستید که نیاز دارید پول فوراً به‌حساب شما واریز شود، این نکته را مدنظر قرار دهید.

 

 مدارک موردنیاز گرفتن درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

 

 افراد حقوقی

  • کپی آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی
  • کپی کارت ملی متقاضی و صاحبان امضا شرکت
  • داشتن حساب به نام شرکت
  • اخذ نماد اعتماد الکترونیکی
  • امضا و تکمیل قرارداد
  • اخذ کد رهگیری مالیاتی

 

 افراد حقیقی

  • کپی کارت ملی و شناسنامه صاحب حساب
  • کپی سند مالکیت یا اجاره‌نامه محل کسب‌وکار
  • داشتن حساب به نام شرکت (یکی از صاحبان امضا)
  • اخذ نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد
  • اخذ کد رهگیری مالیاتی

 

و در پایان

 همان‌طور که می‌دانید درگاه‌های زیادی توانسته‌اند از بانک مرکزی و شاپرک مجوز لازم را برای فعالیت دریافت کنند که اگر به دنبال پرداخت‌یار امنی هستید ما به شما درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را معرفی می‌کنیم. سیزپی فرایند اخذ درگاه پرداخت اینترنتی را برای شما تسریع می‌کند. با انتخاب سیزپی تسهیل فرایند تسویه را تجربه خواهید کرد و کمترین کارمزد را نسبت به دیگر درگاه‌های پرداخت می‌پردازید.

 پشتیبانی ۲۴ ساعته قوی سیزپی به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکل یا خللی در کمترین زمان بتوانید ان را رفع کنید. در سیزپی امکانی فراهم شده است تا بتوانید بیش از یک شبا را برای تسویه تراکنش‌ها معرفی کنید و با مشخص کردن درصد سهم هر یک از شرکا به صورت خودکار تسویه انجام خواهد شد.

 افزونه‌های پرداخت سیزپی جزو کامل‌ترین ماژول‌ها هستند و اسکریپت راه‌اندازی درگاه پرداخت تلفن همراهی فراهم است؛ یعنی روی اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانید درگاه پرداخت داشته باشید و از آن استفاده کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.