آشنایی با درگاه پرداخت نوین آرین

آشنایی با درگاه پرداخت نوین آرین

 

 شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت که از سوی بانک مرکزی تأیید شده باشند، کم نیستند و فقط باید باتوجه‌به خدماتی که می‌توانند به مشتریان خود ارائه دهند، به‌درستی انتخاب شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت پرداخت نوین آرین که قادر است درگاه پرداخت مستقیم به مشتریان خود ارائه دهد، آشنا کنیم.

 

 پرداخت نوین آرین

 شرکت نوین آرین؛ زیرمجموعه بانک اقتصاد نوین است که از سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز کرده است. پرداخت نوین، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

 

 خدمات درگاه پرداخت نوین

 · واگذاری پایانه فروش نوین (POS)

 · ارائه درگاه پرداخت (IPG)

 · واگذاری دستگاه خودپرداز (ATM)

 · ارائه کیوسک خدماتی نوین

 · واگذاری پایانه فروش به خارج از ایران

 · اپلیکیشن سان

 · نوین مال

 

 همان‌طور که می‌دانید هر یک از درگاه‌های پرداخت مزایا و معایب خاص خود را دارند و با شناخت هر یک از آنها راحت‌تر می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. این شرکت‌ها مانند دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت، خدمات مشابهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که شما می‌توانید بر حسب نیاز خود از آنها استفاده کنید.

 

مدارک لازم برای درخواست درگاه پرداخت اینترنتی نوین

 وب‌سایت فعال و رسمی

 · گرفتن اینماد

 · گرفتن کد مالیاتی

 · داشتن حساب بانکی در یکی از بانک‌ها

 · نداشتن منع فعالیت در نظام بانکی کشور

 · داشتن کارت ملی و شناسنامه تمامی سهام‌داران

 · داشتن پروانه کسب (برای اشخاص حقوقی)

 · کپی آگهی تأسیس شرکت در روزنامه‌های رسمی (برای اشخاص حقوقی)

 

 نحوه دریافت درگاه پرداخت نوین

 برای دریافت درگاه پرداخت باید در سایت نوین آرین ثبت‌نام کرده و پس از تکمیل اطلاعات هویتی به سراغ تکمیل اطلاعات حساب بانکی خود بروید. پس از بررسی اطلاعات ثبت شده، کارشناسان شرکت با شما تماس می‌گیرند و روند دریافت درگاه پرداخت را برای شما راحتتر می‌کنند.

 

 و در پایان

 در این مقاله با درگاه پرداخت نوین آرین آشنا شدید. بهتر است بدانید فعال‌سازی این درگاه بین ۱ تا ۴ روز کاری زمان می‌برد. یکی دیگر از شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت سیزپی است که از بانک مرکزی و شاپرک مجوز فعالیت دارد. شرکت سیزپی نیز می‌تواند درگاه پرداخت امنی را به شما ارائه دهد. درگاه پرداخت سیزپی در کمتر از چند ساعت پس از تکمیل اطلاعات و مدارکتان نصب می‌شود. جالب است بدانید در سیزپی می‌توانید با کمک وب‌سرویس نرم‌افزارهای مالی را به درگاه پرداخت متصل کنید.

 صفر تا صد ساخت لینک پرداخت، فاکتور آنلاین به شما آموزش داده میشود. فاکتور آنلاین و حتی پیگیری‌های پرداخت توسط کارکنان فروش فقط با ثبت سفارش از طریق فاکتور آنلاین امکان‌پذیر است و می‌توانید این اطلاعات را به شماره تلفن همراه مشتری ارسال کنید.

 اطلاعات مربوط به تسویه پذیرندگان پشتیبانی شده توسط پرداخت‌یار مطابق با قوانین جامع پرداخت‌یاران به شاپرک اعلام می‌شود. تمام مبالغ تراکنش‌ها به‌حساب پرداخت‌یار واریز می‌شود؛ اما پرداخت‌یار اجازه برداشت ندارد.

 شاپرک حق این کار را دارد و بر اساس اسامی که از پرداخت‌یار دریافت کرده، کار تسویه و پرداخت وجوهات تراکنش‌ها را انجام می‌دهد. گزارش تمامی این نقل‌وانتقالات به طور کامل دردسترس است و شما می‌توانید آنها را بررسی کنید. شرکت سیزپی در این نقل‌وانتقالات دخلی ندارد و کلیه واریزی‌ها و برداشت‌ها از حساب واسط توسط شاپرک انجام می‌شود.

 درباره تسهیم وجه نیز سیزپی فعالیت دارد و می‌تواند طبق اعلام شما وجه را به اندازه مشخص به حساب‌های اعلام شده توسط، واریز کند. این حساب‌ها توسط سیزپی از نظر هویتی بررسی می‌شود و بعد از تأیید افراد می‌توانند از این گزینه برای تسویه‌های خود استفاده کنند. این روش به افرادی کمک می‌کند که در کسب‌وکار خود چندین ذی‌نفع یا چندین فروشنده در سایت خود دارند. این روش کمک می‌کند تا تراکنش‌ها به درستی به حساب شرکا یا فروشندگان واریز شود و مشکلاتی مانند واریز یکجا یا به هم خوردن حساب و کتاب را نداشته باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از امکانات و خدماتی که سیزپی می‌تواند در اختیار شما قرار دهد با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.