آشنایی با درگاه پرداخت رایان پی

آشنایی با درگاه پرداخت رایان پی

 

 برای اینکه بتوانید به‌صورت غیرحضوری خرید انجام داد و پولی جابه‌جا کرد، از درگاه پرداخت یا IPG استفاده می‌شود. این نوع سیستم تراکنش‌های مالی فضایی را فراهم می‌کند تا بتوان عملیات مربوط به پرداخت و دریافت را به‌صورت اینترنتی انجام داد. برای اینکه با درگاه پرداخت و مخصوصاً درگاه پرداخت رایان پی که قصد معرفی آن را به شما داریم، بیشتر آشنا شوید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

 درگاه پرداخت رایان پی چیست؟

 تراکنش‌های مالی به طور معمول توسط پرداخت‌یار یا PSP انجام می‌شوند. به طور مثال، شما با داشتن سایت فروشگاهی برای انجام خرید مشتریان خود نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی دارید تا آنها بدون مراجعه به بانک بتوانند پول واریز کنند.

 شرکت‌های پرداخت‌یار وظیفه دارند تا فضای امنی را برای انجام شدن تراکنش‌های مالی ایجاد کنند. این نوع شرکت‌ها تحت نظارت شاپرک فعالیت می‌کنند و خدمات غیرحضوری ارائه می‌دهند. این روزها کسب‌وکارهای زیادی در فضای مجازی علاوه‌بر سایت‌ها مانند اینستاگرام و تلگرام و... فعالیت می‌کنند که همگی برای پرداخت‌های مالی خود نیاز به درگاه پرداخت دارند.

 رایان پی یکی از پرداخت‌یارهای است که سعی دارد به تمام کسب‌وکارهایی آنلاینی نیاز به درگاه پرداخت دارند، درگاه ارائه داده تا آنها بتوانند در فضای امنی محصولات خود را به فروش برسانند.

 

 رایان پی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 در ادامه به چند مورد از خدماتی که رایان پی، به مشتریان خود ارائه می‌دهد اشاره می‌کنیم.

  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • لینک پرداخت
  • درگاه پرداخت اینستاگرام
  • درگاه پرداخت تلگرام
  • اتصال درگاه به وبلاگ
  • صفحه پرداخت شخصی
  • درگاه پرداخت دونیت و حمایت مالی
  • سامانه وفاداری دشت

 

 درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

 با استفاده از درگاه پرداخت رایان پی، در هر ساعتی از شبانه‌روز، می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را بفروشید بدون اینکه مشتریانتان دچار مشکلی شوند. این درگاه سرویس، مانیتورینگ خودکار دارد که از روش‌های هوشمند برای این کار استفاده می‌کند.

 

 درگاه پرداخت اینستاگرام رایان پی

 بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین در اینستاگرام فعالیت دارند؛ اما به دلیل اینکه این اپلیکیشن در ایران فعال نیست تراکنش‌های آن به‌صورت کارت به کارت انجام می‌شود. ارائه لینک پرداخت برای پرداخت خریدهای اینستاگرام یکی از راه‌حل‌های خوب رایان پی برای فروشندگان است. لینک پرداخت را رایان پی به طرق مختلفی در اختیار خریداران قرار می‌دهد:

 · در قسمت بیوگرافی پیج

 · در قسمت استوری

 · از طریق ارسال در دایرکت

 

 ارائه درگاه پرداخت تلگرام

 برای کسب‌وکارهای ایرانی، تلگرام و اینستاگرام بسترهای مناسبی هستند که محیطی ارزان و پرمخاطب را برای فروش اجناس آماده کرده‌اند. تلگرام نیز مانند اینستاگرام، در ایران فعال نیست برای انجام پرداخت‌ها باید از روش کارت به کارت استفاده شود. برای این کار بهترین روش استفاده از لینک پرداخت و ارسال آن برای مشتریان است که از طریق رایان پی می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

 

 اتصال درگاه به وبلاگ

 همان‌طور که می‌دانید وبلاگ‌ها کاملاً شخصی هستند و رایان پی قادر است به آنها لینک پرداخت ارائه بدهد. بسیاری از شرکت‌های درگاه پرداخت اینترنتی از دادن خدمات به وبلاگ‌ها امتناع می‌کنند؛ اما رایان پی با دادن لینک پرداخت به وبلاگ‌ها می‌تواند گامی مهم در رفع نیاز این نوع پلتفرم‌ها بردارد.

 برای این کار می‌توانید لینک پرداخت را برای محصول خود بگذارید تا مشتریان به‌راحتی کار خرید و انتقال پول خود را انجام دهند.

 

 صفحه پرداخت شخصی

 درگاه پرداخت شخصی به افراد کمک می‌کند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن پول واریز کنند، بدون اینکه حتی رمز اصلی کارت را در خاطر داشته باشند. استفاده از این روش امنیت بیشتری را برای واریزی‌های شما به وجود می‌آورد و لازم نیست اطلاعات کارتتان را در معرض نمایش برای افراد دیگر قرار دهید. شما با ارسال لینک پرداخت می‌توانید از افراد مختلف بخواهید که پرداختی لازم را بدون دردسری انجام دهند.

 

 درگاه پرداخت دونیت و حمایت مالی

 استریمرها از طرف مخاطبین خود حمایت مالی می‌شوند و برای تبلیغات سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی فعالیت دارند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند. استریمرها از طریق لینک پرداخت به درگاه پرداخت متصل می‌شوند و هزینه کارمزد آن از مقدار دونیت انجام شده کسر خواهد شد.

 

 سامانه وفاداری دشت

 با بهره‌گیری از بروزترین فناوری‌های تجارت الکترونیک و پرداخت، دشت رایان پی با استفاده از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، پرداخت را برای مشتریان آسان می‌کند. این سامانه شامل خدمات و مزایای ویژه برای مشتریان میشود و می‌تواند موجب رضایتمندی آنها شود. از طریق دو پلت فرم نرم‌افزاری و وب اپلیکیشن می‌توانید از اکوسیستم دشت و خدمات آن، استفاده کنید.

 

 مزایای درگاه پرداخت رایان پی

 استفاده از رایان پی مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره شده است:

 · پشتیبانی خوب از تراکنش‌ها

 · تسویه روزانه به شکل اتوماتیک روزانه

 · تسهیم سهم به‌صورت عادلانه و دقیق

 · تضمین امنیت اطلاعات کاربران

 · ساخت آسان درگاه پرداخت تنها با احراز هویت

 · امکان تحویل درگاه در یک روز (در کمتر از دو ساعت کاری)

 · دارای پنل کاربردی برای مدیریت تراکنش‌ها

 · نصب آسان و سریع

 

 آشنایی با معایب درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

 بعد از مزایا ی درگاه پرداخت رایان پی بد نیست با معایب آن نیز آشنا شوید.

 · عدم وجود اپلیکیشن برای ارائه خدمات

 · کارمزد بالا

 

 و در پایان

 در این مقاله با درگاه پرداخت رایان پی آشنا شدید. در نهایت تمام درگاه‌های پرداخت خدمات اولیه یکسانی دارند و تنها چند خدمات منحصربه‌فرد آنهاست که وجه تمایز آنها را از یکدیگر مشخص می‌کند. درگاه پرداخت سیزپی نیز یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت است که قادر است خدماتی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته، سرویس تسویه آنی، کارمزد کم و.... را به شما ارائه ‌دهد. در صورت نیاز به اخذ درگاه پرداخت با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.