نحوه ایجاد درگاه پرداخت

نحوه ایجاد درگاه پرداخت

شمایی که در حال خواندن این متن هستید احتمالا به دنبال گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی هستید، یا قبلا از درگاه پرداخت خاصی استفاده می کردید و الان در جستجوی یک درگاه پرداخت دیگر هستید یا اینکه شاید اسم درگاه پرداخت اینترنتی را شنیده اید و می خواهید بدانید چگونه می توان نسبت به ایجاد درگاه پرداخت اقدام کرد یا نحوه ایجاد درگاه پرداخت چگونه است، با ما همراه باشید.

درگاه پرداخت اینترنتی یا به اختصار IPG سرویس ارائه خدمات پرداخت به صورت آنلاین است و صاحبان کسب و کارها و حتی افرادی که به دنبال انجام کارت به کارت هستند هم می توانند از خدمات درگاه پرداخت استفاده کنند. ارائه درگاه پرداخت اینترنتی در سال های قبل تنها از طریق بانک ها میسر بود اما در حال حاضر شرکت های فین تکی تحت عنوان پرداخت یار که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می کنند  اجازه ارائه درگاه پرداخت را دارند. دریافت درگاه پرداخت از بانک ها شامل محدودیت هایی بود و پرداخت یارها با هدف تسهیل روند اخذ درگاه پرداخت بوجود آمدند به نحوی که در حال حاضر ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی در سیزپی در کمتر از 24 ساعت انجام می شود.

 نحوه ایجاد درگاه پرداخت

 کافی است به سایت سیزپی مراجعه کرده و ثبت نام کنید، حالا با خیال راحت منتظر باشید چون سیزپی کلیه فرآیند ها را به صورت خودکار پیش می برد و شما در کمتر از 24 ساعت صاحب درگاه پرداخت اینترنتی می شود. دیدید که نحوه ایجاد درگاه پرداخت در سیزپی چقدر ساده است !!!

معیار انتخاب یک درگاه پرداخت

بسته به اهداف کسب و کار شما اولویت معیارها می تواند متفاوت باشد چرا که برخی کسب و کارها ترجیح می دهند در صفحه پرداخت لوگوی خود را درج کنند چرا که باعث اعتماد بیشتر مشتری و اطمینان خاطر وی از پرداخت می شود و منجر به خریدهای بعدی می شود، برخی کسب و کارها پشتیبانی درگاه پرداخت را در اولویت خود قرار می دهند چرا که به دلیل حجم بالای تراکنش ها ترجیح می دهند در لحظه بتوانند با پشتیبانی در ارتباط باشند تا اگر مشکلی بوجود آمد سریع رفع کنند.

  1. پشتیبانی 24 ساعته
  2. سرعت بالای اتصال به درگاه
  3. تجربه فنی و زیرساخت های مناسب
  4. انعطاف پذیری در ایجاد تغییرات مورد نظر
  5. ارائه قابلیت های متفاوت و به روز
  6. اتصال پایدار و بدون قطعی

سیزپی با تکیه بر سال ها  تجربه در زمینه پرداخت و متشکل از تیم فنی خبره و متبحر، امکانات به روز و منحصر به فردی را چه در سطح فردی چه در سطح سازمانی ارائه می دهد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.