مدیریت فروش با کمک درگاه پرداخت

مدیریت فروش با کمک درگاه پرداخت

 

 افزایش درآمد، یکی از اصلی‌ترین اهدافی است که صاحبان تمامی کسب‌وکارها به آن فکر می‌کنند. داشتن درگاه پرداخت اینترنتی مناسب برای رسیدن به این هدف بزرگ راهکاری عقلانی و درست است. اگر کسب‌وکار اینترنتی دارید و درگاه پرداخت مناسبی انتخاب نکرده باشید شاهد آن خواهید بود که بسیاری از خریدهای مشتریان در مرحله تسویه و هنگام تکمیل فرایند خرید رها می‌شوند و تمام زحمات شما برای جلب مشتری هدر خواهد رفت.

 باید توجه داشته باشید دلایلی مانند شفاف نبودن مراحل پرداخت یا نامشخص بودن حساب پذیرنده علتی برای انجام نشدن خرید هستند. به همین دلیل انتخاب درست درگاه پرداخت که شرایط مناسبی با نیاز مشتری و کاربر داشته باشد، مشتری را به خرید ترغیب کرده و آنها مرحله پرداخت را به‌خوبی و در کمترین زمان پشت سر بگذارند.

 در این مقاله قصد داریم درباره رهبری و مدیریت درست فروش به‌واسطه استفاده از درگاه پرداخت مناسب صحبت کنیم و اگر این حیطه برای شما جذابیت دارد ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 

 احترام به سلیقه مشتری

 اگر می‌خواهید در کسب‌وکارتان موفق باشید به سلیقه و نیاز مشتریان و کاربرانتان اهمیت بدهید. این روزها به دلیل زیاد شدن ترافیک و مشغله‌های مردم اغلب افراد دوست دارند خریدهای غیرحضوری موفقی داشته باشند که پرداخت را در عین سادگی در کمترین زمان و امن انجام دهند.

 به دور از اختلال‌هایی در اینترنت و کندی در سرعت آن، شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار باید به فکر امنیت و پایداری درگاهی که انتخاب می‌کنید نیز باشید تا به‌مرورزمان شاهد افزایش نرخ تراکنش‌های موفق در درگاه‌های پرداخت خود باشید.

 

 درگاه پرداخت چگونه باید باشد؟

 واسط میان کسب‌وکار و مشتری درگاه پرداخت است و انتخاب درست این واسط کمک می‌کند تا بستری مناسب برای پرداخت و انتقال آسان وجه میان مشتری و کسب‌وکار ایجاد شود. این کار در نهایت سبب افزایش درآمد و فروش بیشتر نیز خواهد شد و شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید مدیریت فروش خوبی داشته باشید.

 درگاه پرداختی که انتخاب می‌کنید باید همیشه در دسترس باشد و در صورت بروز مشکلی، پشتیبانی درستی داشته باشد تا دراسرع‌وقت بتواند مشکلات را رفع کند.

 گاهی درگاه پرداخت اینترنتی دارای سرویس‌های مکملی مانند سرویس استرداد وجه شامل ریفاند، انتقال وجه و تسویه نیز می‌شوند که به کسب‌وکار شما کمک بیشتری می‌کنند و راحت‌تر می‌توانید با استفاده از آنها هزینه‌ها را مدیریت کرده و پوشش دهید.

 در صورت کندی و اختلال در اینترنت کشور با استفاده از سرویس درگاه پرداخت مناسب و استفاده از ویژگی‌هایش می‌توانید جریان نقدینگی را به‌راحتی مدیریت کنید.

 

 تأثیر شرایط نامناسب درگاه پرداخت بر فروش

 با کمک درگاه‌های پرداخت، جابه‌جایی‌های وجوهات به‌راحتی و در کمترین زمان به طور معمول انجام می‌شوند و به همین دلیل سرویس‌های پرداخت، زیرساخت‌های مهمی برای کشور محسوب می‌شوند. تمامی سازمان‌های دولتی و حتی ارگان‌های خصوصی استفاده‌کنندگان از این سرویس محسوب شده و نقل‌وانتقالات زیادی از این طریق در طی روز انجام می‌شود.

 به همین دلیل درگاه‌های پرداخت نقش مهمی در رشد اقتصاد دیجیتال و گردش مالی آنها دارند. اگر زیرساخت‌ها از جمله اینترنت ضعیف باشند، مشتریان فرایند خرید خود را تکمیل نمی‌کنند و ضرر زیادی به کسب‌وکار به‌مرورزمان خواهد رسید.

یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش نرخ تراکنش‌های موفق استفاده و توسعه زیرساخت‌های مناسب برای ارتقا عملکرد درگاه‌های پرداخت و رفع اختلال‌های موقت و کندی‌های سراسری سرعت اینترنت است.

 

 استفاده از درگاه پرداخت‌های متعدد

 یکی از راهکارهای کسب‌وکارها برای اینکه بتوانند در تمام مدت به مشتریان خود خدمات ارائه دهند و در زمان بروز اختلال در اینترنت همچنان مشغول فعالیت باشند، استفاده از PSPهای متعدد برای کاهش مدت‌زمان حضور کاربر یا مشتری در صفحه درگاه پرداخت است تا کار جابه‌جایی وجه سریع‌تر انجام شود و کاربر به مشکلی برنخورد.

 این کار سبب می‌شود تا در صورت از دسترس خارج شدن یکی از PSPها به هر دلیلی از جمله اختلال در اینترنت، کاربر بتواند از PSP پشتیبان استفاده کرده و خرید خود را تکمیل کند.

 زمانی که چندین درگاه پرداخت برای انجام فرایند خرید مشتری در نظر گرفته‌اید باید بین آنها اولویت‌بندی انجام دهید تا در صورت به وجود آمدن اختلال و مشکلی دچار چالش در کسب‌وکارتان نشوید. این نقش کلیدی درگاه‌های پرداخت در اقتصاد دیجیتال را به‌وضوح نشان می‌دهد.

 

 و در پایان

 چه شما سایتی برای فروش آنلاین داشته و چه از طریق شبکه‌های مجازی کسب‌وکاری را انداخته باشید،‌ باید برای داشتن درگاه پرداخت و لینک پرداخت دقت زیادی داشته باشید. درگاه پرداخت؛ سرویسی مناسب برای پرداخت است که در کنار سرویس‌های جانبی ریسک‌های به وجود آمدن مشکلی برای کسب‌وکار را کم می‌کند.

 پیشنهاد ما برای انتخاب درگاه پرداخت مناسب، سیزپی برای شماست. سیزپی با تجارب چندین ساله تیم کارشناسی پدید آمده است. تولید نرم‌افزارهای بانکداری، پرداخت الکترونیک و همچنین حضور فعال در عرصه پرداخت باعث شد تا درگاه پرداخت سیزپی روزبه‌روز کامل‌تر شود.

 در سیزپی امکانات موردنظر مشتری در کمترین زمان ممکن اضافه شده و نحوه کارکرد درگاه پرداخت به این شکل است که مشتری بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید به صفحه پرداخت منتقل و از او خواسته می‌شود تا اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کند و برای امنیت بیشتر خریداران در سال‌های اخیر داشتن رمز پویا برای انجام عملیات پرداخت ضروری و الزامی است.

 در سیزپی امکانی فراهم شده است تا بتوان بیش از یک شبا را برای تسویه تراکنش‌ها معرفی کرد و با مشخص کردن درصد سهم هر یک از شرکا به صورت خودکار تسویه انجام می‌شود، فقط باید منتظر پیامک واریز باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات درگاه پرداخت سیزپی با ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.