لینک پرداخت شخصی سیزپی چیست؟

لینک پرداخت شخصی سیزپی چیست؟

لینک پرداخت شخصی چیست؟

لینک پرداخت شخصی به چه معناست و چه مزایا و معایبی نسبت به درگاه پرداخت اینترنتی عادی در وب‌سایت‌های مختلف دارد؟ امروز قصد داریم یک راه‌کار ایده‌آل را برای پرداخت مبالغ دل‌خواه به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی معرفی کنیم. این راه‌کار صرفا برای کسانی که وب‌سایت دارند نیست بلکه افرادی که محصولی برای فروش در اینستاگرام، تلگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری دارند، مدیران ساختمان برای دریافت شارژ ساختمان، خیریه‌ها برای جمع آوری کمکهای مردمی، والدین برای پرداخت پول تو جیبی فرزندان و ...  می‌توانند با گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از سیزپی و سپس دریافت لینک پرداخت شخصی، مبلغی که می‌خواهند را بهصورت آنلاین از مشتریان خود دریافت کنند.

چطور در اینستاگرام پرداخت اینترنتی داشته باشیم؟ 


Image title

 اگر شما هم محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی به فروش میرسانید، احتمالا با مشکل پرداخت زیاد روبرو شده‌اید. در حالت عادی پرداخت‌ها به کمک ابزارهایی مانند عابربانک یا موبایل‌بانک‌ها انجام می‌شوند اما فکر کنید اگر بتوانید برای هر محصول خود صفحه‌ای مخصوص برای پرداخت داشته باشید کار شما چقدر راحت‌تر و اعتبار کسب و کارتان چقدر بیشتر خواهدشد...

نکته جالب و مهم

 شاید بگویید چه کاری است...؟! هروقت سفارشی ثبت شد، سریع پیام می‌فرستم و از مشتری می‌خواهم مبلغ را به کارت من واریز کند. به همین راحتی! اما اگر مشتری ساعت ۲ صبح قصد سفارش داشته باشد و شما آنلاین نباشید راه حل چیست؟

مزایای درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

یکی از مزایای درگاه پرداخت اینترنتی محدود نبودن آن به زمان و مکان است. هنگام درخواست درگاه پرداخت اینترنتی می‌توان تنظیمات اولیه‌‌ای شامل توضیح راجع به کسب ‌و‌ کار و محصولات انجام داد. همچنین امکان ساخت یک درگاه برای چندین موضوع پرداخت نیز وجود دارد؛ یعنی مشتری پس از کلیک بر روی لینک پرداخت، بعد از درج مبلغ خرید از میان گزینه‌های مختلف موضوع پرداخت خود را انتخاب می‌کند. اگر بخواهیم در قالب یک مثال ساده توضیح دهیم، فرض کنید فروشنده لوازم کادویی هستید؛ می‌توانید گزینه‌هایی مانند مثال‌های زیر ایجاد کنید:

  • پرداخت بابت ست کیف و کمربند- 3.000.000 ریال

  • پرداخت بابت باکس گل-2.000.000 ریال

  • پرداخت بابت دستبند-1.000.000 ریال

مشتری هنگام پرداخت با انتخاب گزینه مورد نظر اقدام به پرداخت می‌کند.

همه ما از کلاه‌برداری‌ها و سوءاستفاده‌هایی که از طریق شماره کارت‌ها انجام می‌شود آگاهی داریم. امن‌ترین روش دریافت وجه از دیگران استفاده از لینک‌های پرداخت شخصی است.امیدواریم این مطلب مفید بوده باشد.

نوشته شده در روابط عمومی سیزپی


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.